Utama Takut Berjalan Mati Fear The Walking Dead Recap 09/01/19: Musim 5 Episod 12 Ner Tamid

Fear The Walking Dead Recap 09/01/19: Musim 5 Episod 12 Ner Tamid

Fear The Walking Dead Recap 09/01/19: Musim 5 Episod 12

Pada AMC malam ini, Fear The Walking Dead (FTWD) disiarkan dengan episod Ahad, 1 September 2019 yang serba baru dan kami mempunyai Fear The Walking Dead Recap anda di bawah! Pada FTWD musim 5 episod 12 malam ini disebut, Ner Tamid, mengikut sinopsis AMC, Untuk mencari rumah kekal untuk konvoi itu, Charlie dibawa ke rumah ibadat di mana dia bertemu dengan seorang Rabbi yang terselamat sendiri. Di tempat lain, Sarah dan Dwight menghadapi musuh yang tidak dijangka.

viking musim 5 episod 10 rangkuman

Bolehkah anda percaya FTWD Musim 5 sudah ada? Jangan lupa untuk menandakan tempat ini dan kembali lagi nanti untuk rangkuman Fear The Walking Dead antara pukul 21:00 - 22:00 ET. Sementara anda menunggu rangkuman, jangan lupa untuk melihat semua berita, spoiler & banyak lagi FWTD kami, di sini!

Ringkasan Malam ini Fear The Walking Dead bermula sekarang - Segarkan Halaman dengan kerap untuk mendapatkan kemas kini terkini!



Rabbi Jacob Kessner berada di kuil B'nai Israel sendirian ketika dia mendengar bunyi guruh di pintu. Dia adalah proses melakukan ritual Yahudi, dan berhenti untuk memakai jaketnya, membuka pintu dan membunuh pejalan kaki yang terhantuk di pintu. Dia terus melihat ke luar untuk memastikan tidak ada pejalan kaki lain dan menyedari pintu pagar terbuka, dia menguncinya. Ketika dia berpusing, dia memerhatikan dua pejalan kaki yang cuba masuk ke dalam kereta, dia membunuh satu dan tanah lain di atasnya. Tiba-tiba, pintu kereta terbuka, mengetuk pejalan kaki dan memberinya peluang untuk menembaknya. Di dalam kereta, Charlie ada di sana. Mereka memperkenalkan diri.



Konvoi berhenti untuk berkhemah, Sarah memberitahu Jun bahawa mereka terkunci dengan baik. John memberitahu Jun bahawa dia harus berehat, dia mengatakan ini bukan tempat - mereka perlu terus bergerak. Dwayne berjalan ke atas dan mengumumkan bahawa dia melakukan jumlah kepala dan seseorang hilang.

Keesokan harinya, Charlie bangun untuk mencari rabbi di luar yang membunuh pejalan kaki. Dia mengatakan kepadanya bahawa dia sedang mencari sesuatu dan dia berpisah dari kumpulannya. Dia bertanya kepadanya apakah dia fikir Tuhan memimpinnya ke sini.

Mereka berdua menuju ke kuil, dia masih mengikuti tradisi Yahudi dan dia bertanya mengapa. Dia mengatakan bahawa mereka lebih penting daripada sebelumnya. Bateri habis di dalam kuil, ia adalah yang terakhir, Charlie mengatakan bahawa dia boleh membantu. Radio Charlie, Jun menjawab dan mengatakan dia minta maaf. Charlie mengatakan itu bukan salahnya, dia melarikan diri, dia tidak dapat terus hidup dengan cara mereka. Charlie mengatakan bahawa dia mungkin telah menemui rumah baru mereka, dia memberitahu mereka untuk datang kepadanya, dan membawa bateri kereta. Rabi menyuruh Charlie masuk ke dalam dan menjadikan dirinya di rumah, dia dapat menjaga mereka dengan selamat. Dia berjalan di sekitar kawasan untuk mencari dari mana datangnya pejalan kaki.



June dan John tiba di Kuil dengan membawa bateri; mereka memberitahu rabi bahawa mereka kini berusia 36 tahun dalam konvoi mereka. June mahu pergi, tetapi Charlie mengatakan dia berjanji bahawa mereka akan tinggal dan membantu memperbaiki pagar rumahnya. Di luar, June memberitahu Charlie bahawa dia tahu dia ingin mencari tempat untuk menetap, tetapi ini bukan. June memberitahu bahawa ia tidak selamat dan mereka perlu kembali ke konvoi.

Dwayne dan Sarah berkongsi bir dan memerhatikan konvoi. Tiba-tiba, Dawyne melihat lelaki Logan, mereka menjumpai mereka.

Charlie bersendirian dengan rabi dan dia mengatakan kepadanya bahawa dia ingin tinggal di sana, dia mengatakan itu bukan idea yang baik. June dan John berjalan dan mengatakan bahawa mereka perlu pergi. Charlie mahu tinggal, dia tidak mahu meninggalkan rabbi seorang diri. Sarah radio June, memberitahunya bahawa orang Logan telah menemui mereka.

Tiba-tiba, pagar pecah dan pejalan kaki menuju ke kuil. Rabbi membuka pintu dan melihat mereka semua, lalu menutup pintu dan memberitahu June, John dan Charlie bahawa mereka mengejarnya, mereka adalah umatnya. Mereka menuju ke bumbung, ada tangga dan John berjaya meletakkannya sehingga mereka dapat melarikan diri dan kembali ke dalam trak. June mengikutnya, mereka menaiki tangga dan menyeberang dari kenderaan ke kenderaan sehingga mereka dapat kembali ke dalam trak. Charlie dan rabi memandang. John dan June sudah dekat, tetapi kemudian mereka menurunkan tangga.

Charlie mahu mengambilnya satu demi satu, rabi mengatakan dia tidak boleh menggunakan peluru pada mereka. June dan John mengatakan bahawa jika mereka terus menembak mereka akan menarik lebih banyak. Charlie tidak mahu pergi. Rabbi berusaha menghalangnya agar tidak tinggal dan mengatakan bahawa dia tidak lagi percaya kepada Tuhan. Charlie memberitahu rabi bahawa mereka dapat memperbaikinya, dia bertanya kepadanya apakah dia mempunyai sesuatu yang membuat banyak kebisingan.

Charlie membuka pintu ke kuil dan rabi meniup shofar (tanduk muzik kuno). Semua jalan masuk ke dalam kuil, Jun dan John menghadap pintu. Rabi mengatakan bahawa dia menyesal kepada Charlie bahawa ia tidak akhirnya menjadi tempat yang boleh dia panggil pulang.

Sarah memandu kapal tangki dengan Dwayne ketika kehabisan petrol. Di sebelah mereka ada lelaki Logan. Sarah mengatakan jika mereka turun, mereka akan turun dengan kapal. Lelaki Logan pergi ketika mereka melihat kenderaan Swat datang ke arah mereka.

John, June, Charlie dan rabi selamat dari kuil; dan dengan konvoi. Dwayne sedikit bimbang bahawa orang Logan berpaling, dia tidak menyangka mereka melakukan apa-apa tanpa alasan.

Logan berada di dalam kenderaan dengan Doris, mereka tiba di kuari dan dia memberitahu bahawa mereka telah tiba di tanah yang dijanjikan.

TAMAT!

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Chicago Med Recap 02/17/21: Musim 6 Episod 7 Lebih Baik Adalah Musuh Yang Baik
Chicago Med Recap 02/17/21: Musim 6 Episod 7 Lebih Baik Adalah Musuh Yang Baik
Malam ini di NBC, drama perubatan mereka, Chicago Med ditayangkan dengan episod perdana pada hari Rabu, 11 Februari 2021, dan kami akan menyusun semula ringkasan Chicago Med anda di bawah ini. Di Chicago Med musim 6 episod 7 yang berjudul, 'Better Is The Enemy Of Good, seperti dalam sinopsis NBC, Will menghadapi masalah apabila salah satu
Tara Wallace Hamil, Peter Gunz The Father: ‘Love & Hip Hop: New York’ Shocker - Amina Buddafly Jijik
Tara Wallace Hamil, Peter Gunz The Father: ‘Love & Hip Hop: New York’ Shocker - Amina Buddafly Jijik
Tara Wallace of Love & Hip Hop: Ketenaran New York hamil dan Peter Gunz menjadi ayah lagi walaupun hakikatnya dia masih berusaha memperbaiki masalah dengan isteri Amina Buddafly. Nampaknya segitiga cinta LHHNY akan semakin kusut tepat pada waktunya untuk tayangan perdana musim 6 di
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Berita kerajaan Britain mendedahkan bahawa Putera Charles dan Camilla Parker-Bowles mempunyai sejarah dan percintaan selama ini. Charles dan Camilla pertama kali bertemu pada tahun 1970, tetapi mereka tidak berkahwin sehingga tahun 2005. Dan soalan sering diajukan - Mengapa Charles tidak mengahwini Camilla di tempat pertama, tidak lama kemudian
Recap Shameless 12/13/20: Musim 11 Episod 2 Pulanglah, Gentrifier!
Recap Shameless 12/13/20: Musim 11 Episod 2 Pulanglah, Gentrifier!
Malam ini di Showtime, pertunjukan Shameless yang unik dan sangat menghiburkan kembali dengan Minggu baru, 13 Disember 2020, musim 11 episod 2 berjudul, Go Home, Gentrifier !, dan kami mempunyai ringkasan Shameless mingguan anda di bawah. Pada episod Shameless malam ini, seperti sinopsis Showtime, Debbie
Pilihan Pakar: Wain merah Oregon dan Washington...
Pilihan Pakar: Wain merah Oregon dan Washington...
Kedua-dua negeri ini di AS menawarkan kepelbagaian terroir yang besar. Michael Alberty memilih 18 wain merah Oregon dan Washington teratas
America's Got Talent Recap 8/1/17: Musim 12 Episod 9 Hakim Memotong 3
America's Got Talent Recap 8/1/17: Musim 12 Episod 9 Hakim Memotong 3
Malam ini di NBC America's Got Talent memulakan musim barunya dengan episod Selasa, 1 Ogos 2017 yang serba baru dan kami akan merakam ringkasan America's Got Talent anda di bawah! Pada episod AGT musim 12 episod 9 malam ini mengikut sinopsis NBC, The Judge Cuts terus dengan hakim tamu Laverne Cox menyertai panel. Mak
Sekali Waktu Musim 2 Episod 5 Rekod Doktor 10/28/12
Sekali Waktu Musim 2 Episod 5 Rekod Doktor 10/28/12
Malam ini di ABC adalah episod baru ONCE UPON A TIME yang disiarkan sebagai rancangan The Doctor On malam ini, Regina percaya bahawa dia telah melihat hantu dari masa lalu di Storybrooke, Mary Margaret dan Emma menjadi curiga terhadap satu-satunya yang terselamat dari pembantaian ogre, dan Regina mendapati dirinya gagal belajar da