Utama Darah Biru Recap Blue Bloods 11/11/16: Musim 7 Episod 8 Perniagaan Peribadi

Recap Blue Bloods 11/11/16: Musim 7 Episod 8 Perniagaan Peribadi

Rekap Darah Biru 11/11/16: Musim 7 Episod 8

Malam ini di CBS, drama hit mereka yang dibintangi oleh Tom Selleck Blue Bloods disiarkan dengan episod Jumaat, 11 November 2016 yang baru dan kami akan merakamkan kembali Blue Bloods anda di bawah. Pada Blue Blood Season 7 episod 8 malam ini, Frank (Frank Reagan) berurusan dengan seorang sarjan yang tidak campur tangan dalam rompakan ketika dia tidak bertugas.

Adakah anda menonton episod 6 Darah Biru minggu lalu di mana ketika saksi utama dalam kes Danny dibunuh sebelum memberi keterangan, Erin membuat marah kepada Danny dengan meminta Anthony (Steve Schrippa) untuk membantunya mencari pembunuhnya? Sekiranya anda ketinggalan, kami mempunyai rangkuman Darah Biru yang lengkap dan terperinci, di sini!

Pada malam ini, episod 8 Blue Bloods musim 7 mengikut sinopsis CBS, Setelah Emily Harrison (Danielle Savre) memberitahu Danny dan Baez dia bimbang bekas kekasihnya yang kasar akan mengulangi tingkah lakunya dengan kekasih barunya, Emily menjadi suspek utama ketika dia dibunuh. Juga, Eddie merasa cemburu apabila Jamie membiarkan seorang wanita muda jatuh di apartmennya, dan Frank mesti memutuskan bagaimana mendisiplinkan seorang sarjan setelah dia gagal memberi syafaat semasa rompakan bersenjata ketika tidak bertugas.



Oleh itu, pastikan untuk menandakan tempat ini dan kembali antara 10:00 - 11:00 ET! untuk rangkuman Darah Biru kami. Sementara anda menunggu rangkuman kami, pastikan untuk menyemak semua rangkuman, berita, spoiler & banyak lagi Darah Biru kami, di sini!



Ke episod malam bermula sekarang - Segarkan Halaman dengan kerap untuk mendapatkannya mo kemas kini terkini !

Seorang wanita muda masuk ke stesen dan meminta untuk bercakap dengan Danny dan Baez. Wanita itu ternyata adalah rakan Emily Harrison dan dia mengatakan bahawa Emily telah memintanya untuk bercakap dengan detektif mengenai Brandon. Rakan yang nama sebenarnya Liza Daniels nampaknya berkencan dengan Brandon Mitchell sekarang dan Emily berusaha sebaik mungkin untuk meyakinkannya bahawa itu adalah idea yang tidak baik. Tetapi Liza berpendapat bahawa detektif tidak akan menyokong dakwaan Emily dan sedikit terkejut apabila mereka melakukannya namun itu tidak mengubah fikirannya mengenai Brandon. Oleh itu, Liza memilih untuk memihak Brandon dalam masalah ini.

siapa ayah harapan yang berani dan cantik

Liza percaya bahawa Brandon tidak akan pernah memperkosa atau menyeksa Emily, jadi dia memberi amaran kepada polis bahawa dia akan menuntut gangguan jika Emily tidak mundur. Walaupun Emily tidak mahu rakannya berkencan dengan Brandon kerana dia baru tahu bahawa Brandon akhirnya akan menyakiti Liza. Oleh itu, Emily terus mengejar rakannya namun Baez dan Danny melakukan yang terbaik untuk berdebat dengannya. Detektif tahu bahawa tangan mereka diikat dan oleh itu mereka cuba memberitahu Emily bahawa tidak banyak yang dapat mereka lakukan. Mereka tidak dapat bercakap dengan Brandon kerana dia boleh mengajukan tuntutan saman terhadap mereka dan mereka tidak dapat mengawasi Liza.



Liza pada dasarnya telah membuat pilihannya sendiri dan mereka semua harus menghormatinya walaupun mereka tidak menyukainya. Namun, Danny dan Baez bertugas ketika mereka kemudian mendengar tentang penembakan di tempat Brandon dan mereka pergi ke sana dengan harapan dapat menemui Liza sama ada cedera atau mati. Oleh itu, bayangkan kejutan mereka apabila orang yang berada di bawah terpal itu adalah Brandon. Brandon dan Liza bersama-sama melihat batu coklatnya ketika seseorang membunyikan bel pintu dan Brandon pergi untuk memeriksa siapa itu. Dan sebelum Liza mengetahuinya, dia telah mendengar tembakan dan lelaki bersenjata itu melarikan diri dari tempat kejadian semasa dia memeriksa Brandon.

Namun, Liza yang mendakwa dia tidak melihat penembak itu juga telah bersumpah bahawa penembak itu adalah Emily. Dia kemudian memberitahu Baez dan Danny bahawa tidak ada orang lain yang akan melakukan ini dan oleh itu para detektif harus menyiasat tuntutan itu, tetapi bernasib baik mereka tidak perlu mencari Emily. Emily telah memanggil mereka untuk mengatakan di mana dia berada dan dia telah bersedia untuk bercakap dengan Danny mengenai apa yang dia lakukan. Oleh itu, Emily tidak menyembunyikan fakta bahawa dia membunuh Brandon dan dia bahkan mengatakan bahawa itu adalah untuk mempertahankan diri. Emily mengatakan bahawa dia pergi ke sana untuk bercakap kerana dia mahu Brandon meninggalkan Liza sendirian dan Brandon telah bertindak balas dengan menariknya dari kerongkong.

Emily kemudian menggambarkan bahawa Brandon mentertawakannya sambil terus meramas tekaknya lebih erat dan ketat. Jadi ketika itulah dia menarik pistol dari begnya dan menembaknya. Emily mengatakan bahawa itu satu-satunya cara untuk mencegah Brandon menyakitinya lagi. Namun, perkara tidak kelihatan baik kerana dia tidak mempunyai bukti apa yang dia dakwa berlaku sehingga Danny dan kemudian Erin harus berpegang pada bukti tersebut. Bukti adalah bahawa Emily pergi ke rumah seorang lelaki yang dia katakan dia takut, bahawa itu bukan kali pertama dia mencuba campur tangan antara Brandon dan Liza, dan dia sengaja membawa senapang. Oleh itu, tidak ada yang membeli kisahnya.

Mereka hanya berfikir bahawa Emily telah pahit dan itulah sebabnya dia menangis merogol dan akhirnya membunuh Brandon pada akhirnya. Walaupun Erin secara peribadi tahu lebih baik dan oleh itu dia sekurang-kurangnya telah berusaha untuk menawarkan perjanjian pengakuan kepada Emily, tetapi Ketua ADA menghentikannya. Bos Erin mengatakan bahawa semuanya kelihatan terlalu terancang dan tidak ada salahnya ayah Brandon mempunyai hubungan dengan pejabat Peguam Daerah. Oleh itu, Erin telah berada dalam posisi yang canggung dan satu-satunya orang yang enggan memahami itu adalah Danny. Danny merasakan bahawa Erin harus memotong Emily sebentar dan dia kemudian meletupkannya di meja makan Reagan kerana dia fikir Erin tidak melakukan perkara yang betul.

Bagaimanapun, yang lain di meja berpendapat bahawa adik-beradik itu tidak boleh bertengkar sehingga Frank segera menghentikannya. Frank telah memahami kedudukan Danny kerana dia mempunyai pengalaman dengan kes-kes yang terlalu peribadi dan apa yang menghalang Frank untuk membicarakan Danny adalah kenyataan bahawa dia juga memahami kedudukan Erin. Erin seperti dirinya mempunyai kedudukan di mana mereka harus mengikuti peraturan tertentu. Frank mempunyai seorang pegawai yang disalibkan di akhbar dan dia tidak tahu apa yang harus dilakukan. Tetapi dia berjaya memburukkan segalanya dan tidak tahu bagaimana dia menjadi penjahat kepada keluarga James Reed atau keluarga Reed.

James Reed pernah berada di bodega dengan anak perempuannya yang berusia sepuluh tahun, Ashley ketika suatu hari tempat itu tersekat. Walaupun James yang merupakan sersan belum masuk campur. Dia memilih untuk melindungi anak perempuannya daripada terburu-buru dalam keadaan atau membantu kerani kedai. Oleh itu, dia telah mengabaikan salah satu prinsip asas pegawai polis. Dia telah melihat seseorang yang memerlukan pertolongan dan tidak bersusah payah membela orang awam sehingga James kemudian mendapatkannya. Surat khabar telah mulai memanggil James sebagai pengecut dan Frank sendiri diberitahu bahawa dia perlu mendisiplinkan James. Oleh itu Frank memberinya tugas yang diubah suai.

Namun, James telah mengabaikan apa maksud tugas yang dimodifikasi ketika dia memilih untuk bergegas dalam situasi berbahaya yang lain sebagai cara untuk membuktikan bahawa dia bukan pengecut. Tugas yang diubah adalah ketika para petugas tidak dibenarkan membawa senjata dan James meluru ke arah tembakan walaupun dia tidak bersenjata kerana dia telah ditugaskan untuk bersembunyi sekali sebelumnya. Oleh itu, Frank akhirnya menyalahkan dirinya sendiri atas apa yang terjadi pada James yang tindakannya begitu berani kerana sesat, tetapi dia akhirnya memilih untuk mengakhiri hukuman James kerana dia percaya James adalah seorang pegawai yang baik dan dia tidak keberatan jika ada yang berlaku menjadi beberapa Pegawai Memerintah yang mempunyai masalah dengannya.

Frank walaupun telah keluar dari bahagian pekerjaan yang lebih buruk dan kemudian Erin dapat melakukan hal yang sama. Erin entah bagaimana meyakinkan seorang pengacara berkuasa tinggi untuk mengambil kes Emily secara pro bono dan ternyata Emily sebenarnya mempunyai kes. Bekas rakan Emily Liza nampaknya telah berbohong ketika dia mengatakan bahawa dia tidak melihat apa-apa kerana dia telah melihat Brandon meraih Emily dengan tekak dan oleh itu dia menjadi saksi mata kepada Emily yang bertindak mempertahankan diri. Oleh itu, peguam Emily telah memaksa Ketua ADA untuk menawarkan Emily kesepakatan pengakuan yang tulen dan Erin akhirnya telah menemui cara untuk memberikan keadilan kepada Emily sejak awal.

Namun bagaimana dengan Jamie. Kes terbaru Jamie yang melibatkan seorang wanita muda yang agak tertekan dan mengenalinya dengan baik telah menekan butang Eddie. Eddie cemburu pada Tara dan dia tidak suka Jamie telah menawarkan Tara tempat tinggal selama beberapa hari. Jadi Jamie telah menuduh Eddie cemburu dan Eddie telah menafikan. Namun, pada akhirnya Eddie mengakui bahawa dia memang mempunyai perasaan terhadapnya dan keduanya akhirnya berciuman sebelum mereka setuju untuk mengabaikan perasaan mereka dan hanya tinggal sebagai pasangan.

quinn dengan berani dan cantik

TAMAT!

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Profil wilayah: Bergerac...
Profil wilayah: Bergerac...
Kawasan ini tidak asing lagi bagi banyak pelancong, tetapi anggurnya sering dilupakan. Tetapi bertahan, kata Stephen Brook, dan anda akan menemui sebilangan wain bernilai terbaik di Perancis.
The Young and the Restless Spoilers: Wednesday, June 9 - Sharon & Rey's Tricky Future - Amaran Adam - Nick & Phyllis Mematikan
The Young and the Restless Spoilers: Wednesday, June 9 - Sharon & Rey's Tricky Future - Amaran Adam - Nick & Phyllis Mematikan
Spoiler The Young and the Restless (Y&R) untuk hari Rabu, 9 Jun, mengusik bahawa Sharon Rosales (Sharon Case) dan Rey Rosales (Jordi Vilasuso) akan merancang masa depan mereka yang sukar - walaupun pada awalnya mereka mungkin tidak mengesyaki bahawa lebih banyak masalah berada di cakrawala. Adam Newman (Mark Grossman) juga akan mengalami perang yang sengit
MasterChef Recap Terry dan Eric Dihapuskan: Musim 7 Episod 12 & 13 Makanan 5 Bintang / Kentang Panas
MasterChef Recap Terry dan Eric Dihapuskan: Musim 7 Episod 12 & 13 Makanan 5 Bintang / Kentang Panas
Malam ini di FOX Masterchef kembali dengan semua yang baru pada hari Rabu, 24 Ogos, Musim 7 episod 12 & 13 yang disebut, '5 Star Food; Kentang Panas, 'dan kami telah membuat ringkasan MasterChef anda di bawah! Pada episod malam ini pada babak pertama episod gabungan, pemenang 'Top Chef' Musim 7 Kevin Sbraga
Skandal Recap 5/11/17: Musim 6 Episod 14 Head Games
Skandal Recap 5/11/17: Musim 6 Episod 14 Head Games
Malam ini di ABC Scandal yang dibintangi oleh Kerry Washington dilanjutkan dengan satu lagi episod menarik dalam satu hari Khamis, 11 Mei, musim 6 episod 14 yang disebut, Head Games, dan kami akan menyusun kembali Skandal untuk anda di bawah. Pada skandal musim 6 episod 14 malam ini seperti dalam sinopsis ABC, Presiden Fitz menganggap
Kerjaya Jenna Wolfe Hancur: NBC Menghantar Mesej Lesbian Hamil TIDAK Selamat Datang
Kerjaya Jenna Wolfe Hancur: NBC Menghantar Mesej Lesbian Hamil TIDAK Selamat Datang
Saya rasa ketika Rick Sanchez mengirimkan tweetnya yang manis itu pada suatu hari, anda tahu, yang membuat spekulasi mengenai apakah Jenna Wolfe diturunkan di NBC kerana menjadi seorang lesbian yang hamil, dia mengatakan apa yang banyak dipikirkan oleh kita. Mari kita hadapi, program utama NBC (rancangan pagi dan larut malam
The Young and the Restless Spoilers: Pernyataan Keluar Michael Mealor - Mengesahkan Kyle Abbott Berangkat dengan Selamat tinggal
The Young and the Restless Spoilers: Pernyataan Keluar Michael Mealor - Mengesahkan Kyle Abbott Berangkat dengan Selamat tinggal
Spoiler Young and the Restless (Y&R) mendedahkan bahawa Michael Mealor (Kyle Abbott) baru-baru ini membuat pernyataan keluar, jadi bintang Y&R akhirnya mengesahkan bahawa dia akan meninggalkan Genoa City dengan selamat tinggal. Setelah SOD melaporkan mengenai rundingan kontrak Mealor dan Hunter King (Summer Newman) semula
Recap The Affair 3: Musim 1 Episod 3
Recap The Affair 3: Musim 1 Episod 3
Malam ini di Showtime, The Affair dilanjutkan dengan hari Ahad yang baru 26 Oktober, musim 1 episod 3 yang disebut, 3. Malam ini, Noah meminta Alison membantunya meneliti budaya tempatan untuk novelnya, tetapi lawatan mereka yang tidak bersalah di Montauk terbukti lebih berbahaya daripada yang dijangkakan . Sementara itu, Cole Joshua Jackson mengambil