Utama Kurang Ajar Recrim Grimm 1/29/15: Musim 5 Episod 7 Musim Sejuk Tayangan Premiere Musim Sejuk

Recrim Grimm 1/29/15: Musim 5 Episod 7 Musim Sejuk Tayangan Premiere Musim Sejuk

Resepi Grimm 1/29/15: Musim 5 Episod 7 Tayangan Perdana Musim Sejuk

Kurang ajar kembali ke NBC malam ini dengan pertunjukan perdana baru musim sejuk 29 Januari, musim 5 musim sejuk Malam Kehancuran, dan kami mempunyai ringkasan dan spoiler mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini, kejutan kembali Juliet menghantar Nick (David Giuntoli) dalam usaha mencari kebenaran; Trubel mempunyai maklumat yang boleh menjadi berharga.

Pada episod terakhir, Monroe mungkin berada dalam bahaya ketika pemilik perniagaan Wesen menjadi sasaran serangan yang disiasat oleh Nick dan Hank. Sementara itu, Truble menangkap Nick dan Adalind mengenai aktiviti baru-baru ini; dan Kapten Renard terlibat dalam politik tempatan ketika dia menyokong calon. Adakah anda menonton episod terakhir? Sekiranya anda melewatkannya, kami meminta anda merangkumi ringkasan lengkap dan terperinci di sini untuk anda.

Pada episod malam ini seperti di sinopsis NBC, kepulangan Juliette yang mengejutkan menghantar Nick dalam usaha mencari kebenaran; Trubel mempunyai maklumat yang boleh berharga; Monroe dan Rosalee beralih ke Majlis Wesen untuk mendapatkan jawapan ketika pemberontakan meningkat.



Jangan lupa untuk kembali ke sini malam ini jam 9 malam EST untuk rangkuman kami. Sementara itu, tekan bahagian komen di bawah dan beritahu kami apa yang paling anda nantikan dalam episod 7 musim 5 malam ini.



Episod malam ini bermula sekarang - Refresh Page sering untuk mendapatkan kemas kini terkini!

#Grimm bermula dengan mereka panik melihat Juliette. Nick memberitahu yang lain rambutnya berbeza tetapi itu adalah dia. Yang lain mengatakan kepadanya bahawa dia sudah mati tetapi dia mengatakan itu dia. Dia mengatakan bahawa dia tahu itu. Monroe mengatakan bahawa dia mati dalam pelukannya dan dia mengatakan bahawa dia melakukannya.

Mereka tertanya-tanya jika ada yang mengambil tubuhnya membawanya kembali. Monroe mengatakan siapa pun dia, dia menyelamatkan nyawa mereka. Nick mengatakan bahawa dia harus pergi bercakap dengan Trubel. Rosalee memanggil dengan panik dan Monroe mengatakan bahawa mereka baik-baik saja.



Dia mengatakan bahawa dia bersama Xavier dan mengatakan itu adalah perangkap. Sean mengatakan untuk berjumpa dengan mereka kerana mereka perlu bercakap dengannya dan dia mengatakan di mana. Monroe kata kedai rempah. Dia memukulnya dan mengatakan jangan bergerak. Mereka berlepas. Nick pulang dan Trubel mempunyai pisau di tangannya.

Dia tenang dan membuangnya. Nick mengatakan bahawa dia hanya melihat Juliette. Dia terpegun. Dia mengatakan bahawa dia tahu dan Trubel menegaskan bahawa dia tidak tahu pasti. Dia mengatakan bahawa dia masih hidup ketika Chavez terlalu ker tetapi menyangka mereka akan membunuhnya berusaha untuk menghancurkannya.

Adalind mendengar dan aneh. Dia mengatakan Chavez ingin menggunakan Juliette sebagai senjata. Dia bertanya di mana mereka membawanya. Kami melihat kilas balik mereka meletakkan Juliette di bagasi dan Trubel mengatakan bahawa mereka menghantarnya pergi dan dia mendengar desas-desus bahawa mereka membuat yang paling heksenbi menjadi seorang pejuang.

bila zoe dan joel berpisah

Adalind mengatakan Meisner mungkin tahu dan Trubel mengatakan menggunakan telefon Chavez. Monroe masuk dan memukul Xavier dan mengatakan memberitahu kami yang sebenarnya atau kami meninggalkan anda dengan Monroe. Renard menariknya dan dia mengatakan Dallas mahu dia bergabung dengan mereka.

Dia mengatakan mereka gila dan mengambil alih. Dia mengatakan bahawa mana-mana Wesen yang tidak bergabung akan dibunuh dan menyebutnya sebagai revolusi. Dia mengatakan tidak ada yang menghentikan mereka. Meisner memanggilnya dan Nick mengatakan bahawa dia ingin berjumpa dengan Juliette tetapi dia mengatakan wanita yang dia kenali sudah tidak wujud lagi.

Nick menegaskan dan Meisner mengatakan memberinya masa kemudian menamatkan panggilan. Xavier mengatakan bahawa mereka tidak membunuhnya kerana dia mengenali Monroe. Dia mengatakan bahawa mereka menunjukkan kepadanya gambar Monroe dan bertanya tentang Grimm kerana dia berkawan dengannya.

Dia memberitahu Monroe bahawa mereka akan membunuhnya dan meminta mereka untuk membantunya. Dia mengatakan bahawa mereka akan membunuhnya. Dia mengunyah dan mereka semua dihina. Mereka menyuruhnya bertenang dan dia kemudian meminta maaf. Monroe mahu membiarkan mereka membunuh Xavier.

Sean mengatakan bahawa mereka akan melindunginya. Dia memberitahu Monroe dia minta maaf kerana mereka membawanya pergi. Dia menyuruh Xavier menyimpannya. Rosalee mengatakan bahawa mereka akan memecah pintu mereka. Mereka memutuskan untuk memanggil Majlis Wesen.

Mereka memasukkan Xavier ke dalam sel tahanan sementara mereka menyediakan perlindungan pelindung. Wu mengatakan mayat Billie Trump tidak dijumpai. Mereka mengeluarkan APB. Nick memanggil Hank dan mengatakan Juliette masih hidup tetapi rumit.

Nick memberitahu Trubel untuk tinggal bersama Adalind dan bayi mereka dan dia melepaskannya. Pasukan bersenjata mengepung sebuah rumah dan bergerak membuka pintu dengan terbuka. Ini rumah Billie. Terdapat peta dan benda di dinding. Wu menendang pintu dan menjumpai bahan pembuatan bom.

Wu melihat foto dan menunjukkan Renard. Dia mengatakan apa yang akan dikatakan oleh ibu bapanya jika mereka tahu apa yang dia lakukan? Mereka mengawasi tempat itu untuk berjaga-jaga. Seorang lelaki datang ke gudang dan melihat semua Wesen yang mati terbaring.

Dia masuk ke dalam dan memijat lebih banyak badan. Dia berhenti pada satu dan memeriksanya. Dia mendengar suara dan masuk lebih dalam. Billie ada di sana dan memberitahu Lucien bahawa dia tidak menyukai apa-apa yang pernah dilihatnya sebelumnya dan mengatakan seorang yang paling heksen membunuh mereka semua dan dia gagal.

Lucien mengatakan itu hanya satu pertempuran dan tentera semakin bertambah. Dia mengatakan bahawa mereka akan menghormati orang mati mereka dan mencari jalang yang melakukan ini. Dia menariknya ke dalam pelukan. Monroe bergerak dan Rosalee menyuruhnya berhenti. Dia membuat panggilan ke Majlis.

Dia mengatakan bahawa dia perlu bercakap dengan dewan dan mengatakan bahawa ia adalah keadaan darurat. Dia diberitahu bahawa mereka akan mempertimbangkan permintaannya. Monroe mengatakan bahawa dia meninggalkan sesuatu. Dia memberitahu bahawa mereka diserang oleh 20 orang dan kemudian seseorang menyelamatkan mereka.

Dia mengatakan itu adalah Juliette. Dia mengatakan bahawa dia masih hidup dan rambutnya berambut perang. Dia mengatakan itu berlaku walaupun mereka tahu itu mustahil. Rosalee terpana dan bertanya bagaimana. Dia mengatakan Nick sedang berusaha untuk mengetahuinya. Mereka tertanya-tanya apa maksudnya.

Pada mesyuarat Majlis Wesen di The Hague, mesej itu disampaikan dan lelaki utamanya memberitahu orang yang senang hati untuk mengetahui apa itu. Monroe mengatakan Juliette membunuh mereka semua. Telefon Rosalee berdering dan dia mengambil panggilan. Alexander bertanya apa yang harus dia laporkan.

Dia memberitahu dia mengenai jenayah Wesen mengenai Wesen dan mengatakan bahawa mereka cuba membunuh Nick dan Monroe dan meninggalkan empat markah. Dia mengatakan itu dipanggil Black Claw. Dia mengatakan bahawa mereka diberitahu bahawa mereka membunuh Wesen yang tidak akan bergabung. Dia mengatakan majlis itu tahu dan sedang ditangani.

Dia memberitahu bahawa dia akan kembali kepadanya. Rosalee dan Monroe tertanya-tanya apa maksud Black Claw. Nick kembali dan Trubel mengatakan Kelly sedang tidur tetapi Adalind masih bangun. Dia mengucapkan terima kasih. Trubel mengatakan bahawa dia boleh pergi jika dia mahu tetapi dia mengatakan tidak.

Nick mengatakan bahawa dia tidak menyalahkannya atas apa yang berlaku dengan Juliette dan dia mengatakan dia melihatnya mati dan sekarang apa. Dia mengatakan sekarang dia menyelamatkan nyawanya. Trubel mengatakan itu pasti pelik baginya. Nick mengatakan bahawa dia mahukan jawapan dan Monroe memanggilnya.

Mereka memberitahunya bahawa dewan tahu dan kumpulan itu dipanggil Black Claw. Dia bertanya tentang Juliette dan dia mengatakan itu adalah dia. Nick bertanya kepada Trubel mengenai Black Claw dan dia mengatakan mereka sudah selesai dan dia mempunyai dua kes dengan mereka. Dia mengatakan bahawa mereka tidak takut mati untuk tujuan itu.

Adalind berjalan Kelly di sekitarnya dan membaringkannya di tempat tidur ketika Nick masuk. Dia mengatakan bahawa dia tidak dapat tidur mengetahui Juliette masih hidup. Nick mengatakan bahawa dia tidak akan membiarkannya menyakitinya tetapi Adalind mengatakan bahawa dia adalah senjata sekarang dan mungkin akan datang setelah anak mereka.

Nick mengatakan bahawa Juliette kembali tidak mengubah apa pun tentang perasaannya terhadapnya atau Kelly. Dia bertanya adakah dia pasti. Mereka memandang anak mereka yang sedang leka. Majlis melihat video kerusuhan dan mereka semua menganggapnya adalah Black Claw.

Ketua dewan mengatakan bahawa mereka perlu melaksanakan tindak balas dan mengatakan bahawa mereka sedang berperang dan tidak ada belas kasihan. Mereka semua memilih untuk memilih kecuali orang yang memakai woges dan dia merobohkan dewan setelah mengatakan Occultatum Libera.

Nick bangun dan memeriksa suapan keselamatan. Dia memberitahu Adalind bahawa Trubel baru saja pergi. Dia dengan laju menaiki basikalnya. Trubel menuju ke terowong di mana Meisner berada di sana. Dia berhadapan dengannya tentang Juliette dan mereka bertengkar. Dia mengatakan jangan membuatnya lebih teruk, anda masih terluka.

Dia bertanya apa yang mereka lakukan kepada Juliette dan dia berkata - apa yang harus kita lakukan.

Adalind bertanya kepada Nick jika dia mendengar dari Trubel - dia tidak. Adalind mengatakan bahawa dia berharap dia dapat membantu dan bahawa memiliki bayi adalah pilihannya. Dia risau dia menganggap bayi itu bukan Juliet bukan miliknya. Nick mengatakan bahawa dia mempunyai peluang untuk hidup normal dengan Juliette.

Dia mengatakan bahawa ketika Adalind menjadikannya Grimm, mereka berpeluang pada kehidupan normal ketika itu dan tidak berjaya. Dia mengatakan bahawa dia akan mengambil kembali semua yang dia lakukan kepadanya dan dia berkata kecuali Kelly. Nick dan Adalind mencium. Dia mengatakan bahawa itu bukan perkara yang baik untuk dilakukan.

Dia mengatakan itu rumit sekarang. Dia mengatakan bahawa dia banyak memikirkannya dan dia juga mengatakannya. Dia mengatakan bahawa jika mereka memulakan sesuatu, itu mesti mengenai mereka. Pintu garaj dibuka - Trubel kembali. Dia membiarkannya masuk dan bertanya di mana dia berada.

Dia mengatakan bahawa dia melihat Meisner. Dia mengatakan bahawa dia akan berjumpa dengan Juliette hari ini dan mengatakan bahawa dia akan bertemu mereka di tempat awam. Adalind bertanya apakah itu idea yang baik dan dia mengatakan bahawa dia harus melakukannya. Hank memanggil dan mengatakan bahawa mereka menemui ibu bapa Billie Trump. Dia memberitahu Hank bahawa dia dapat berjumpa dengan Juliette hari ini.

Trubel memberitahu Nick bahawa dia akan tinggal kemudian mengatakan dia letih dan lapar. Dia memberi pandangan kepada Adalind lalu pergi. Black Claw meletakkan orang-orang mereka di atas pyre sementara Lucien memuji.

Dia mengatakan bahawa mereka memberikan nyawa mereka untuk mengakhiri ketakutan dan penghinaan selama berabad-abad. Dia mengatakan hari-hari bersembunyi dalam bayang-bayang sudah selesai dan malam-malam pembalasan telah tiba. Billie mahu Xavier membayar dan Lucien berjanji ia akan berlaku.

Dia membisikkan sesuatu kepada Jed setelah dia menyalakan pir itu. Jed mengangguk kemudian memandang kembali tiang dengan Lucien. Hank dan Nick pergi ke rumah ibu bapa Billie. Ia adalah tempat yang bagus. Gavin, ayahnya, mengusahakan keretanya. Ibunya keluar dan bertanya adakah Billie baik-baik saja.

Nick mengatakan ada waran untuk penangkapannya. Gavin mengatakan bahawa mereka tidak melihatnya selama dua atau dua minggu dan mereka bertanya sama ada dia mengenali Dallas. Mereka menunjukkan tanda Black Claw dan keduanya. Gavin mengatakan bahawa mereka tidak mempunyai apa-apa lagi untuk dikatakan kepadanya.

Mereka mengatakan kepadanya bahawa mereka tidak pernah lebih bangga dengan Billie yang menjalani hidupnya dengan yakin. Mereka memberitahu mereka - keluar dari halaman kami Grimm. Mereka pergi. Xavier berbaring di tempat tidur di dalam sel tahan. Seorang lelaki dimasukkan ke dalam sel di sebelahnya - kelihatan seperti Jed.

Rosalee mendapat panggilan dari Alexander yang memberitahunya bahawa mereka semua sudah mati - dia mengatakan bahawa seluruh dewan sudah mati. Dia terpegun. Dia mengatakan bahawa salah seorang anggota dewan itu adalah Black Claw dan mengatakan tidak ada pertolongan yang akan datang. Dia mengemas lalu kunci dilepaskan dari pintu rumahnya. Dia melarikan diri.

Monroe terpana mendengar majlis itu tiada. Jed rungut tentang penjara yang salah dan Xavier akhirnya duduk. Dia bertindak seperti dia akan menggantung diri dan Xavier datang. Jed menariknya dan memukulnya di bar sel untuk membunuhnya.

Hank dan Nick memberitahu Sean bahawa ibu bapa Billie nampaknya berbangga dengan karya Billie's Black Claw. Pengawal itu panik kerana dia melihat Jed woge. Dia menembaknya dan tindakan terakhir Jed adalah membersihkan darah dari dadanya dan membuat tanda Black Claw di dinding.

Sean mengatakan mereka pasti tahu Xavier berada dalam tahanan. Sean mengatakan bahawa mereka harus menjaga segala sesuatu dengan Black Claw dari kawasan. Panggilan Monroe dan kata Rosalee datang ke sini sekarang. Meisner memikirkan pekerjaan Adalind dan membantunya melahirkan anaknya.

Dia memikirkannya mengucapkan terima kasih dan mencium pipinya sebelum dia pergi. Salah seorang anak buahnya memberitahu bahawa mereka mengetahui di mana dia akan berada dan mereka keluar. Rosalee dan Monroe memberitahu mereka bahawa Majlis Wesen telah musnah dan Xavier mungkin tahu lebih banyak.

Mereka memberitahunya bahawa seekor coyotal masuk dan tersedar untuk menakut-nakutkan penjaga dan membunuhnya. Meisner menghantar teks untuk berjumpa dengan Juliette di restoran. Ia berada di tempat yang sama di mana Meisner mengatakan bahawa dia akan pergi. Mereka tertanya-tanya adakah ini persediaan. Nick mengatakan bahawa dia harus menguburkan Juliette satu atau lain cara.

Mereka tidak mahu dia pergi tetapi dia juga. Nick masuk ke dalam restoran yang sesak. Juliette duduk bersendirian di meja. Nick merenungnya. Dia merenung ke belakang, tanpa emosi. Nick berjalan ke arahnya dan mengatakan bahawa dia fikir dia sudah mati. Dia duduk.

Juliette memandangnya dan tidak mengatakan apa-apa pada mulanya kemudian mengatakan namanya bukan Juliette. Dia mengatakan bahawa mereka memanggilnya Hawa kerana dia baru bermula. Dia bertanya adakah semudah itu dan dia mengatakan itu tidak mudah. Nick mengatakan bahawa mengetahui dia membuatnya tidak mudah.

Dia mengatakan bahawa dia mendirikan ibunya juga. Dia mengatakan tidakkah anda ingat. Hawa mengatakan bahawa dia ingat semua dan mengatakan bahawa dia akan membunuhnya. Dia mengatakan malam masih muda. Dia berpaling dan dia bertanya apa yang mereka lakukan kepadanya. Dia berkata - apa yang mereka harus lakukan.

Dia bertanya adakah itu Chavez. Dia ingat bangun di dalam sel dan Meisner mengatakan kepadanya bahawa dia sudah mati tetapi tidak perlu tetap seperti itu. Dia cuba mencekiknya dan dia mengatakan bahawa dia akan mengajarnya untuk memusatkan kemarahan jika dia bertahan.

Eve memberitahu Nick bahawa mereka menyelamatkannya dan dia menyelamatkannya. Dia bertanya mengapa dan dia mengatakan bahawa mereka memerlukan anda. Dia meminta apa. Sekumpulan orang berdiri dan meninggalkan restoran. Dia memakai jaketnya dan berjalan pergi. Dia menarik tudungnya. Dia mengunyah dan kemudian menggeram.

Sekumpulan orang turun memegang kepalanya kesakitan. Mereka bangun kemudian turun. Nick berlari ke arah dua yang menarik senjata. Dia menikam satu dan kemudian melawan yang lain. Nick membuangnya ke luar tingkap. Kusut kemudian mati. Restorannya huru hara.

Nick kehabisan dan memaparkan lencana. Dia mengatakan seorang lelaki diserang dan mengatakan senjata itu ada di lantai. Dia mengatakan bahawa orang berada di dalam dan perlu dibersihkan. Dia mengatakan bahawa dia bertemu dengan CI. Telefonnya berdering dan Meisner mengatakan bahawa ia berjalan lancar.

Dia mengatakan bahawa orang yang mati itu adalah salah satu penganjur Black Claw dan itu adalah satu-satunya tembakan mereka. Dia mengatakan itu adalah ujian dan dia akan menghubungi kemudian berkata - maaf atas kekacauan itu. Nick pulang kemudian dan Trubel bertanya adakah dia melihat Juliette. Dia mengatakan tidak, dia bertemu dengan Hawa.

Adalind bertanya siapa Hawa dan dia mengatakan dia tidak tahu. Meisner bertanya kepada Juliette jika ia berjalan lancar dan dia mengatakan apa yang seterusnya. Dia mengatakan berehat, anda akan memerlukannya. Dia berjalan menyusuri lorong dan menutup dirinya ke dalam selnya setelah melepaskan rambut palsu berambut perang dan membiarkan rambutnya turun.

TAMAT!

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Chicago Med Recap 02/17/21: Musim 6 Episod 7 Lebih Baik Adalah Musuh Yang Baik
Chicago Med Recap 02/17/21: Musim 6 Episod 7 Lebih Baik Adalah Musuh Yang Baik
Malam ini di NBC, drama perubatan mereka, Chicago Med ditayangkan dengan episod perdana pada hari Rabu, 11 Februari 2021, dan kami akan menyusun semula ringkasan Chicago Med anda di bawah ini. Di Chicago Med musim 6 episod 7 yang berjudul, 'Better Is The Enemy Of Good, seperti dalam sinopsis NBC, Will menghadapi masalah apabila salah satu
Tara Wallace Hamil, Peter Gunz The Father: ‘Love & Hip Hop: New York’ Shocker - Amina Buddafly Jijik
Tara Wallace Hamil, Peter Gunz The Father: ‘Love & Hip Hop: New York’ Shocker - Amina Buddafly Jijik
Tara Wallace of Love & Hip Hop: Ketenaran New York hamil dan Peter Gunz menjadi ayah lagi walaupun hakikatnya dia masih berusaha memperbaiki masalah dengan isteri Amina Buddafly. Nampaknya segitiga cinta LHHNY akan semakin kusut tepat pada waktunya untuk tayangan perdana musim 6 di
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Berita kerajaan Britain mendedahkan bahawa Putera Charles dan Camilla Parker-Bowles mempunyai sejarah dan percintaan selama ini. Charles dan Camilla pertama kali bertemu pada tahun 1970, tetapi mereka tidak berkahwin sehingga tahun 2005. Dan soalan sering diajukan - Mengapa Charles tidak mengahwini Camilla di tempat pertama, tidak lama kemudian
Recap Shameless 12/13/20: Musim 11 Episod 2 Pulanglah, Gentrifier!
Recap Shameless 12/13/20: Musim 11 Episod 2 Pulanglah, Gentrifier!
Malam ini di Showtime, pertunjukan Shameless yang unik dan sangat menghiburkan kembali dengan Minggu baru, 13 Disember 2020, musim 11 episod 2 berjudul, Go Home, Gentrifier !, dan kami mempunyai ringkasan Shameless mingguan anda di bawah. Pada episod Shameless malam ini, seperti sinopsis Showtime, Debbie
Pilihan Pakar: Wain merah Oregon dan Washington...
Pilihan Pakar: Wain merah Oregon dan Washington...
Kedua-dua negeri ini di AS menawarkan kepelbagaian terroir yang besar. Michael Alberty memilih 18 wain merah Oregon dan Washington teratas
America's Got Talent Recap 8/1/17: Musim 12 Episod 9 Hakim Memotong 3
America's Got Talent Recap 8/1/17: Musim 12 Episod 9 Hakim Memotong 3
Malam ini di NBC America's Got Talent memulakan musim barunya dengan episod Selasa, 1 Ogos 2017 yang serba baru dan kami akan merakam ringkasan America's Got Talent anda di bawah! Pada episod AGT musim 12 episod 9 malam ini mengikut sinopsis NBC, The Judge Cuts terus dengan hakim tamu Laverne Cox menyertai panel. Mak
Sekali Waktu Musim 2 Episod 5 Rekod Doktor 10/28/12
Sekali Waktu Musim 2 Episod 5 Rekod Doktor 10/28/12
Malam ini di ABC adalah episod baru ONCE UPON A TIME yang disiarkan sebagai rancangan The Doctor On malam ini, Regina percaya bahawa dia telah melihat hantu dari masa lalu di Storybrooke, Mary Margaret dan Emma menjadi curiga terhadap satu-satunya yang terselamat dari pembantaian ogre, dan Regina mendapati dirinya gagal belajar da