Utama Darah Biru Recap Blue Bloods 10/04/19: Musim 10 Episod 2 Nakal atau Bagus

Recap Blue Bloods 10/04/19: Musim 10 Episod 2 Nakal atau Bagus

Recap Blue Bloods 10/04/19: Musim 10 Episod 2

Malam ini di CBS, drama hit mereka yang dibintangi oleh Tom Selleck Blue Bloods menayangkan episod Jumaat, 4 Oktober 2019 yang serba baru dan kami akan merakamkan kembali Blue Bloods anda di bawah. Pada episod 2 Blue Bloods Season 10 malam ini Nakal atau Bagus mengikut sinopsis CBS, Frank dan Erin bertentangan ketika Frank mengetahui pejabat D.A. menyimpan senarai polis yang tidak boleh dipercayai.

Juga, Danny dan Baez merekrut gerombolan yang sudah bersara, Vincent Rella untuk membantu siasatan, dan Jamie turut serta dalam operasi umpan untuk menjatuhkan pemangsa yang menyamar sebagai pemandu.

Oleh itu, pastikan untuk menandakan tempat ini dan kembali dari 10:00 - 23:00 ET! untuk rangkuman Darah Biru kami. Sementara anda menunggu rangkuman kami, pastikan untuk menyemak semua rangkuman, berita, spoiler & banyak lagi Darah Biru kami, di sini!



Rakaman Blue Bloods malam ini bermula sekarang - Refresh Page sering untuk mendapatkan kemas kini terkini!



Blue Bloods bermula malam ini dengan Danny Reagan (Donnie Wahlberg) dan Maria Baez (Marisa Ramirez) tiba di tempat kejadian di mana Riso Aspromonte mati dengan beberapa luka tembakan di dada. Danny mengenali mangsa sejak kecil mereka; Carmen Russo (Lydia Jordan) yang menemui mayat itu, penolong pengurus yang bekerja untuk si mati sejak sekolah menengah. Dia terakhir melihatnya dan anak perempuannya, Angelica Aspromonte (Elizabeth Paige) malam sebelumnya ketika mereka menutup restoran sekitar jam 11 malam. Polis diberitahu bahawa Angelica tidak hadir pagi ini, dan mereka mengetahui bahawa dia sering berdebat dengan ayahnya, kerana bekerja dengan keluarga mungkin sukar.

Jamie Reagan (Will Estes) menemui Eddie Reagan (Vanessa Ray), bercanda bahawa dia mengingatkannya pada pasangan yang dulu dia ada. Dia bercakap tentang menangani rompakan kucing yang lain, 5 bulan ini dan dia baru sahaja mencadangkan untuk menggunakan dirinya sebagai umpan sehingga Jamie mempersoalkan sama ada mangsa adalah wanita atau tidak; yang tidak pasti oleh Eddie. Dia kelihatan agak prihatin terhadapnya ketika dia mengucapkan selamat tinggal di akhir pergeseran dan permulaannya.

Erin Reagan (Bridget Moynahan) dan Anthony Abetemarco (Steven R. Schirripa) berjalan bersama, membincangkan kes mereka, Anthony merasakan mereka mendapat pertimbangan tetapi Erin prihatin kerana pengakuan itu diambil oleh Dt Kim Andrews, yang berada dalam senarai nakal DA ; Erin menjelaskan bahawa DA memulakan senarai pegawai dari NYPD yang kredibilitinya tidak begitu baik. Andrews telah membuat pengakuan yang dilemparkan dua tahun yang lalu dan DA tidak merasakan mereka mendapat pengakuan ini; yang membuat marah Anthony.



chicago pd musim 3 episod 15

Frank Reagan (Tom Selleck) duduk bersama Sid Gormley (Robert Clohessy), Abigail Baker (Abigail Hawk) dan Garrett Moore (Gregory Jbara) ketika mereka membincangkan kes mengenai pengakuan yang ditandatangani dan bagaimana pemangsa ini akan bebas kerana senarai yang nakal itu DA mempunyai. Frank sangat marah kerana dia adalah satu-satunya yang sepatutnya menilai pegawainya; mengatakan ini bukan huruf Santa dan mereka harus menyebutnya apa sebenarnya, senarai hitam!

Baez bertemu Danny sekali lagi di mana dia mengesahkan Angelica tidak berada di apartmennya dan Baez memaklumkan kepadanya bahawa ibunya belum bercakap dengannya sejak pagi semalam. Rakan sekerja mengatakan restoran itu adalah hidupnya, tetapi adalah hari yang lucu baginya untuk bermain ketagihan tetapi bartender mengatakan ayah dan anak perempuannya bertengkar malam sebelumnya tentang kesejahteraan restoran dan Angelica ingin menukar menu dan ayahnya bertentangan dengan ideanya. Danny tidak merasa seperti itu adalah alasan untuk menembaknya, tetapi Baez mengingatkannya bahawa Angelica adalah yang berikutnya untuk mewarisi tempat itu dan jika dia menjalankannya ke tanah ... Baez mengambil panggilan, mendedahkan bahawa Angelica memiliki pistol yang terdaftar dengan namanya yang berkaliber sama dengan senjata pembunuhan.

Erin berjalan ke pejabat Frank, bukannya DA supaya dia mengingatkannya bahawa jika dia mengambil tempat DA daripada dia juga akan mengambil panas. Dia menuding bertanya tentang senarai hitam dan dia mengatakan dia tidak akan menyebutnya, tetapi mereka perlu menilai kredibiliti setiap kes termasuk pegawai yang terlibat. Dia menghentikannya ketika dia memanggil Kim Andrews berkompromi, dan dia ingin membaca protokol yang biasa digunakan DA untuk istilah itu dan mengapa dia menggunakannya. Dia mengatakan bahawa mereka bermain firasat seperti detektif, dan jika mereka benar Brian Kent (Spenser Granese) akan berjalan dari tuduhan serangannya. Dia tidak mengatakan ini sesuai, tetapi DA adalah bosnya dan dia tahu dia memahaminya. Dia benci bahawa dia mengadilnya dan dia benci bahawa dia sedang melindungi dia. Dia menegaskan bahawa dia hanya menjalankan tugasnya dan memaafkan dirinya.

Maria kembali ke kawasan dan Danny menunjukkan kepadanya video seseorang di luar restoran, seorang Paulie DeMarco (Ariel Shafir), penguatkuasa keluarga Grazioso. Dia berjalan ke restoran 5 minit sebelum tutup dan keluar 10 minit setelah ditutup; kelihatan seperti pertengkaran keluarga berubah menjadi hukuman mati.

Eddie dan Pegawai Rachel Witten (Lauren Patten) tiba di lokasi kemalangan kereta, menemui pemandu teksi teksi yang telah ditembak di bahagian belakang kepala. Eddie kecewa kerana terdapat banyak orang, namun sepertinya tidak ada yang melihat apa-apa. Sementara itu, Danny dan Maria pergi menemui Vincent, yang mendakwa dia sudah bersara rasmi, tetapi mereka ingin mengetahui apa yang dia tahu mengenai penembakan itu. Dia mengatakan ia sangat tragis kerana dia membuat hidangan daging sapi yang terbaik. Dia memanggil Maria sebagai kek cawan ketika Danny duduk menuntut untuk mengetahui mengapa Paulie mengunjungi si mati. Dia mengaku tidak tahu apa-apa, menyebabkan Danny menjawab salah satu daripada beberapa telefon bimbitnya, kerana mengetahui bahawa Vincent jelas masih seorang bookie. Mereka berjanji akan mengabaikan kesalahannya jika dia menolong mereka. Dia memberitahu mereka bahawa itu adalah hit kerana dia enggan membayar perlindungan dari mereka. Dia mengatakan bahawa adalah langkah pintar untuk Angelica bersembunyi jika dia melihat pukulan kerana mereka akan mengejarnya 100%

Kim datang menemui Erin dan Anthony, kesal dan bertanya-tanya apakah mereka cuba melemparkan lebih banyak kolarnya. Erin mengatakan bahawa dia faham mengapa dia marah kerana Anthony mengatakan dia melakukan wajan yang baik sehingga dia menuntut untuk mengetahui mengapa Kent hendak berjalan. Mereka mendedahkan kes sebelumnya yang dia kerjakan dan dia terpaksa menjelaskan apa yang berlaku. Erin mengatakan pengakuan Kent boleh dipertanyakan kerana kes itu dan dia mengatakan apabila Kent menyerang dan merompak mangsa berikutnya, itu akan berlaku pada Erin dan Anthony.

hari isnin episod hidup kita

Frank tidak merasakan itu adalah masalahnya apabila semua orang menentang pejabat DA untuk senarai hitam ini, sehingga pegawai akan terus membuat tangkapan sebagaimana yang dibenarkan; tetapi sejauh mana yang sepatutnya. Mereka membiarkan pejabat DA mengendalikan siasatan lebih lanjut; sesuatu yang sukar dipercayai oleh Garrett bagi mereka untuk menguruskan seluruh wilayah Manhattan. Garrett merasakan ini adalah pengisytiharan perang tetapi Frank merasakan ini adalah tentang dia berdiri di belakang bangsanya. Apabila Garrett mengingatkannya bahawa kakitangan sokongan inilah yang akan merasakan ini, Frank menyuruhnya memberitahu mereka untuk menghubungi pejabat DA.

Danny dan Baez tiba di bilik soal siasat di mana Paulie duduk bersama peguamnya (Selat Jonathan). Danny memberitahu semua yang mereka tahu tentang malam itu tetapi Paulie mengatakan bahawa dia hanya masuk untuk minum. Paulie sombong, berharap Angelica baik-baik saja; Danny mengatakan jika dia membenarkan mereka membawa gadis itu tanpa cedera, mereka akan mengurangkan tuduhan membunuh.

Jamie pulang dengan membawa makanan tetapi Eddie telah membuatnya makan malam, meminta maaf kerana mereka tidak pernah mempunyai waktu untuk satu sama lain. Dia tidak boleh tinggal kerana menjemput Rachel dalam perjalanan ke tempat kerja; tetapi dia ingin tahu apakah dia bercakap dengan Sgt McNichols dan mereka telah bercakap mengenai operasi umpan tetapi dia bukan orang yang menjadi pemandu; mereka memilih Jamie sebagai gantinya. Dia marah kerana dia diberi tag, tetapi dia mengingatkan bahawa mangsa adalah lelaki. Dia tidak memerlukan malaikat penjaga, bertanya-tanya adakah dia tahu tentang perkara ini?

Blue Bloods Season 10 Episode 2 Recap ‘Naughty or Nice’ Bahagian 2

Erin dan Anthony mengetahui bahawa Brian Kent masih dapat melangsaikan tuduhan tetapi DA masih tidak berganjak. Dia masih berdiri di belakangnya walaupun dia mungkin tidak setuju sepenuhnya. Dia merasakan pejabat DA juga boleh berperilaku seperti polis. Anthony mencadangkan bahawa sekiranya pasangan Kim mengambil pengakuan daripada mungkin mereka tidak akan menghadapi masalah ini, sehingga Erin berhenti.

Garret memberitahu Frank bahawa penekannya untuk pejabat DA dijadualkan pada jam 9 pagi Isnin pagi. Frank mahu ucapannya untuk hujung minggu, tetapi Garrett mengatakan bahawa dia tidak dapat menuliskannya kerana dia berpendapat Frank sedang membuat kesalahan dengan salah satu kesalahannya. Garrett mengingatkannya bahawa ini adalah mengenai kesalahan setiap lelaki, termasuk PC. Senarai hitam ini keterlaluan tetapi tindak balas ini bukan cara untuk melakukannya, tetapi Frank merasakan ini adalah tugasnya untuk melindungi jabatan itu; tetapi juga menjadi tugasnya untuk melindungi orang ramai. Bukan membiarkan orang jahat meluncur kerana PC dan DA bertengkar. Garrett memberitahu Frank untuk memberinya suara ketika dia siap mendengarkan beberapa alasan, pergi dan mengatakan bahawa dia akan melihatnya sekitar jam 5 petang.

Pada makan malam keluarga, Danny memberi kuliah kepada Sean (Andrew Terraciano) tentang bagaimana dia dimulakan dari permainan. Henry Pops Reagan (Len Cariou) bertanya apakah itu kemalangan kerana Jamie menganggap itu adalah bayaran balik. Seluruh keluarga, termasuk Jack (Tony Terraciano). Erin mempertahankan Sean kerana Nicky Reagan-Boyle (Sami Gayle) tidak percaya ibunya akan mempertahankan tindakannya bermain lawan dengan besbol. Danny menunjukkan bahawa dia tidak seharusnya melihat Erin jika mencari role model terbaik untuk kesukanan, orang lain memikirkan betapa buruknya Erin. Dia masih marah dengan ayahnya, yang mengingatkannya bahawa itu adalah makan malam hari Ahad, dia juga sedar.

Selepas makan malam, Jamie menonton permainan ketika Eddie datang untuk menyertainya. Dia mematikan kelantangan ketika Eddie mengingatkannya bagaimana permainan telah berubah dengan ketakutan sekarang bahawa dia telah meningkatkan permainan menjadi pembunuhan; dia tidak mahu dia memandang rendah Dia tertanya-tanya apakah dia masih marah bahawa itu bukan dia; walaupun kedua-duanya tidak mempunyai pilihan, kerana mereka berdua mengambil pesanan dengan mereka menjadi polis. Sebagai bekas pasangannya, dia tidak mahu dia bermain wira dan meninggalkan bilik.

Vincent menyaksikan perlumbaan kuda ketika Danny dan Baez bergabung dengannya. Mereka memberitahunya bahawa mereka perlu segera mencari Angelica. Dia mengatakan jika dia pintar, dia perlu tetap. Danny tahu dia mempunyai hati nurani dan cucu perempuan seusia dengan Angelica. Dengan wahyu itu, Vincent meminta Danny untuk ikut bersamanya, menjelaskan bahawa Paulie hanya seharusnya mengancam Aspromonte, tidak membunuhnya dan sekarang dia perlu memukul Angelica sebelum dia memukul dirinya sendiri. Dengan pantatnya di talian, mereka memerlukan banyak nasib untuk mencarinya sebelum dia melakukannya kerana dia tahu kawasan kejiranan seperti belakang tangannya.

minda jenayah musim 11 episod 17

Paulie menggunakan klip kertas dan masuk ke sebuah apartmen di mana dia menjumpai Carmen, sambil mengacukan pistol ke arahnya. Dia bersumpah tidak tahu di mana dia berada tetapi Angelica keluar meminta dia untuk meninggalkannya sendirian. Dia enggan meninggalkan saksi lain tetapi Danny melompat dia dan mereka bergelut dengan Danny membungkusnya. Paulie memberitahu mereka jika mereka bercakap, mereka berdua sudah mati. Danny memberitahu jika dia bercakap, dia sudah mati dan dia adalah genius yang mereka ikuti sepanjang hari.

Angelica mahu si bajingan membayar apa yang dia lakukan kepada ayahnya sehingga Danny mendorongnya untuk memberitahunya apa yang dia lihat. Dia berjanji mereka dapat menjaganya dengan selamat jika dia hanya dapat mempercayainya. Dia menggelengkan kepalanya, mengatakan dia tidak boleh. Dia membawa Vincent, yang memberikan belasungkawa kepadanya. Danny mendedahkan bahawa Vincent memberi keterangan terhadap keluarga Grazioso sendiri beberapa tahun yang lalu dan dia dapat melihat bahawa dia hidup untuk menceritakannya. Dia tahu ada masalah dengan keluarga massa tetapi bapanya tidak mahu dia ada kaitan dengannya. Dia bertanya kepada Vincent apa yang akan dia lakukan sekiranya dia berada di tempatnya. Dia mengatakan bahawa dia sangat mengenali ayahnya dan dia mahu dia melakukan perkara yang betul. Vincent menyuruhnya untuk tidak mengatakan apa-apa, untuk melupakan apa yang dilihatnya dan berjalan pergi. Kehidupan ayahnya sudah berakhir dan dia mempunyai umur yang panjang di hadapannya dan berjalan pergi. Danny sangat marah!

Brian Kent berada dalam tahanan ketika Anthony datang menemuinya, mengatakan bahawa dia menolongnya kerana dia memiliki apa yang dia lakukan, mereka menawarkan untuk menghapus beberapa tuduhannya. Mereka perlu mengulangi pengakuannya tetapi dia menyuruh Anthony masuk neraka, tetapi Anthony lebih suka dia membusuk di neraka, memberi Kent insentif untuk mengulangi semuanya. Anthony mengetuk pintu dan Erin tiba, menghargai kerjasamanya.

Jamie dalam keadaan tersembunyi, dengan NYPD mengikuti sebuah van yang menyamar di belakang mereka, Eddie di dalam kenderaan lain mendengarkan. Orang yang (Faron Salisbury) masuk ke dalam teksi dan memerintahkannya untuk memandu, dia menarik pistol dan polis kehilangan makanan dari teksi,. Jamie mula memandu dengan tidak menentu dan mengeluarkan senjata api sendiri, bertarung dengan pengintip ke arah tingkap. Eddie dapat menembaknya melalui kepala dan membunuh orang yang tidak dikenali. Jamie bertanya kepadanya tentang mengikutinya, tetapi kemudian memeluknya sambil menyuruhnya mengucapkan terima kasih.

Danny bertemu dengan Vincent di lorong, di mana Danny merasakan perlindungan saksi adalah cara terbaik untuk menjaga Angelica hidup; tetapi Vincent merasakan jika dia menutup mulutnya dia akan tetap hidup. Gino Grazioso (Jeff Panzarella) tiba di SUVnya, memberi komen mengenai syarikat pelik yang disimpan Vincent. Vincent memberitahunya bahawa namanya mungkin muncul mengenai hit yang dikenakan pada Aspromonte, tetapi dia mengatakan tidak ada hit. Danny mendedahkan bahawa mereka tahu dia menghantar Paulie dan dia boleh melihat pembunuhan tahap dua. Dia yakin Paulie tidak akan mengangkat namanya, tetapi dia mahu dia meninggalkan Angelica sendirian dan dia hanya akan mengejar Paulie. Vincent mengatakan bahawa dia hanya mahukan Paulie dan dia setia pada kata-katanya. Gino bersetuju dan mereka menggoyangkannya; Gino memberitahu Vincent bahawa dia melakukan yang baik tetapi dia merasakan dia terlalu tua untuk ini dan mahu pergi ke trek; memberi nasihat kepada Danny mengenai siapa yang harus bertaruh.

Jamie dan Eddie menonton rancangan memasak bersama dan ketawa. Jamie mengucapkan terima kasih kerana menyelamatkan nyawanya untuk kali kedua, jadi dia berjanji dia akan berpaling pada waktu berikutnya. Dia mengatakan bahawa bukan itu yang dia maksudkan. Dia mengingatkannya bahawa ada hal-hal yang lebih buruk di dunia ini daripada memiliki malaikat penjaga, kedua ciuman itu. Sementara itu, Erin menuangkan minuman, melihat ayahnya memberitahunya bahawa Brian Kent akan diadili. Dia mengaku dia mendengar sesuatu sebelum orang memberitahunya.

Mereka duduk di hujung meja kerana Erin merasakan perkara itu tidak seharusnya berlaku tetapi Frank yakin ia bukan kali terakhir melainkan senarai ini hilang. Frank memberikan senarai nakal PC setiap DA yang telah meningkat sepanjang 5 tahun terakhir; DA, dia sendiri, berada di bahagian atas senarai. Erin ingin tahu sama ada dia berada dalam senarai, dia mengakui tidak; tetapi dia bimbang jika daftar itu dibocorkan akan menyebabkan perang dunia 3. Dia mengakui dia akan bertindak balas dengan cara yang sama seperti yang dilakukan Frank. Dia bertanya jika mereka merobek senarai mereka akankah dia merobeknya; dia bersetuju. Dia mengaku bahawa dia bahkan tidak menyukai idea senarai itu tetapi bukan tugasnya untuk membetulkan DA, adalah tugasnya untuk berdiri bersamanya. Dia dibesarkan di kopland tetapi tugasnya adalah ke pejabatnya. Dia bertanya kepada Frank jika dia faham dan dia faham, tetapi dia tidak menyukainya.

TAMAT!

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Sideways menjaringkan Oscar, menyapu anugerah bebas...
Sideways menjaringkan Oscar, menyapu anugerah bebas...
Sideways yang cepat menjadi filem wain yang paling banyak dibincangkan di dunia - meraih Oscar untuk lakon layar terbaik yang disesuaikan di Los Angeles malam tadi.
Recap Serigala Remaja 6/29/15: Musim 5 Episod 1 Makhluk Perdana Malam
Recap Serigala Remaja 6/29/15: Musim 5 Episod 1 Makhluk Perdana Malam
Malam ini di MTV, TEEN WOLF bersiaran dengan Isnin 29 Jun musim 5, episod perdana musim 5 yang dinamakan 'Creatures of the Night', dan kami akan merakamkan mingguan anda di bawah! Pada episod malam ini, tayangan perdana musim 5 dibuka pada malam tahun senior. Pada episod terakhir, final musim berlangsung untuk
American Idol Finale Recap 5/19/19: Musim 17 Episod 19 Pemenang Diumumkan
American Idol Finale Recap 5/19/19: Musim 17 Episod 19 Pemenang Diumumkan
Ini adalah satu lagi malam American Idol yang mengasyikkan di ABC malam ini dengan final yang baru pada hari Ahad, 12 Mei 2019, musim 17 episod 19 berjudul Winner Announced dan kami akan merakam American Idol mingguan anda di bawah. Pada malam ini, American Idol musim 17 episod 19 mengikut sinopsis ABC, dalam final Musim 2,
Kerjaya Lucah Farrah Abraham Melonjak Ke Tahap Baru - ‘Farrah 2 Backdoor And More’ Diberi Pelepasan Februari
Kerjaya Lucah Farrah Abraham Melonjak Ke Tahap Baru - ‘Farrah 2 Backdoor And More’ Diberi Pelepasan Februari
Bekas bintang Ibu Remaja, Farrah Abraham, yang sering diejek sukar untuk kita serap sepenuhnya, meneruskan karier lucahnya dengan video baru yang akan dilancarkan oleh Vivid Entertainment Februari ini. Selebriti (saya rasa kita sepatutnya memanggilnya begitu?) Menimbulkan kekecohan tahun lalu ketika sh
Kelab Gadis Buruk Tanisha Thomas Berperang dengan Natalie Nunn
Kelab Gadis Buruk Tanisha Thomas Berperang dengan Natalie Nunn
Tanisha Thomas dari Bad Girls Club musim 2 sangat marah dengan Natalie Nunn yang berada di musim 4. Kedua-duanya telah beberapa hari bersuara melalui Twitter. Tanisha mempunyai rancangan baru, Tanisha Gets Married. Dia berkahwin dan menunjukkan sebahagian besar butiran sebelum 'gadis jahat' dan tunangnya Clive Muir mendapatkannya
Inilah yang menyebabkan sakit kepala wain anda - tanya Decanter...
Inilah yang menyebabkan sakit kepala wain anda - tanya Decanter...
Adakah anda berasa sakit di belakang mata selepas semalam? David Bird MW menjelaskan apa yang mungkin menyebabkan sakit kepala wain, atau dikenali sebagai mabuk.
Days of Lives Spoilers: Thomas DiMera Recast Debut - Cary Christopher Bergabung dalam Pelakon DOOL sebagai Anak Chad & Abigail
Days of Lives Spoilers: Thomas DiMera Recast Debut - Cary Christopher Bergabung dalam Pelakon DOOL sebagai Anak Chad & Abigail
Spoiler Days of Our Lives (DOOL) mendedahkan bahawa Thomas DiMera mendapat penampilan baru. Menurut laman Facebook Jason47, Cary Christopher telah menjaringkan peranan sebagai Chad DiMera (Billy Flynn) dan anak lelaki Abigail DiMera (Kate Mansi). Christopher mengambil alih bahagian dari Asher Morrissette, yang keluar sebagai Thom