Utama Minda Jenayah Tayangan Perdana Criminal Minds 9/28/16: Musim 12 Episode 1 The Crimson King

Tayangan Perdana Criminal Minds 9/28/16: Musim 12 Episode 1 The Crimson King

Tayangan Perdana Criminal Minds 9/28/16: Musim 12 Episod 1

Malam ini di CBS, drama hit mereka Criminal Minds kembali dengan tayangan perdana Rabu 28 September 2016 yang baru Raja Crimson, dan kami mempunyai ringkasan Minda Jenayah mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini musim 12 bermula dengan Ejen Luke Alvez, (Adam Rodriguez) pegawai baru dari Pasukan Petugas FBI, bergabung dengan pasukan ketika mereka berusaha menangkap pembunuh yang melarikan diri dari penjara bersama dengan 13 banduan lain.

Adakah anda menonton final Criminal Minds musim 11 di mana Hotch (Thomas Gibson) ditangkap oleh pasukan SWAT kerana disyaki melakukan konspirasi? Sekiranya anda ketinggalan, kami mempunyai maklumat lengkap dan terperinci Ringkasan Minda Jenayah, di sini untuk anda.

Pada episod malam ini mengikut sinopsis CBS, Ejen Luke Alvez (Adam Rodriguez) bergabung dengan pasukan BAU, yang ditugaskan untuk menangkap pembunuh yang melarikan diri dari penjara bersama 13 banduan lain pada akhir musim lalu.

Oleh itu, pastikan untuk menanda tempat ini dan kembali untuk merakam Criminal Minds antara 9:00 - 22:00 ET! Sementara anda menunggu rekap, pastikan untuk memeriksa semua kami Spoiler, berita, video, rangkuman & banyak lagi Criminal Minds, di sini!





Episod malam ini bermula sekarang - Refresh Page sering untuk mendapatkan kemas kini terkini!

Tiga belas pembunuh bersiri telah melarikan diri dari penjara pada bulan Mei namun Unit Analisis Tingkah Laku telah memburu mereka secara aktif sejak itu dan mereka baru-baru ini hanya mempunyai lima pembunuh bersiri yang masih bebas dalam episod Criminal Minds malam ini. Oleh itu, ia benar-benar mengejutkan apabila salah satu orang yang mereka cari menjadi sombong. Unit tersebut mendapat panggilan setelah mereka menduga Daniel Cullen dengan sengaja membebaskan salah seorang tahanan terkenalnya agar mangsa dapat menyampaikan pesanan. Dan mesej itu ditujukan kepada BAU.

BAU telah diukir ke dalam perut mangsa ketika biasanya MO Cullen bermaksud dia mengukir Jijik kepada mangsa. Sehingga berminat Ejen Hotch dan Lewis. Mereka berdua adalah yang pertama di tempat kejadian dan mereka melihat perut mangsa kerana mereka tidak memahami mengapa Daniel secara tiba-tiba mengubah rutinnya. Terutama kerana Daniel sebenarnya suka menyakiti mangsanya dan tidak akan meninggalkan tanda ragu-ragu yang pernah dilihat di perut Brian Phillips. Oleh itu, mereka bertanya apakah mereka benar-benar memburu Daniel Cullen.

Daniel tidak akan meninggalkan tanda ragu dan dia akan mengukir rasa jijik pada mangsa kerana itu sekarang adalah naluri kepadanya. Namun, jika seseorang menyalin Daniel maka mereka mungkin perlu mengenalnya dan itu bermaksud mereka mencari mesin fotokopi dengan agenda. Oleh itu, Lewis telah menyoal mangsa dan dia memintanya untuk memeriksa semua yang dialaminya sehingga mereka dapat mengetahui siapa yang sebenarnya mereka cari. Dan ketika Brian menggambarkan bahawa digosok dan bahkan berbau permen karet - itu sudah cukup bagi BAU.



Mereka telah menyimpulkan bahawa mereka mencari Peter Lewis, tetapi mereka tidak mengerti mengapa dia menargetkan korbannya seperti itu kerana biasanya Peter membunuh orang lain untuknya. Oleh itu, mereka mencari mangsa lain ketika mereka menemui Chelsea Carter. Chelsea mempunyai kata Hotch yang terpahat di dahinya dan dia terus-menerus mengulang nama Hotch kerana nampaknya dia mengalami gangguan psikologi dari kenyataan. Oleh itu, mereka telah berusaha menghubungkan Chelsea dengan Brian ketika mereka menyedari bahawa kedua-dua mangsa mereka mempunyai D.I.D.

D.I.D. memperbanyakkan gangguan keperibadian dan yang membantu unit itu menghasilkan profil. Peter Lewis menyerang orang dengan penyakit itu kerana dia menggunakan keperibadian mereka yang lain untuk membunuhnya. Jadi alasan Brian dibebaskan adalah kerana Peter telah menggunakan keperibadiannya yang lain dan telah memberinya misi pembunuhan. Namun, BAU tidak tahu bahawa ketika mereka datang dengan nama orang lain yang mungkin berisiko dan mempunyai wakil yang memerhatikan Brian mengulanginya.

Nama-nama itu menjadi pencetus yang telah dibentuk oleh Peter dan Brian tersentak ketika mendengarnya. Identiti lain yang telah dibentuk oleh Petrus dengan saranan hipnotis dan penyiksaan telah diajar untuk membunuh dan orang yang menjadi Brian telah terus membunuh wakilnya. Walaupun penting untuk diingat bahawa itu bukan Brian. Itu adalah identiti Raja Crimson yang telah dibentuk oleh Petrus dan oleh karena itu Raja Crimson itulah yang memikat orang ketika Petrus menyuruhnya.

Tetapi Raja Crimson berada di bawah mantra Peter sehingga dia kembali kepada Peter setelah membunuh wakil itu dan membiarkan dirinya dibakar semula. Oleh itu, unit dan Dr. Lewis telah berbincang dengan ibu bapa Brian kerana mereka ingin mengetahui apa yang menyebabkan Brian mempunyai keperibadian yang berlipat ganda. Walaupun ibu bapanya tidak banyak membantu. Mereka telah menerima Brian melalui gereja mereka dan sayangnya dia datang kepada mereka setelah menderita penganiayaan selama bertahun-tahun. Brian nampaknya mempunyai botol yang pecah di punggungnya dan ibu bapa angkatnya biasanya menggunakan tepi bergerigi dari botol untuk memotongnya.

Oleh itu, ibu bapa tidak tahu kapan Brian mencipta keperibadiannya yang lain untuk melindungi dirinya, tetapi mereka mengesyaki bahawa gadis-gadis itu akan menjadi sebahagian dari masa kecilnya dalam sistem asuhan. Oleh itu pasukan telah meneliti apa yang mungkin berlaku ketika Brian berada di bawah pengaruh Peter ketika mereka bertanya apakah Raja Crimson yang sebenarnya telah menjadi anggota kumpulan. Seorang penganalisis baru yang telah bergabung dengan pasukan Hotch baru-baru ini ingin menangkap Daniel Cullen kerana Daniel telah mengukir pasangannya dan oleh itu dia mengenali MO Daniel yang disalin oleh Brian.

Daniel Cullen telah dikenal sebagai Raja Crimson jadi jika Brian mengira dia adalah Raja Crimson maka dia harus membunuh Daniel. Namun, unit dan yang lebih penting Dr. Lewis menemui Brian sebelum dia dapat membunuh Daniel kerana Peter telah meninggalkan cukup banyak serbuk roti dan mereka mengingatkan Brian tentang apa yang gadis-gadis yang dia kenal akan katakan dalam jagaan. Mereka mengulangi bahawa Tidak Ada Yang Akan Menyakitkan Anda Seperti Lagi. Dan itu membangunkan Brian yang sebenarnya. Brian yang tidak akan pernah bermimpi menyakiti siapa pun dan yang begitu malu dengan perbuatannya sehingga tidak dapat menatap mata sesiapa pun.

Daniel Cullen, bagaimanapun, telah dibius untuk kebanyakan perkara yang berlaku dan yang telah menyebabkan kehilangan ingatan. Oleh itu, Daniel tidak mengingati Ejen Luke Alvez atau apa yang dia lakukan kepada pasangan Alvez dan itu hampir membebaskannya. Namun, Alvez akhirnya memilih untuk melepaskannya ketika dia memutuskan untuk bergabung dengan unit Hotch secara kekal dan memulakan hubungan genit dengan Garcia. Pasukan itu masih mencari Peter Lewis dan mereka tahu bahawa mereka harus mencarinya sebelum dia dapat memulakan satu lagi eksperimennya. Oleh itu, sebarang pertolongan, walaupun Alvez kadang-kadang boleh menjadi serigala yang sendirian, disambut baik.

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Pengunjung festival Rioja membasahi 130,000 liter wain merah...
Pengunjung festival Rioja membasahi 130,000 liter wain merah...
Sepuluh ribu orang mengambil bahagian dalam 'pertempuran arak'. Festival Rioja di Haro, saling melemparkan 130,000 liter wain merah.
Khloe Kardashian Gagal - ‘Kocktails With Khloe’ Sudah Dibatalkan?
Khloe Kardashian Gagal - ‘Kocktails With Khloe’ Sudah Dibatalkan?
Khloe Kardashian mengadakan tayangan perdana Kocktails With Khloe pada 20 Januari, tetapi adakah rancangan bual bicara kecilnya sudah dibatalkan? Mungkinkah Khloe kehilangan pertunjukannya hanya setelah satu episod Kocktails With Khloe? Sekiranya anda semua ingat betapa hebatnya Khloe Kardashian ketika dia memainkan peranan sebagai tuan rumah bersama di The
The Walking Dead Season 3 Episode 10 Home Sneak Peek Video & Spoiler
The Walking Dead Season 3 Episode 10 Home Sneak Peek Video & Spoiler
Malam tadi THE WALKING DEAD adalah tayangan perdana musim sejuk dan ia kembali dengan ledakan dan seperti biasa episod yang luar biasa, adakah anda melihatnya? Sekiranya anda ketinggalan, anda boleh membaca ringkasan lengkap dan terperinci kami di SINI. Saya tidak sabar sehingga episod minggu depan dan kami berjaya mendapatkan beberapa spoiler berair
Brandi Glanville Mengesahkan Eddie Cibrian Ditipu di LeAnn Rimes: Tape Eddie Mengatakan Saya Mencintaimu
Brandi Glanville Mengesahkan Eddie Cibrian Ditipu di LeAnn Rimes: Tape Eddie Mengatakan Saya Mencintaimu
Ia mungkin tahun 2015, tetapi perseteruan yang tidak pernah berakhir antara LeAnn Rimes dan Brandi Glanville masih belum selesai. Khabar angin telah beredar selama bertahun-tahun bahawa Eddie Cibrian menipu LeAnn Rimes dengan bayi-mama dan bekas isterinya, bintang Real Housewives of Beverly Hills, Brandi Glanville. Walaupun LeAnn telah berterusan
Recap Minds Minds 1/24/18: Musim 13 Episod 13 Penyembuhan
Recap Minds Minds 1/24/18: Musim 13 Episod 13 Penyembuhan
Malam ini di CBS, drama hit mereka Criminal Minds kembali dengan episod Rabu, 24 Januari 2018 yang baru, yang dinamakan Full-Tilt Boogie, dan kami menyertakan ringkasan Criminal Minds mingguan anda di bawah. Pada episod 13 episod 13 Criminal Minds malam ini mengikut sinopsis CBS, The BAU dipanggil ke New York
Spoiler 'Hospital Umum': Mengapa Teresa Castillo Dipecat - Dihukum kerana Kehamilan?
Spoiler 'Hospital Umum': Mengapa Teresa Castillo Dipecat - Dihukum kerana Kehamilan?
Spoiler New General Hospital (GH) mendedahkan bahawa penggambaran Sabrina Santiago Teresa Castillo tidak mengundurkan diri dari sabun ABC tetapi dipecat. Tapi kenapa? Adakah kerana dia hamil atau bersalin selama hampir empat tahun di GH? Atau bolehkah Castillo hamil lagi dan itulah jerami yang ada
Julia Roberts dan Nicole Kidman Feud On Set Filem Baru: Nicole Memperlakukan Kru Seperti ‘Petani’
Julia Roberts dan Nicole Kidman Feud On Set Filem Baru: Nicole Memperlakukan Kru Seperti ‘Petani’
Julia Roberts dan Nicole Kidman bertengkar dengan perlakuan buruk terhadap Nicole terhadap orang - hanya kerana mereka adalah dua selebriti terbesar di Hollywood, tetapi itu tidak bermakna mereka akan bergaul seperti rumah terbakar. Sekiranya ada, mereka sebenarnya boleh membakar rumah ... Menurut a