Utama Abang Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

Malam ini di CBS Abang Besar 18 disiarkan dengan hari Rabu 29 Jun, musim 18 episod 4 yang baru dan kami telah membuat ringkasan Big Brother 18 anda di bawah! Pada episod malam ini, pertandingan Power of Veto diadakan.

Pada episod terakhir, setelah pengawal rumah telah diperkenalkan, liku-liku yang mengejutkan telah terungkap dan sudah waktunya untuk pertandingan mingguan. Adakah anda menonton episod terakhir? Sekiranya anda ketinggalan, kami mempunyai ringkasan lengkap dan terperinci, di sini untuk anda.

Pada BB18 malam ini mengikut sinopsis CBS, pengawal bersaing antara satu sama lain untuk Kekuatan Veto.



Rakaman Big Brother 18 bermula malam ini pada pukul 8 malam dengan episod baru yang menarik, kita akan membuat blog secara langsung rancangan ini dengan semua perincian terkini, jadi pastikan untuk kembali ke Celeb Dirty Laundry dan menonton rancangannya bersama kami. Tidak sabar untuk melihat bagaimana semua drama dimainkan, bagaimana dengan anda? Adakah anda teruja dengan rangkuman Big Brother 18 malam ini? Untuk siapa anda mahu menang? Tekan komen dan beritahu kami pendapat anda.



Episod malam ini bermula sekarang - Refresh Page sering untuk mendapatkan kemas kini terkini!

# BigBrother18 # BB18 bermula dengan pencalonan Roadkill Paul dan Frank mengatakan bahawa dia tertawa di dalam kerana dia tahu dia melakukannya. Nicole berpendapat ini bagus untuk pakatan 8 Pack. Jozea menyerang dan dia berfikir bahawa Paulie perlu pergi kerana dia berkaitan dengan seorang veteran.

Jozea yakin dan Paul mengatakan janggut ini marah dan mengatakan dia akan memenangkan veto dan mereka semua akan turun. Di bilik mandi, Victor memberitahu Natalie bahawa dia yakin Michelle dan Jozea dan Paul setuju bahawa itu berdasarkan ekspresi wajahnya.



Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

ncis spoiler musim 3 orleans baru

Frank masuk dan mendengarnya juga dan bertanya-tanya permainan apa yang mereka mainkan. Jozea berpendapat bahawa dia mempunyai persekutuan pemula dan membawa veteran ke dalam lipatan. Nicole datang dan memeluk Paul dan memberitahunya melakukan apa yang harus anda lakukan untuk berjuang dan tinggal di sini.

Jozea, Da'Vonne, Zakiyah, dan James bercakap dan Jozea memberitahu mereka juga bahawa itu adalah Michelle. Zakiyah tertawa di dalam kerana semua orang tetapi Jozea tahu bahawa Frank itulah yang memanggil Paul. James memutuskan untuk memberitahunya bahawa dia betul untuk menyelesaikan konvoi dan Da'Vonne juga bermain.

Jozea memberitahu mereka bagaimana dia memerhatikan segala-galanya seperti helang dan mereka semua bergelut untuk tidak ketawa. Paul memerhatikan Bridgette mencuci pinggan dengan Paulie dan memutuskan dia meletakkan pasukannya di hadapan pakatannya dan memutuskan untuk menyasarkannya.

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

Dia bercakap dengan Victor dan mereka tertanya-tanya apakah Bridgette memenangi Roadkill. Paul mengatakan bahawa dia tidak mempercayainya. Mereka memanggil Natalie dan Bronte ke dalam bilik. Mereka bertanya adakah Bridgette boleh dipercayai. Victor dan Paul berpendapat Bronte dan Natalie boleh dipercayai.

Bronte memberitahu Natalie bahawa mereka harus bersedia untuk menaikkan Paulie. Bronte mengatakan bahawa gadis-gadis itu dapat bekerjasama dengan Jozea dan Paul kemudian. Bronte berpendapat bahawa dia harus bekerjasama dengan lelaki buat masa ini dan menyasarkan mereka kemudian. Bronte bercakap tentang betapa cantiknya Paulie dan dia menatap pantatnya.

Nicole memanggil mereka untuk memilih orang untuk pertandingan veto. Da'Vonne dipilih dengan undian rawak. Nicole menarik namanya sendiri dan itu bermakna dia boleh memilih sehingga dia memilih Corey. Jadi kedua-dua ditambah tiga calon dan Nicole akan bermain.

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

James dan Frank melakukan tarian gembira yang dimainkan oleh tiga daripada 8 Pek di komp. Kemudian Frank pergi memanipulasi Jozea dengan bertindak seperti dia bersimpati. Di bilik HOH, Nicole gembira kerana Victor tidak terpilih untuk PoV.

Michelle menjadi tuan rumah PoV bertema anjing. Pemain HG harus memanjat berputar berkali-kali dan kemudian menyusun tulang anjing kayu ke dalam timbunan sambil pening. Paul berharap bahawa sesiapa sahaja kecuali Paulie menang ini. Mereka semua berpusing di atas dudukan kecil mereka dan kemudian terhuyung-huyung pusing.

gambar tempat tidur bobbi kristina

Mereka harus merebut tulang dan mencari jalan untuk menopangnya pada bongkah kayu. Semakin banyak masa anda berputar di platform, semakin banyak masa pada jam anda. Paulie cuba membuat strategi untuk ini. Paul cuba mencari cara untuk memasukkan batu bata - dia mempunyai idea yang bagus.

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

Nicole tergelincir dan tergelincir dan pening dan Corey hendak barf. Day menganggap dia satu-satunya dari pakatan yang berpeluang memenangkannya. Jozea yakin tetapi dia membina sesuatu yang gila. Hari dan Paul memimpin dan kemudian dia jatuh.

Paulie tidak bimbang tentang Jozea atau Paul dan yakin. Paul menampar belnya dan memenangkannya. Paulie berharap dia tidak akan menjadi bidak yang dihantar pulang. Frank sekarang harus memikirkan siapa yang harus diandaikan dengan andaian bahawa Paul akan menggunakan hak veto untuk dirinya sendiri.

Mereka kembali ke dalam setelah PoV dan Paul gembira dengan dirinya sendiri. Jozea gembira dan menganggap kemenangan Paul bermaksud Paulie akan pulang. Paulie tidak suka ini tetapi Nicole menenangkannya. Bridgette bimbang siapa yang akan menjadi calon pengganti Roadkill.

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

Tiffany meyakinkan Bridgette bahawa semua orang menyayanginya dan dia selamat. Paulie dan Tiffany bercakap dan dia mengatakan kepadanya bahawa Vanessa adalah kakaknya dan mereka ketawa. Dia memutuskan untuk memberitahunya kerana mereka berdua adalah saudara kandung veteran dan ini mungkin mengikat mereka.

pahlawan ninja Amerika musim 10 episod 5

Paulie mengatakan ini menarik. Dia mengatakan bahawa dia gembira dia mempercayainya dan Paulie sangat gembira dapat memiliki sekutu lain terutama ketika dia berada di blok. Jozea memberitahu Frank bahawa pantatnya besar ketika dia memandangnya dengan seluar dalam yang bogel.

Jozea mengatakan bahawa dia adalah pemerhati dan dia memerhatikan orang kerana dia seorang Pisces. Jozea nampaknya berpendapat bahawa Frank adalah sebahagian daripada pakatannya dan akan memilih seperti yang dia mahukan. Jozea bercakap tentang bagaimana dia adalah lem yang menyatukan orang dan Mesias.

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

Frank mengatakan di Diary Room bahawa dia fikir Jozea bahkan tidak dapat mengeja perkataan itu dan tidak sabar untuk melihatnya diusir. Jozea menggelarkan dirinya sebagai ketua rumah dan ingin bercakap dengan kumpulan yang menurutnya bersekutu dengannya. Dia ingin bercakap dengan mereka tentang menghantar Paulie pulang. Mereka masuk ke bilik Have Not. Jozea menghantar Da'Vonne di tingkat atas untuk mendapatkan Zakiyah untuk pertemuan pakatan.

Dia ingin bercakap dengan mereka tentang menghantar Paulie pulang. Mereka masuk ke bilik Have Not. Jozea menghantar Da'Vonne di tingkat atas untuk mendapatkan Zakiyah untuk pertemuan pakatan. Frank bertanya adakah dia dijemput dan Day mengatakan tidak.

Paulie tidak terkejut dan tahu apa yang sedang dilakukan oleh Jozea. Da'Vonen memberitahu 8 Paket bahawa dia akan mengambil nota dan melaporkannya kembali. Natalie menghantar Bridgette di tingkat atas untuk menyusup kumpulan veteran di bilik HOH.

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

James memutuskan untuk menghentikan #HouseMeeting dan bertanya apa yang sedang berlaku. Jozea memberitahu kumpulan yang mereka jalankan ini dan perlu membuang Paulie. James menganggap ini adalah pertemuan paling pelik yang pernah berlaku dan bertanya-tanya mengapa dia memberikan semua maklumatnya ketika dia tidak tahu bahawa mereka ada dalam pasukannya.

James menganggap ini gila dan tertanya-tanya jika Jozea terlupa mereka bermain Big Brother. Da'Vonne akan bersuara tepat di Diary Room bahawa Jozea tidak dapat melihat pengusiran yang menampar wajahnya setiap hari. Bronte memberitahu kumpulan bahawa Bridgette mengintip mereka.

Ahli 8 Pack hampir mati. Bridgette memberitahu yang lain bahawa dia bosan dengan pemula tetapi kemudian di Bilik Diari mengakui dia bosan mendengar tentang teori gila Jozea. Nicole mengatakan Paulie perlu bersantai kerana berada di blok.

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

Kemudian, Paulie meminta Jozea menjelaskan mengapa dia memanggil mesyuarat rumah. Dia berbohong dan mengatakan bahawa dia tidak memanggil mesyuarat itu dan Jozea mengatakan ketika mereka memutuskan seseorang akan pulang, mereka akan pergi dan kemudian dia bercakap gila tentang hak kebebasan bersuara.

Jozea mengatakan senario adalah senario dan dia hanya satu otak dan dia bercakap benar dan orang membuat keputusan. Paulie mengatakan kebenaran apa yang anda bercakap dan Jozea mengatakan senario. Ini kegilaan. Paulie tercengang kerana dia berbaring tepat di wajahnya dan tidak dapat berhenti.

chicago med musim 2 episod 11

Paul pergi untuk melihat tembok HG dan mengatakan bahawa dia akan mencari pemenang Roadkill dan membuat mereka menyesali keputusan mereka. Dia memakai kalung PoVnya lalu memanggil semua orang untuk #VetoMeeting. Semua orang duduk dan Paul berdiri dan mengatakan bahawa dia menggunakannya sendiri.

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

Kemudian Nicole berdiri dan mengatakan pemenang Roadkill secara diam-diam memilih calon pengganti sejak penama mereka memenangi PoV. Mereka menonton paparan Roadkill. Bridgette dicalonkan sebagai pengganti. Kemudian dia mengatakan dia akan mencari tahu siapa Roadkill yang membuatnya.

Ironinya, dia pergi ke Frank untuk pelukan yang selesa dan dia mencalonkannya. Jozea mengatakan bahawa dia pasti dia selamat kerana sekutunya adalah separuh rumah dan mereka mencintainya. Da'Vonne tidak peduli dengan Bridgette atau Jozea kerana Bridgette mengintip.

Big Brother 18 Recap 6/29/16: Musim 18 Episod 4

Frank mengatakan bahawa dia berharap ego Jozea dapat keluar dari pintu ketika dia diusir. Bridgette risau. Paulie risau. Jozea tetap yakin dan tidak tahu apa-apa bahawa dia pasti akan diusir. Ini akan menyeronokkan untuk ditonton di pengusiran langsung esok.

TAMAT!

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Chicago Med Recap 02/17/21: Musim 6 Episod 7 Lebih Baik Adalah Musuh Yang Baik
Chicago Med Recap 02/17/21: Musim 6 Episod 7 Lebih Baik Adalah Musuh Yang Baik
Malam ini di NBC, drama perubatan mereka, Chicago Med ditayangkan dengan episod perdana pada hari Rabu, 11 Februari 2021, dan kami akan menyusun semula ringkasan Chicago Med anda di bawah ini. Di Chicago Med musim 6 episod 7 yang berjudul, 'Better Is The Enemy Of Good, seperti dalam sinopsis NBC, Will menghadapi masalah apabila salah satu
Tara Wallace Hamil, Peter Gunz The Father: ‘Love & Hip Hop: New York’ Shocker - Amina Buddafly Jijik
Tara Wallace Hamil, Peter Gunz The Father: ‘Love & Hip Hop: New York’ Shocker - Amina Buddafly Jijik
Tara Wallace of Love & Hip Hop: Ketenaran New York hamil dan Peter Gunz menjadi ayah lagi walaupun hakikatnya dia masih berusaha memperbaiki masalah dengan isteri Amina Buddafly. Nampaknya segitiga cinta LHHNY akan semakin kusut tepat pada waktunya untuk tayangan perdana musim 6 di
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Berita kerajaan Britain mendedahkan bahawa Putera Charles dan Camilla Parker-Bowles mempunyai sejarah dan percintaan selama ini. Charles dan Camilla pertama kali bertemu pada tahun 1970, tetapi mereka tidak berkahwin sehingga tahun 2005. Dan soalan sering diajukan - Mengapa Charles tidak mengahwini Camilla di tempat pertama, tidak lama kemudian
Recap Shameless 12/13/20: Musim 11 Episod 2 Pulanglah, Gentrifier!
Recap Shameless 12/13/20: Musim 11 Episod 2 Pulanglah, Gentrifier!
Malam ini di Showtime, pertunjukan Shameless yang unik dan sangat menghiburkan kembali dengan Minggu baru, 13 Disember 2020, musim 11 episod 2 berjudul, Go Home, Gentrifier !, dan kami mempunyai ringkasan Shameless mingguan anda di bawah. Pada episod Shameless malam ini, seperti sinopsis Showtime, Debbie
Pilihan Pakar: Wain merah Oregon dan Washington...
Pilihan Pakar: Wain merah Oregon dan Washington...
Kedua-dua negeri ini di AS menawarkan kepelbagaian terroir yang besar. Michael Alberty memilih 18 wain merah Oregon dan Washington teratas
America's Got Talent Recap 8/1/17: Musim 12 Episod 9 Hakim Memotong 3
America's Got Talent Recap 8/1/17: Musim 12 Episod 9 Hakim Memotong 3
Malam ini di NBC America's Got Talent memulakan musim barunya dengan episod Selasa, 1 Ogos 2017 yang serba baru dan kami akan merakam ringkasan America's Got Talent anda di bawah! Pada episod AGT musim 12 episod 9 malam ini mengikut sinopsis NBC, The Judge Cuts terus dengan hakim tamu Laverne Cox menyertai panel. Mak
Sekali Waktu Musim 2 Episod 5 Rekod Doktor 10/28/12
Sekali Waktu Musim 2 Episod 5 Rekod Doktor 10/28/12
Malam ini di ABC adalah episod baru ONCE UPON A TIME yang disiarkan sebagai rancangan The Doctor On malam ini, Regina percaya bahawa dia telah melihat hantu dari masa lalu di Storybrooke, Mary Margaret dan Emma menjadi curiga terhadap satu-satunya yang terselamat dari pembantaian ogre, dan Regina mendapati dirinya gagal belajar da