Utama Pd Chicago Recap PD Chicago 3/29/17: Musim 4 Episode 18 Sedikit Cahaya

Recap PD Chicago 3/29/17: Musim 4 Episode 18 Sedikit Cahaya

Recap PD Chicago 3/29/17: Musim 4 Episod 18

Malam ini di NBC, drama mereka Chicago PD kembali dengan dan semua hari Rabu 29 Mac 2017, musim 4 episod 18 yang disebut, Sedikit Cahaya, dan kami mempunyai ringkasan PD Chicago anda di bawah. Pada episod Chicago PD malam ini seperti di sinopsis NBC, Apabila perayap malam dibunuh di atas sekeping rakaman misteri, Intelligence menyiasat salah satu keluarga terkaya di Chicago dan menemui garis keturunan wang dan rahsia lama.

Oleh itu, pastikan untuk menanda tempat ini dan kembali dari 10:00 - 11:00 ET untuk rangkuman PD Chicago kami. Sementara anda menunggu rangkuman, pastikan untuk melihat semua rangkuman, spoiler, berita & lain-lain PD Chicago kami, di sini!

Ke PD Chicago malam bermula sekarang - Segarkan Halaman dengan kerap untuk mendapatkan mo kemas kini terkini !



PD Chicago bermula malam ini dengan CPD Kim Burgess (Marina Squerciati) mengatur pejabat kerana kakaknya akan datang. Dt. Adam Ruzek (Patrick John Flueger) mengatakan bahawa dia menyukai kakaknya dan akan membuatnya kelihatan sangat baik; Kim mengatakan kepadanya bahawa dia membencinya sekarang, mereka membuat panggilan.



Sgt Hank Voight (Jason Beghe) dan Dt. Alvin Olinsky (Elias Koteas) sudah berada di tempat kejadian bersama seluruh IU, yang menemui salah seorang Bobby Trent (Michael B Woods), videografer dengan orang mati di dalamnya. Sudah jelas bahawa itu bukan bunuh diri, ada sekitar 6 luka tusukan dan dia ditembak di tengah wajahnya.

Dt. Erin Lindsay (Sophia Bush) mengesahkan terdapat sekurang-kurangnya 3 penembakan di kawasan itu pada malam sebelumnya, jadi Bobby boleh bekerja. Pesanan Voight Erin dan Dt. Jay Halstead (Jesse Lee Soffer) ke kanvas kawasan itu, untuk mengesahkan jika Bobby bekerja dan jika dia, apa yang dia lakukan di sana? Dt. Kevin Atwater (LaRoyce Hawkins) memberitahu Voight bahawa anak perempuan Bobby ada di sana dan dia tidak akan pergi sehingga dia bercakap dengan siapa sahaja yang bertanggungjawab.

Margot berkongsi bahawa kebanyakan polis membenci ayahnya atas perbuatannya. Voight memberi jaminan bahawa dia hanya ingin mengetahui apa yang berlaku padanya. Dia mengaku dia bekerja untuknya, dia bekerja di semua rakaman tetapi dia tahu ada yang tidak kena ketika ayahnya pergi ke tempat ini kerana dia tidak dapat mengakses apa-apa, seluruh pelayan tidak berfungsi.



Ruzek dan Olinsky tiba di rumah Bobby Trent, tempat sampah dan semua cakera keras berada di dalam tab mandi berisi air. Olinsky menemui wayar dan merobek dinding kering terbuka, mencari cakera keras tersembunyi di dinding. Atwater memainkan video, tidak ada suara, mereka melihat pasangan berdebat dan berpisah.

blindspot musim 2 episod 12

Kembali ke pejabat Unit Perisikan, Erin mengemas kini semua yang mereka temui setakat ini. Mereka percaya Bobby ditembak antara pukul 10 malam dan tengah malam dan tikaman itu kemudian dilakukan oleh sesuatu yang serupa dengan Pisau Tentera Switzerland. Mereka merasa aneh bahawa dia diparkir 3 blok dari tempat kejadian jenayah terdekat.

Bobby mempunyai terlalu banyak musuh untuk dihitung, termasuk menjadi bekas penagih dadah. Ruzek sedang mengusahakan wanita tersebut di dalam video tersebut, dia berusaha mendapatkan foto yang lebih baik untuk mengecamnya; lelaki dalam video itu sama sekali tidak dapat mereka kenali.

Terdapat lebih banyak video termasuk satu di mana seorang ibu mendesak anak perempuannya yang masih kecil untuk masuk ke dalam setelah dia ditembak, ketika polis tiba mereka mengeluarkan anak perempuan itu dan rakaman menunjukkan bahawa ibu tersebut mengendurkan pagar mati.

benny on mempunyai dan tidak

Sgt Trudy Platt (Amy Morton) menonton video daripada memberitahu Voight bahawa Margot ada di sana. Voight mengingatkan mereka bahawa walaupun dia adalah penjelajah malam masih ada mangsa, anak perempuannya. Jay dan Erin pergi menemuinya, menunjukkan gambar-gambarnya dari video itu tetapi Margot menarik perhatian alasan ayahnya untuk menyembunyikannya. Dia pada mulanya mengatakan bahawa dia paranoid, lalu mengatakan dia berhati-hati. Dia mengatakan bahawa dia tumbuh 8 blok darinya dan dia akan menghantar kadnya dan bahkan Fed-Ex hadiahnya. Dia tidak tahu banyak tentangnya.

Di kaunter penerimaan tetamu, Nicole Silver (Jules Willcox) tiba untuk melihat adiknya, Kim Burgess. Nicole mengucapkan terima kasih kepada Platt kerana berada di sana dan mencari Burgess. Ruzek mendekati Nicole dan memeluknya, dia sangat dingin mengatakan, Ya saya ingat kamu. Saya mempunyai gambar pertunangan anda di dalam peti sejuk selama 8 bulan! Mulut Jay dan Erin terbuka.

Atwater kembali dengan maklumat mengenai musuh-musuh Bobby, salah satunya adalah pengganas geng bernama AJ Heinz, yang secara terbuka mengeluarkan hit di Bobby di media sosial. Atwater dan Ruzek menjumpainya di mall, tetapi dia berlari ketika Atwater mendedahkan lencana. Atwater mengejarnya ke bumbung, di mana AJ melompat ke bumbung yang lebih rendah, Ruzek berlari melewati Atwater dan melompat mengejarnya, memborgolnya.

Di ruang soal siasat, AJ mengatakan bahawa dia tidak tahu apa-apa tentang apa yang berlaku pada Bobby, dan dia berlari kerana dia berhutang sokongan suami isteri. AJ mengakui mereka mempunyai daging lembu kerana seorang lelaki kulit putih menjana wang bagi orang mati mereka; tetapi perbalahannya selesai ketika dia bekerja untuk Bobby dalam menembak West Side beberapa bulan sebelumnya. Dia mengatakan bahawa wang itu tidak buruk, tetapi dia percaya apa yang dilakukan oleh Bobby, jika kejiranannya pergi ke neraka, mengapa tidak menunjukkan kepada seluruh dunia.

Jay mengetuk pintu dan memberitahu Voight wanita dalam video itu adalah Sara James (Kim Shaw). Dia ditangkap beberapa bulan lalu kerana menceroboh, tetapi yang menariknya dia berasal dari salah satu keluarga terkaya di Chicago.

Voight dan Olinsky bertemu dengan ibu Sarah, Jessica Huntley. Ayah Sarah mengatakan bahawa mereka tidak tahu di mana dia tinggal, kerana dia seorang penagih. Mereka mengambil nasihat ahli terapi, dan memutuskan semua hubungan dengannya. Ibu bapanya mengatakan bahawa mereka tidak tahu siapa Bobby Trent dan bertanya adakah Sarah menghadapi masalah. Voight mengatakan bahawa mereka belum tahu, tetapi abangnya mengatakan bahawa dia dan meninggalkan bilik.

Di perkarangan, Jay mengatakan bahawa Bobby menyembunyikan fail yang satu ini, dia mungkin mengetahui siapa dia dan mula mengejarnya. Atwater mendedahkan bahawa Sarah dan Bobby mungkin akan menghadiri mesyuarat NA yang sama. Atwater menarik Voight ke samping untuk menonton beberapa video yang dirakam Bobby mengenai gadis kecil yang melihat ibunya ditembak dan mati. Voight menyuruhnya mengejarnya.

Jay dan Erin menemui Sarah di mesyuarat NA, dan bertanya kepada mereka mengenai latar belakangnya dengan Bobby. Erin menunjukkan videonya, Sarah tidak tahu bahawa dia sedang merekamnya dan tidak pernah menunjukkan minat romantis padanya. Dia mendedahkan lelaki dalam video itu adalah mantannya, Steven Childs, pertemuan itu seharusnya menjadi bagian dari pemulihannya. Dia bertanya tentang keluarganya dan Jay mengatakan seolah-olah mereka sangat merindukannya.

Burgess ada di dalam kereta bersama keponakannya dan adik perempuannya, Nicole, ketika keponakannya, Zoe secara tidak sengaja tergelincir mengatakan bahawa mereka boleh makan pizza setiap minggu pada hari Jumaat, sepanjang mereka berada di sana. Kim bertanya kepadanya apa maksud Zoe dan Nicole baru keluar dari kereta. Ketika mereka berjalan di rumah, mereka dikelilingi dengan kotak. Nicole mengakui bahawa perkahwinannya sudah berakhir, mengejutkan Kim.

Erin mendedahkan mereka mengejar Stephen Childs, dan Ruzek mempunyai kewangan Bobby. Bobby telah memasukkan sejumlah besar wang ke dalam akaun banknya hanya dengan jumlah 10 wang setiap kali. Voight mahu dia menyemak tarikh deposit dengan e-mel dan rekod telefonnya.

Ruzek mengatakan forensik dilakukan dengan video, Erin memberitahu Jay dan Ruzek untuk memeriksanya, dia akan bertahan. Voight memerhatikan bahu dingin antara Erin dan Jay. Video tersebut mendedahkan bahawa ayah Sarah berada di SUV ketika dia bertemu dengan Stephen Childs; Ruzek mengatakan semua orang berbohong.

yang terpilih menari bersama bintang malam ini

Sarah berada di angin sekarang; Jay mengatakan bahawa video kedua pada pemacu itu mesti menjadi karya mereka yang hilang. Ruzek mengatakan mereka harus membawa ayahnya, Calvin untuk berbual; Olinsky mengatakan bahawa anda tidak membawa lelaki seperti dia untuk berbual, kerana jika anda melakukannya, dia mempunyai seluruh pasukan menggosok bukti. Voight mengatakan bahawa mereka perlu mencari Sarah terlebih dahulu. Dia juga ingin melihat kewangan Calvin dan memastikannya tidak boleh didedahkan.

Atwater dan Voight pergi menemui gadis muda Tasha, yang mengakui bahawa dia mengenali Bobby Trent kerana dia difilmkan ibunya sekarat dan membuat dokumentari padanya. Dia mengatakan kali terakhir dia melihatnya dalam latihan tetapi dia agak sedih kerana hatinya hancur. Dia berharap ia dapat membantu, ibu angkat berkongsi bagaimana Bobby mengatakan cara dia bermain membawa cahaya kepada hidupnya.

Ruzek dan Jay menjemput Sarah dari suite penthouse di sebuah hotel mewah. Dia mengatakan bahawa ayahnya menempahnya, kerana dia membuat ganti rugi dan dia merancang untuk pulang. Jay bertanya adakah dia dan Bobby memeras ayahnya, dan menghasilkan gambar malam itu; dia meminta maaf bahawa dia tersilap.

Sarah mengakui bahawa dia tidur dengan Bobby beberapa kali, tetapi ia cepat terbakar. Jay mengadukannya kerana dia berbohong kerana 4 jam setelah mereka berbual dengan ayahnya, dia telah menempahnya di sebuah suite yang dibayar oleh ayahnya, dia mengatakan itu bukan kebetulan. Erin mengatakan bahawa mereka dapat menahannya selama 48 jam, jadi dia lebih selesa.

Atwater mendedahkan bahawa tidak ada apa-apa dalam kewangan Sarah yang menunjukkan dia mendapat bayaran. Rekod telefon Bobby menunjukkan bahawa dia mengatakan yang sebenarnya tentang mereka tidak bercakap lagi dan sebulan kemudian pembayaran mulai datang. Burgess mengesahkan bahawa dia dipotong secara kewangan setahun yang lalu, tetapi mereka menyuruh Sarah tinggal bersama sepupu ibunya yang jauh; dia tidak tinggal bersama keluarganya sejak dia kecil; yang merupakan kebalikan dari bagaimana kakaknya dibesarkan.

Pejabat ME memanggil dan memberi mereka apa yang dia dapati di dalam perut Bobby; baggie kecil dengan fail audio di atasnya. Sarah memberitahu ayahnya untuk meminta maaf atas apa yang dia lakukan padanya. Dia mengatakan bahawa ia sakit tetapi lama dahulu. Dia berteriak bahawa dia memperkosanya dan dia baru berusia 9 tahun. Dia meminta maaf ketika dia berjalan pergi. Erin kelihatan tergamam.

Erin membiarkan Sarah mendengar fail yang mereka ada; dia memintanya untuk mematikannya. Erin meminta maaf tetapi mengatakan bahawa dia harus melihat dari mana dia duduk, ini sudah cukup bagi Bobby untuk memeras ayahnya. Sarah marah kerana Bobby memfilmkannya dan terus menafikan dia tahu apa-apa, tetapi Erin memberitahunya bahawa ini adalah motif berjuta-juta dolar.

Mereka tidak mempunyai kewangan yang membuktikan bahawa ia memeras ugut, tetapi Jay mengatakan bahawa mereka mempunyai Calvin di pita yang mengakui dia memperkosa anak perempuannya. Voight mengatakan bahawa mereka tidak boleh mencapai 99.9, mereka harus mempunyai 100%. Erin mengatakan ya dan pergi. Voight menarik Jay ke samping dan menyuruhnya memikirkan apa yang ada di antara dia dan Erin kerana jika mereka tidak dapat, dia akan hilang!

Voight dan Olinsky belajar dari Calvin bahawa Bobby menghantarnya nota dengan video yang mengatakan bahawa dia akan mengeluarkan audio jika dia tidak membayar. Dia membayar dan membayar lagi. Voight percaya bahawa Calvin, walaupun setelah bertahun-tahun, tidak tahan berada di bawah jempol orang lain, ia hanya merasa salah. Peguam Calvin menghalangnya daripada mengatakan lagi.

Olinsky bercakap mengenai perniagaan Calvin dan bagaimana mengetahui bahawa CEO merogol anak perempuannya sendiri. Peguam memberitahu Olinsky untuk berhenti tetapi Calvin mengatakan bahawa dia membuat 2 pembayaran dan mempunyai alibi untuk malam Bobby dibunuh. Voight memberitahunya perkara yang menyenangkan di kotanya ialah dia mendarat semua pembunuh di tempat yang sama. Calvin menyeringai dan berkata, Sekiranya anda berkata demikian!

yang terpilih menari bersama bintang minggu ini

ASA Steve Kot (Chris Agos) mengatakan bahawa pengacara Calvin memainkannya dengan betul, walaupun Sarah memberi mereka pernyataan untuk pemerkosaan itu, penyalahgunaan itu berlaku 22 tahun yang lalu dan mereka tinggal di sebuah negeri dengan undang-undang batasan sebagai 20. Dia mencadangkan mereka mendapatkan dia atas pembunuhan itu. Ruzek mengatakan pembantu itu mengeluarkan $ 60,000 dari dana kolej anaknya dan Fed-Ex kepada Bobby.

Semasa mereka bercakap, peguam Calvin memanggil memberitahu mereka bahawa mereka mempunyai peguam untuk Sarah. Voight berkata untuk menghentikannya supaya dia dapat bercakap dengannya terlebih dahulu, Kot mengatakan bahawa dia tidak dapat melakukan itu; Voight mengabaikannya dan berkata lagi untuk menghentikannya.

Erin pergi menemui Sarah dan mendedahkan bahawa peguam Ayah ada di tingkat bawah, tetapi dia boleh menandatangani pengabaian dan bercakap dengan Erin. Erin berkongsi tentang betapa teruknya ibunya sendiri yang juga gagal; mendedahkan bahawa setiap hit telah menyakitkan. Dia menyuruhnya untuk menentangnya; tetapi dia mempunyai kepalanya bahawa ayahnya akan membiarkannya pulang ke rumah abang dan ibunya. Sarah mengatakan bahawa dia akan kehilangan semuanya; Erin bertanya kepadanya adakah dia benar-benar memilikinya. Dia kemudian bertanya lagi adakah ayahnya membunuh Bobby?

Voight membawa Calvin dan peguamnya masuk ke ruang tontonan, di mana mereka dapat mendengar pernyataan Sarah dari Voight. Sarah mengakui bahawa dia berhadapan dengannya mengenai video tersebut dan ayahnya mengatakan bahawa dia membunuh Bobby untuk menyelamatkan keluarga mereka. Bobby adalah kawan baik kerana dia mengajar Sarah bagaimana merakam sesuatu juga; dia merakam konfrontasi.

Voight mengatakan bahawa Sarah akan memberi keterangan terhadapnya dan dia sudah selesai. Dia menyuruhnya berpusing dan dia bertanya kepada peguamnya apa yang mereka lakukan. Voight memberitahunya baik-baik saja jika dia tidak mahu membalikkan badan, kerana dia tidak ingin hanya menunjuk wajahnya ke lantai. Peguamnya menasihatinya untuk berpaling dan tidak bercakap dengan sesiapa kecuali dia.

Jay mendekati Erin di dapur daerah, dia mengatakan bahawa dia hanya memerlukan sedikit waktu, dia juga mengatakan dia juga. Dia bersyukur dengan pekerjaan itu kerana setiap hari dia mencari seseorang yang mempunyai masalah yang lebih besar daripada dia. Dia memberitahunya bahawa dia membuat Sarah menjalani pemulihan selama 90 hari dan dia membawanya untuk mendaftar masuk.

Atwater duduk di mejanya dan menonton semua video Tasha. Kim Burgess pulang dan adiknya, Nicole sudah bersedia untuk keluar. Dia mengatakan bahawa dia akan tinggal bersama Zoe dan Nicole harus keluar dan bersenang-senang. Sekiranya dia memerlukan sedikit masa, semuanya akan ada ketika dia kembali. Dia memberitahu Zoe bahawa mereka akan memakai baju tidur mereka dan bercakap mengenai perceraian, dan perkara bodoh yang dilakukan orang dewasa. Dia berjanji kepadanya bahawa tidak kira betapa buruknya sekarang, dia akan baik-baik saja.

Voight membawa masuk tahanan, memberinya pas sehari. Dia akhirnya menjadi bapa Tasha; Voight membawanya masuk untuk membiarkannya mendengar piano bermainnya. Dia menangis ketika mendengar muzik indah yang dikongsi puterinya dengannya. Voight tersenyum di bursa.

TAMAT!

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Alaskan Bush People Recap 08/30/20: Musim 12 Episode 2 Rumble In the Bush
Alaskan Bush People Recap 08/30/20: Musim 12 Episode 2 Rumble In the Bush
Malam ini di Discovery Alaskan Bush People tayang dengan musim baru di mana Wolfpack menghadapi cabaran terbesar pada episod Ahad, 30 Ogos 2020 yang baru dan kami akan menyusun semula Alaskan Bush People anda di bawah. On tonights Alaskan Bush People Musim 12 Episode 1 Kehidupan yang Ekstrem, seperti di Discove
TLC 90 Hari Fiancé: Before the 90 Days Recap 05/03/20: Musim 4 Episod 11 Mata Peribadi
TLC 90 Hari Fiancé: Before the 90 Days Recap 05/03/20: Musim 4 Episod 11 Mata Peribadi
Malam ini di TLC, rancangan realiti popular mereka, 90 Day Fiancé: Before the 90 Days ditayangkan dengan episod baru hari Ahad, 3 Mei 2020 dan kami mempunyai 90 Hari Fiancé Anda sebelum 90 hari di bawah untuk anda. Pada Fiancé 90 Hari malam ini sebelum musim 90 Hari 4 episod 11 Private Eyes, seperti di TLC Synopsi
Rangkuman Kalajengking 5/1/17: Musim 3 Episod 23 Sesuatu yang Dikebumikan, Sesuatu yang Hembus
Rangkuman Kalajengking 5/1/17: Musim 3 Episod 23 Sesuatu yang Dikebumikan, Sesuatu yang Hembus
Malam ini di CBS drama / komedi hit mereka ditayangkan Scorpion dengan episod Isnin, 1 Mei 2017 yang baru dan kami akan merakamkan Scorpion anda di bawah! Pada Scorpion musim 3 episod 23 malam ini berdasarkan sinopsis CBS, pasukan ini membantu Toby dan Happy berlumba ke altar untuk mengatakan 'Saya Lakukan' setelah kerja sederhana memadamkan
Cara Delevingne Bertunang dengan Annie Clark: Pelakon Suicide Squad untuk Menikahi St. Vincent?
Cara Delevingne Bertunang dengan Annie Clark: Pelakon Suicide Squad untuk Menikahi St. Vincent?
Pelakon Suicide Squad Cara Delevingne dapat menuju ke lorong dalam waktu dekat dengan St. Kemungkinan Cara Delevingne bertunangan dengan teman wanita pemuziknya Annie Clark
Resepi Scorpion 10/10/16: Musim 3 Episod 3 Bukan Kejatuhan Yang Membunuh Anda
Resepi Scorpion 10/10/16: Musim 3 Episod 3 Bukan Kejatuhan Yang Membunuh Anda
Malam ini di CBS, drama / komedi hit mereka, Scorpion disiarkan dengan episod Isnin, 10 Oktober 2016 yang baru dan slot masa baru dan kami akan merakamkan Scorpion anda di bawah! Pada episod 3 musim Scorpion 3 malam ini, pasukan bergegas mengembalikannya ke Bumi sebelum Walter (Elyes Gabel) mati lemas. Adakah anda menonton
Recap Peraturan Vanderpump 11/24/14: Musim 3 Episod 4 Hidung Jax Terbaik
Recap Peraturan Vanderpump 11/24/14: Musim 3 Episod 4 Hidung Jax Terbaik
Malam ini di Bravo VANDERPUMP RULES kembali dengan Isnin, 24 November, musim 3 episod 4 baru yang disebut, Jax Nose Best, dan kami mempunyai ringkasan mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini, Stassi Schroeder berhubung kembali dengan geng SUR di pertunjukan Hollywood, hanya untuk mendapatkan kepulangannya yang bahagia yang dicemari oleh Scheana Marie
Chicago Med Recap 02/27/19: Musim 4 Episode 16 Old Flames, New Sparks
Chicago Med Recap 02/27/19: Musim 4 Episode 16 Old Flames, New Sparks
Malam ini di NBC, drama perubatan mereka, Chicago Med ditayangkan dengan episod Rabu, 27 Februari 2019 yang baru dan kami akan membuat rangkuman Chicago Med anda di bawah. Pada episod 16 episod 16 Chicago Med malam ini, Old Flames, New Sparks, seperti dalam sinopsis NBC, Natalie dan Will akan semakin jauh. Dr. Charle