Utama Darah Biru Recap Finale Blue Bloods 05/10/19: Musim 9 Episod 22 Sesuatu Biru

Recap Finale Blue Bloods 05/10/19: Musim 9 Episod 22 Sesuatu Biru

Recap Finale Blue Bloods 05/10/19: Musim 9 Episod 22

Malam ini di CBS, drama hit mereka yang dibintangi Tom Selleck Blue Bloods menayangkan episod Jumaat 10 Mei 2019 yang serba baru dan kami akan merakamkan kembali Blue Bloods anda di bawah. Pada Blue Blood Season 9 episod 22 malam ini Sesuatu yang Biru mengikut sinopsis CBS, Ketika hari perkahwinan Jamie dan Eddie semakin hampir, Erin menemubual seorang saksi yang kisahnya mendorongnya untuk meragui kejujuran Eddie; Danny dan Baez menguraikan kehidupan cinta yang rumit dari seorang pemuda yang dibunuh; Frank bertengkar dengan tembaga atas.

Oleh itu, pastikan untuk menandakan tempat ini dan kembali dari 10:00 - 23:00 ET! untuk rangkuman Darah Biru kami. Sementara anda menunggu rangkuman kami, pastikan untuk menyemak semua rangkuman, berita, spoiler & banyak lagi Darah Biru kami, di sini!

Rakaman Blue Bloods malam ini bermula sekarang - Refresh Page sering untuk mendapatkan kemas kini terkini!



spoiler muda dan gelisah minggu ini

Blue Bloods malam ini dimulakan dengan Erin Reagan (Bridget Moynahan) dan Anthony Abetemarco (Steven R. Schirripa) meninjau rakaman saksi penembakan. Erin membaca semula apa yang dinyatakan oleh pernyataan itu dalam failnya, tetapi dia dengan tegas menolaknya. Mr Morris hanya melihat seorang lelaki berlari dari tempat kejadian dan seorang lelaki mati di kaki lima. Erin bingung, bertanya adakah pegawai itu salah menuliskannya, tetapi jika ada sesuatu yang perlu dia tambahkan dia harus memberitahunya. Anthony mendedahkan bahawa pegawai itu adalah Eddie Janko (Vanessa Ray) ketika Erin memerintahkannya untuk menurunkannya ke pejabat mereka.



Sid Gormley (Robert Clohessy) dan Garrett Moore (Gregory Jbara), membahaskan potongan kata dalam ikrar perkahwinan. Mereka terkejut melihat PC Frank Reagan (Tom Selleck) sedang minum kopi bersama Abigail Baker (Abigail Hawk). Frank merasakan idea baru untuk penyekat jenayah media sosial yang baru adalah idea yang bagus, memuji mereka; dia mencadangkan mereka melakukannya dan dapat melakukannya sekarang, kerana ini adalah masa yang tepat. Dia meminta maaf kerana dia perlu menulis ucapannya; Garrett dan Sid tidak berpuas hati dengan Abigail.

Erin secara ringkas membincangkan bagaimana perkahwinan Eddie dan Jamie Reagan (Will Estes) semakin hampir dan dia pasti semakin bersemangat. Eddie mengakui dia ketakutan dan teruja, tetapi Erin memberitahunya bahawa Jamie adalah lelaki yang bertuah. Erin memerlukan pertolongannya untuk menyelesaikan kekeliruan pembunuhan Morales, dan mendedahkan bahawa Leo Morris mendakwa dia tidak pernah mengatakan apa yang tertulis dalam pernyataan itu. Eddie mengatakan bahawa pernyataan itu 100% benar, tetapi Erin menghadapinya dengan mengatakan salah satu daripada mereka salah atau salah satu dari mereka berbohong.

Eddie kesal kerana Erin mengambil perkataan orang asing sepenuhnya; tetapi Erin mengatakan ketika dia berada di pejabat, dia hanya berpihak kepada kebenaran. Dia bersikeras bahawa apa yang dia tulis dalam laporan itu adalah persis apa yang dia katakan di tempat kejadian dan jika dia mengatakan sesuatu yang berbeza, dia adalah pembohong! Setelah Eddie meminta maaf, Anthony memberitahu Erin bahawa dia seharusnya membiarkannya mengatasinya.



musim zalim 2 episod 12

Maria Baez (Marisa Ramirez) berada di tempat pembunuhan, meminta rakaman pengawasan bangunan; Danny Reagan (Donnie Wahlberg) mengatakan bahawa mereka perlu melihat rakaman itu secepat mungkin ketika dia menunjukkan selendang sutera kepadanya di bawah katil, mengatakan bahawa dia pasti mempunyai pengunjung malam tadi.

Abigail berjalan ke pejabat Garrett, mengatakan bahawa dia dapat menjelaskan; memanggil Sid untuk menyertai mereka di pejabat. Dia tahu mereka kesal padanya, tetapi Garrett mengingatkannya bahawa mereka semua berada dalam lingkaran dalaman Frank dan ini mengenai polisi. Sid menjerit komando kepada Abigail, dengan mengatakan bahawa dia adalah Leftenan dan dia adalah seorang Detektif, apa yang ingin dikendalikannya oleh bos harus dibersihkan olehnya; Sid tidak setuju mengatakan bahawa dia harus menyebarkannya.

Garrett muak dengan mereka yang selalu mengatakan bahawa dia bukan NYPD; tetapi dia berdiri dan mencadangkan mereka meninjau panduan rondaan kerana sebagai Timbalan Pesuruhjaya, dia memegang pangkat koki 3 bintang. Rantai komando seharusnya Abigail melaporkan kepada Sid dan Sid melaporkan kepada Garrett; kedua-duanya merasakan mereka menunjukkan sesuatu secara langsung kepada Frank. Mereka merasa perlu melaporkan kepada Frank dengan satu suara, Abigail merasakan ini tidak ada kaitan dengan rantai komando tetapi ini mengenai ego dan melangkah kaki.

Danny dan Baez mengulas bahawa Patrick Harris dan Rachel Wilson (Sydney Farley) pernah minum beberapa ketika selepas pukul 11 ​​malam. Pada jam 12:17, mereka menaiki kediaman Patrick dan hanya dua penyewa yang masuk melalui pintu setelah mereka, tetapi Danny menunjukkan kepadanya bahawa Rachel meninggalkan bangunan itu sekitar jam 5a; kematian berlaku antara jam 4:30 dan 5:30. Dia merasakan hanya ada satu orang yang mungkin melakukan ini; Baez berpura-pura menjadi Erin mengatakan bahawa itu tidak mencukupi. Ibu Patrick Harris tiba, ingin bercakap dengan mereka. Dia mendedahkan Patrick dan Rachel putus setahun yang lalu, tetapi dia tidak akan meninggalkannya sendirian. Dia meneka bahawa Rachel membunuhnya kerana dia memberitahunya bahawa ini adalah satu perkara. Dia mengaku Rachel mempunyai sejarah tentang hal ini, mengancam akan bunuh diri dan kemudian membunuhnya; tetapi ketika semua itu gagal, dia menunjukkan warna sebenarnya. Dia menunjukkan e-mel detektif dari Rachel, yang mengatakan bahawa jika dia tidak dapat memilikinya sepanjang hayat ini; dia akan memilikinya di akhirat kelak.

Eddie melancarkan Jamie mengenai adiknya yang memanggilnya pembohong. Dia menjelaskan bahawa dia tidak benar-benar mengatakan kata-kata itu, tetapi Eddie menjelaskan bahawa Erin mengatakan seseorang berbohong, dan saksi itu kelihatan dipercayai. Jamie mahu menjatuhkannya kerana dia tidak mahu membelah rambut sekarang. Eddie mengatakan bahawa Erin sangat menakutkan dan tentu saja dia mempunyai masalah dengan Erin, dia pintar, percaya diri, sangat cantik dan mimpi buruk setiap wanita. Jamie merasakan Eddie hanya menggambarkan dirinya, sesuatu yang dia tidak percaya.

Garrett menunggu sehingga Abigail pergi sebelum dia masuk ke pejabat Frank; di mana dia kecewa menulis ucapan itu. Garrett mengatakan bahawa dia hanya melakukan roti bakar, bukan ucapan sebenar dan membuka dengan gurauan. Dia memunculkan penurunan kejahatan besar di Crown Heights, dan sudah tiba masanya untuk pusingan kemenangan merasa mereka harus menyampaikan pesan bahawa masyarakatnya melakukan kepolisian ke kawasan kejiranan lain dengan harapan mereka akan menerima idea itu. Frank merasakan Garrett harus bercakap dengan Sid, yang akan mempunyai pendapat mengenai masyarakat mana yang memerlukannya. Frank juga membesarkan Abigail, kerana dia mengikut jadual Frank; Garrett kesal, mempercayai Frank menyuruhnya meminta Baker dan Gormley untuk menandatangani ini sebelum dia menyetujuinya. Ketika ditanya, dia memberitahu Frank bahawa tidak apa-apa dan dia betul.

Danny dan Baez menunjukkan rakaman Rachel, yang mengesahkan bahawa itu adalah dirinya, mengatakan bahawa dia dan Patrick bersenang-senang kemudian tidur sebentar sebelum dia pergi bekerja. Dia bersumpah bahawa dia tidak ada hubungannya dengan kematian Patrick kerana Danny memintanya untuk turun sehingga mereka dapat menolaknya sebagai suspek; dia mahu memanggil ibu bapanya dan peguam mereka, dengan mengatakan bahawa dia tidak dapat mengatakan kata lain kepada mereka.

Jamie berjumpa dengan Erin di luar tempat kerjanya. Dia memberitahunya bahawa Frank gementar menyampaikan ucapannya dan dia rasa manisnya Jamie memintanya untuk melakukan itu. Dia mengakui bahawa Eddie memberitahunya bahawa Erin membawanya ke pejabat. Erin merasakan mereka tidak seharusnya membicarakan hal ini kerana ketika Eddie berada di pejabatnya, Eddie adalah seorang polis dan ketika dia menemui percanggahan dia akan sampai ke bawah dan jika Eddie tidak dapat menangani itu dia harus mencari garis yang lebih lembut bekerja. Erin mengatakan bahawa dia suka Eddie baik-baik saja tetapi akan lebih menyukainya ketika dia bertengkar sendiri.

episod terakhir musim tak tahu malu 7

Baez mengatakan bahawa mereka dapat memeriksa apakah sidik jarinya ada di pisau, tetapi Danny mengingatkannya bahawa Rachel tidak mempunyai pendahuluan sehingga tidak ada cap jari untuk membandingkannya. Di pejabat Rachel, mereka memerlukan sensor cetak telapak tangan dan mereka dapat mendapat panggilan pengadilan untuknya tanpa pergi ke Erin. Sementara itu, Abigail membawa Sid dan Garrett ke pejabat Frank, tetapi dia menyuruhnya tinggal juga. Frank bertanya kepada mereka jika ada perkara yang perlu dia ketahui; apabila mereka tidak bertindak balas. Frank memecat mereka semua, mengatakan jika lingkaran dalamannya tidak dapat berkolaborasi, dia akan mencari orang yang sebagai perselisihan peribadi tidak boleh mendapat tempat di bangunan ini. Dia memberitahu mereka bahawa itu rancangannya b dan mereka semua ingin mendengar rancangannya a. Dia menunjukkan carta alir yang mengatakan Sid perlu melaporkan perkara pertama pada pagi hari kepada Garrett; Baker akan mengambil alih tugas Sid dan menjadi pembantu khas untuknya. Garrett menghentikannya, mengetahui dia akan mengambil kedudukan Abigail. Dia memberi mereka 24 jam untuk mencapai konsensus program Abigail dan dia tidak bertanya!

Eddie mengusahakan pengisar, yang membangunkan Jamie dari sofa, jelas masih kesal kepadanya; mengatakan dia membuatnya seperti gadis kecil yang tidak dapat mempertahankan dirinya. Erin menganggap dia pembohong dan sekarang menganggap dia juga seorang yang lemah lembut. Jamie merasakan adalah tugasnya untuk menjaganya, tetapi dia tidak mahu menjadi Reagan, walaupun dia mencintainya. Dia mengatakan bahawa itu tidak masuk akal baginya.

Danny dan Baez kembali ke pejabat Rachel, menunjukkan cap jarinya di seluruh pisau. Dia berdiri sambil menangis, mengatakan bahawa mereka telah minum dan dia tidak ingat semua yang berlaku. Baez mengatakan Rachel harus ikut dengan mereka, sesuatu yang dia protes tetapi Danny memaklumkan bahawa dia ditahan. Dia bersumpah tidak melakukan apa-apa untuk menyakitinya kerana Baez menjemputnya dari lantai, dia terus mengatakan bahawa dia mencintainya.

Eddie sedang melakukan pengawasan di Blue Bar ketika dia melihat Anthony diparkir di belakangnya. Dia menghadapinya tetapi dia mendedahkan dia juga mengalahkan Leo Morris. Dia benar-benar mahu mendapatkan lelaki itu, dengan mengatakan bahawa dia tidak menyusahkan laporan itu; Anthony mengatakan bahawa dia mempercayainya tetapi Erin tidak. Dia mengatakan bahawa itu tidak semestinya benar tetapi Erin menyukai pekerjaannya dan akan memakaikan neneknya yang mati dengan cara yang sama seperti yang dilakukannya kepada Eddie jika ia membantu kes itu. Anthony memberitahunya bahawa semua orang Reagans seperti itu. Dia mengatakan sepanjang hidup mereka adalah pekerjaan, tetapi ia memerlukan kos. Dia tidak mengatakan sesuatu yang buruk dan tidak membicarakannya tetapi dia perlu membuka matanya sedikit dan mengetahui apa yang dia hadapi.

Sid meninggalkan pejabat Garrett, memanggil Sid untuk meminta pertolongan dengan wartawan bernama Brent dari New York Times. Dia ingin mengutip Sid tetapi Garrett memberitahunya sama sekali tidak, tetapi ketika dia meminta Garrett datang untuk berbicara dengan lelaki itu, Garrett mengingatkannya tentang apa yang dia katakan kepadanya sebelumnya. Dia memberitahu Garrett bahawa dia menghabiskan seluruh hidupnya mengejar orang jahat dan tidak takut dengan seorang wartawan. Dia menutup Sid ketika Abigail menjumpainya di lorong, bertanya bagaimana dia seharusnya menggunakan fail konsep untuk membina kes? Dia telah memberitahunya bahawa dia adalah kepala besar dengan setengah otak, jadi dia enggan membantunya. Garrett memanggil Abigail mengatakan Frank meminta jadwalnya dan dia mungkin telah menghapusnya secara tidak sengaja. Dia enggan membantunya kerana pekerjaannya jauh lebih banyak daripada menjawab telefon.

permainan tahta malt tunggal

Erin gembira kerana Danny dan Baez dapat membawanya kes di atas pinggan perak. Dia memberitahu Baez bahawa ini adalah kerja yang sangat baik ketika dia memikirkan idea cap jari. Baez mendedahkan bahawa Danny mempunyai keraguan, membuat Erin bertanya apa yang berbeza dengan suspek yang mengaku tidak bersalah dan Danny mengatakan dia mempercayainya.

Eddie dan Anthony dapat memerangkap Leo. Dia menunjukkan penyata banknya tetapi dia mengatakan bahawa dia dapat menjelaskan kerana Anthony memberitahunya bahawa dia lebih baik; mengangguk kepada Eddie. Jamie tiba di 1PP untuk melihat ayahnya tetapi Garrett memikirkan semua keputusan buruknya yang membawanya ke arah ini. Dia memberitahu Jamie bahawa ayahnya mengharapkannya dan Jamie masuk. Frank mengakui terlalu awal untuk memberitahu apa yang baru dilihat Jamie. Frank membaca ucapannya kepada Jamie, mengatakan semua orang bermula dengan jenaka dan Jamie terlepas bahagian lucu. Frank merobeknya dan bertanya kepada Jamie apa yang sedang berlaku. Jamie bercakap tentang kegelisahan kerana Frank tahu ini mengenai Eddie kerana dia tidak pernah melihat Jamie goyah setelah dia memutuskan sesuatu.

Jamie mengakui Eddie agak ketakutan, mengakui bahawa Eddie mengatakan bahawa dia tidak mahu kehilangan dirinya sendiri. Frank menjelaskan bagaimana masuk akal, kerana Jamie mengetahui bahawa rasanya Eddie bergabung dengan lebih banyak keluarganya bahawa dia adalah miliknya. Frank mengatakan bukan hanya mana-mana keluarga tetapi Reagans yang merupakan suku kuno, sebahagian daripada serigala. Frank menasihatinya untuk memastikan bahawa Eddie tidak melakukan semua pekerjaan yang sesuai dengan mereka dan mencari peluang untuk memimpin mereka menyesuaikan diri dengannya.

Danny meninjau kes itu dengan Baez, mengatakan Patrick kelihatan sangat terkejut melihat Rachel di bar. Sekiranya dia tidak tahu bahawa dia akan bertemu dengan Rachel, apa yang dia rencanakan untuk malam itu? Danny mendedahkan bahawa Patrick mempunyai kencan dua jam sebelumnya, dan ada rakaman mereka berdua berdebat.

Garrett mengatakan bahawa mereka kehabisan waktu, tetapi Sid mengatakan mereka berpadu dengan beberapa catatan kerana Abigail mengatakan bahawa mereka lebih bermanfaat. Dia mengakui dia berbohong kerana dia tidak berfikir untuk berkongsi idea dengan mereka adalah masalah besar. Dia mempercayai idea ini dan mahu Frank tahu bahawa itu adalah idenya. Garrett faham mengapa dia mahukan itu. Dia mengaku merasa terancam kerana dia tahu dia boleh melakukan tugasnya dan dia tidak akan memilikinya. Abigail menafikan hal itu, membuat Sid mengaku bahawa dia hampir tidak memendam kepalanya di atas air. Abigail mengatakan bahawa dia adalah jantung berdegup di tempat ini dan ketiga-tiga mereka berpelukan, seorang saksi Frank bertukar. Frank masuk dan mereka mendedahkan bahawa mereka membuat semakan yang dia perlukan tetapi dia memberitahu mereka bahawa itu tidak pernah menjadi kenyataannya!

Mereka membawa wanita itu, Sarah Fisher (Julie Blanchard) yang mereka dapati dari video itu, kerana Danny mengatakan telefonnya ping dari bangunan 4 jam setelah tarikh mereka berakhir dan kemudian mereka mempunyai video mengenai dirinya dengan pakaian yang sangat berdarah. Peguamnya memandangnya kecewa. Eddie datang menemui Erin, yang memujinya atas kerja bagus itu, melihat $ 10G dimasukkan ke dalam akaun Leo. Erin mengatakan sukar untuk dijelaskan, tetapi mereka mengetahui bahawa saudara lelaki Leo dan seorang anggota geng membayarnya kerana dia diam dan ketiga-tiga mereka akan didakwa dengan rasuah dan gangguan saksi.

Dia gembira mereka melihatnya ketika Erin memberikan permintaan maaf kepadanya tetapi Eddie mengatakan bahawa dia hanya menyoalnya dan dia dihina, bertindak balas dan kemudian merengek kepada Jamie tentang hal itu; bahagian terburuk jika Eddie marah kepadanya kerana pergi ke Erin walaupun sebahagian daripadanya mahu dia melakukan ini. Dia tidak mahu ada yang memerangi pertempurannya dan memutuskan bahawa Erin tidak memilihnya, dia memperlakukannya sebagai setara dan berasal dari Erin yang merupakan penghormatan yang sangat besar. Erin memberitahu Eddie bahawa dia terus mengejutkan tetapi Eddie memberi jaminan bahawa dia hanya akan memulakannya.

Makan malam latihan telah bermula dan Lena Janko (Christine Ebersole) membuat ucapan, memuji keluarga Reagan, mengagumi keikhlasan dan kejujuran mereka. Dia meyakinkan mereka bahawa Eddie dan dia sangat menghargainya, berterima kasih kepada Jamie kerana sangat menyayangi puterinya. Erin berkata, kepada Jamko, menjelaskan bahawa Jamie dan Janko disatukan. Sean Reagan (Andrew Terraciano) ingin tahu mengapa dia memanggil Eddie Edit dan Danny memanggilnya numbnuts, yang menyebabkan Erin mengingatkannya bahawa Lena hanya memuji keluarga mereka, tetapi semua orang tertawa.

dante akan kembali ke gh pada tahun 2019

Frank berdiri, memuji Eddie kerana melakukan tindakan paling berani yang cuba dilakukan oleh polis pada waktu pagi dan dia tidak hanya bercakap tentang berkahwin dengan Jamie. Dia mengatakan sebelum I Dos dia berjalan menyusuri lorong sendirian, menjelaskan tradisi itu kerana Eddie bukanlah orang yang boleh memberikan; wanita sendiri dan kekuatan hidupnya sendiri dan dia telah melihatnya beraksi di tempat kerja dan semua telah melihatnya beraksi di meja makan mereka. Dia berharap dapat melihatnya beraksi sebagai pasangan hidup Jamie dan mudah-mudahan sebagai ibu dan taufan udara segar, dan canter untuk keluarga mereka. Dia memberitahu Eddie bahawa mereka gembira dan mendapat hak istimewa untuk menyertainya.

Keesokan paginya, gereja penuh dengan Jamie tertanya-tanya di mana Frank berada, Henry Reagan (Len Cariou) mengatakan bahawa dia harus membuat panggilan. Uskup Agung mengesahkan bahawa Jamie jika dia benar-benar yakin mahu melakukan ini. Dia mendedahkan dalam lebih dari 2000 perkahwinan, dia hanya kehilangan 3 perceraian dan tidak mahu lagi; Jamie mengatakan bahawa dia tidak boleh menjadi lebih yakin. Jamie keluar bersama datuk dan abangnya di sisinya. Jamie risau akan ayahnya, tidak ada yang tahu di mana dia berada tetapi dia berada di belakang gereja bersama Eddie. Dia menyukai apa yang dia katakan semalam ketika dia bertanya apakah dia benar-benar yakin tentang ini. Dia mendedahkan mempunyai mimpi buruk yang sama selama sebulan terakhir, menjatuhkan gaunnya dan menanam muka di depan semua orang. Frank meyakinkannya bahawa dia akan selalu memilikinya pada pukul 6.

Perarakan perkahwinan bermula, semua orang berdiri ketika Frank mengawal Eddie ke lorong, penuh dengan rasa bangga. Jamie tersenyum apabila melihatnya menghampiri. TAMAT

TAMAT!

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Sideways menjaringkan Oscar, menyapu anugerah bebas...
Sideways menjaringkan Oscar, menyapu anugerah bebas...
Sideways yang cepat menjadi filem wain yang paling banyak dibincangkan di dunia - meraih Oscar untuk lakon layar terbaik yang disesuaikan di Los Angeles malam tadi.
Recap Serigala Remaja 6/29/15: Musim 5 Episod 1 Makhluk Perdana Malam
Recap Serigala Remaja 6/29/15: Musim 5 Episod 1 Makhluk Perdana Malam
Malam ini di MTV, TEEN WOLF bersiaran dengan Isnin 29 Jun musim 5, episod perdana musim 5 yang dinamakan 'Creatures of the Night', dan kami akan merakamkan mingguan anda di bawah! Pada episod malam ini, tayangan perdana musim 5 dibuka pada malam tahun senior. Pada episod terakhir, final musim berlangsung untuk
American Idol Finale Recap 5/19/19: Musim 17 Episod 19 Pemenang Diumumkan
American Idol Finale Recap 5/19/19: Musim 17 Episod 19 Pemenang Diumumkan
Ini adalah satu lagi malam American Idol yang mengasyikkan di ABC malam ini dengan final yang baru pada hari Ahad, 12 Mei 2019, musim 17 episod 19 berjudul Winner Announced dan kami akan merakam American Idol mingguan anda di bawah. Pada malam ini, American Idol musim 17 episod 19 mengikut sinopsis ABC, dalam final Musim 2,
Kerjaya Lucah Farrah Abraham Melonjak Ke Tahap Baru - ‘Farrah 2 Backdoor And More’ Diberi Pelepasan Februari
Kerjaya Lucah Farrah Abraham Melonjak Ke Tahap Baru - ‘Farrah 2 Backdoor And More’ Diberi Pelepasan Februari
Bekas bintang Ibu Remaja, Farrah Abraham, yang sering diejek sukar untuk kita serap sepenuhnya, meneruskan karier lucahnya dengan video baru yang akan dilancarkan oleh Vivid Entertainment Februari ini. Selebriti (saya rasa kita sepatutnya memanggilnya begitu?) Menimbulkan kekecohan tahun lalu ketika sh
Kelab Gadis Buruk Tanisha Thomas Berperang dengan Natalie Nunn
Kelab Gadis Buruk Tanisha Thomas Berperang dengan Natalie Nunn
Tanisha Thomas dari Bad Girls Club musim 2 sangat marah dengan Natalie Nunn yang berada di musim 4. Kedua-duanya telah beberapa hari bersuara melalui Twitter. Tanisha mempunyai rancangan baru, Tanisha Gets Married. Dia berkahwin dan menunjukkan sebahagian besar butiran sebelum 'gadis jahat' dan tunangnya Clive Muir mendapatkannya
Inilah yang menyebabkan sakit kepala wain anda - tanya Decanter...
Inilah yang menyebabkan sakit kepala wain anda - tanya Decanter...
Adakah anda berasa sakit di belakang mata selepas semalam? David Bird MW menjelaskan apa yang mungkin menyebabkan sakit kepala wain, atau dikenali sebagai mabuk.
Days of Lives Spoilers: Thomas DiMera Recast Debut - Cary Christopher Bergabung dalam Pelakon DOOL sebagai Anak Chad & Abigail
Days of Lives Spoilers: Thomas DiMera Recast Debut - Cary Christopher Bergabung dalam Pelakon DOOL sebagai Anak Chad & Abigail
Spoiler Days of Our Lives (DOOL) mendedahkan bahawa Thomas DiMera mendapat penampilan baru. Menurut laman Facebook Jason47, Cary Christopher telah menjaringkan peranan sebagai Chad DiMera (Billy Flynn) dan anak lelaki Abigail DiMera (Kate Mansi). Christopher mengambil alih bahagian dari Asher Morrissette, yang keluar sebagai Thom