Utama Hawaii Hawaii Five-0 Recap 1/13/17: Musim 7 Episod 13 Awan Kembali ke Awalua

Hawaii Five-0 Recap 1/13/17: Musim 7 Episod 13 Awan Kembali ke Awalua

Recap Lima-0 Hawaii 1/13/17: Musim 7 Episod 13

Malam ini di udara CBS Hawaii Five-0 dengan episod Jumaat 13 Januari 2017 yang baru dan kami akan menyertakan ringkasan Hawaii Five-0 di bawah. Pada episod 13 musim Five-0 Hawaii 7 malam ini mengikut sinopsis CBS, Semasa Max bersiap untuk mengucapkan selamat tinggal kepada keluarga Lima-0, mereka mesti menyiasat pembunuhan semasa konvensyen polis di pulau itu.

Oleh itu, jangan lupa untuk menanda tempat ini dan kembali antara 9:00 - 10:00 ET! untuk rangkuman Hawaii Five-0 kami. Sementara anda menunggu rangkuman tersebut, jangan lupa untuk menyemak semua rangkuman, berita, spoiler & banyak lagi Hawaii Five-0 kami, di sini!

Ke Ringkasan Hawaii Five-0 malam bermula sekarang - Refresh Page sering untuk mendapatkan mo kemas kini terkini !



bayangan episod biru 3

HPD mengadakan konvensyen tahunan mereka di mana mereka mengundang jabatan polis di Tanah Besar untuk berkumpul dan mungkin saling belajar antara satu sama lain. Tetapi apa yang diketahui oleh setiap jabatan adalah bahawa konvensyen itu lebih kurang adalah Spring Break for Cops. Ada pesta liar, muslihat bermain antara satu sama lain, dan bahkan beraksi. Oleh itu, konvensyen ini cenderung menjadi semakin liar setiap tahun dan pegawai itu hidup untuk melihat apa yang berlaku pada konvensyen tahun ini namun keadaan berubah pada episod malam ini ketika apa yang terasa seperti bom meletup di kawasan pusat bandar. Orang-orang telah merasakan letupan batu jauhnya dan seluruh bangunan telah merobohkan.



jururawat shift malam episod 2

Namun, tidak ada yang dapat mendekati letupan itu kerana terlalu banyak yang dapat ditangani oleh pihak bomba. Oleh itu, polis tidak dapat menghampiri bangunan itu lebih kurang mencari kawasan itu sehingga keesokan paginya dan pada masa itu mereka telah menemui mangsa. Nama mangsa adalah Miles Barton dan belum mati dalam kebakaran. Dia rupanya adalah seorang polis dari Milwaukee dan dia juga merupakan salah seorang sukarelawan yang mencari mangsa yang terselamat dalam kebakaran namun apa yang tidak difahami oleh Five-0 adalah mengapa mensasarkan Barton. Sekiranya seseorang ingin membunuhnya maka mengapa membunuhnya di Hawaii dan mengapa meninggalkannya di tempat dia boleh ditemui.

Barton terbunuh di lokasi yang dibanjiri polis dan mereka semua menyisir setiap inci kawasan itu. Tanpa anjing tidak kurang! Namun, mujurlah semuanya mulai masuk akal untuk Five-0 ketika mereka mengetahui seseorang telah masuk ke kabinet fail tidak jauh dari tempat mayat Barton ditemui dan fail-fail itu telah diambil. Tidak ada seorang pun yang akan menunggu berjam-jam hingga malam untuk mencuri sekumpulan fail. Jadi pencuri itu pasti merancang untuk mencuri mereka sejak awal dan Barton baru saja menghalangnya. Barton kemungkinan besar menjadi saksi seseorang yang melarikan diri dari tempat kejadian dan pencuri itu membunuhnya untuk membeli sendiri beberapa waktu.

Oleh itu, McGarrett dan orang-orangnya menginginkan kandungan fail-fail itu dan mereka telah cuba pergi ke lelaki yang dimiliki syarikat itu, tetapi dia tidak banyak membantu. Orang-orang itu diberitahu bahawa terdapat ribuan fail di ruang bawah tanah dan memerlukan beberapa hari untuk menyedari apa yang hilang. Walaupun Danny dan McGarrett sekurang-kurangnya membantu siasatan dari Ketua Bomba. Anggota bomba telah menemui bukti bahawa seseorang telah memasuki jalan bawah tanah ketika mereka secara tidak sengaja menyebabkan kebocoran gas. Oleh itu, fail-fail tersebut telah dimainkan lebih lama daripada yang diketahui oleh orang lain.



Seseorang telah mengatur jalan untuk mendapatkan fail-fail itu, meletupkan bangunan untuk mendapatkan fail-fail itu, dan sengaja membunuh Barton yang malang kerana dia menghalangi pelakunya melarikan fail-fail itu. Tetapi fail tersebut tidak diambil dari syarikat lama. Itu diambil dari firma guaman milik peguam yang pasti tahu apa yang hilang dalam beberapa jam, namun peguam itu dilindungi oleh hak istimewa Peguam-pelanggan dan itu bermakna dia tidak dapat memberitahu Five-0 apa yang mereka cari. Oleh itu, Five-0 harus mencari bukti mereka sendiri dan mereka akhirnya menemui gambar sebuah van yang melarikan diri dari kawasan itu pada malam kebakaran.

Van itu nampaknya dihubungkan dengan penjahat terkenal Jimmy Rorke dan mereka didapati masih diparkir di garaj Rorke bersama mayat di belakang. Mayatnya adalah Leo Stein dan dia pernah bekerja di firma guaman. Namun, pencarian lebih lanjut ke tempat Rorke menunjukkan bahawa dia menolong Stein memeras ugut seseorang. Seseorang itu adalah Edward Gabler yang telah mengeluarkan sejumlah besar wang dalam satu hari. Oleh itu Five-0 dapat kembali kepada peguam kesayangan mereka dan memberitahunya apa yang mereka curigai. Mereka mengesyaki bahawa Edward yang telah melepaskan diri dengan membunuh kekasihnya lapan tahun yang lalu sedang diperas dengan bukti yang tidak meyakinkan.

Bukti itu adalah pisau yang telah digunakan di Heather Mayfield dan yang sesuai dengan luka yang membunuh Barton. Oleh itu, mereka telah bertanya kepada pengacara apakah pisau itu adalah apa yang hilang dan mereka telah diberitahu ya. Dia tidak dapat menghadap polis sehingga dia terus berada di ruang bawah tanah dan telah memecat Stein ketika Stein mengatakan mereka harus tampil dengan bukti untuk akhirnya mendapatkan keadilan bagi Heather. Namun, pengacara itu bersedia melepaskan hak pengacara dan oleh itu dia memberitahu lelaki itu apa lagi yang perlu mereka ketahui. Dia memberitahu mereka di mana tempat turunnya dan lelaki itu berlumba di sana kerana mereka mengetahui sesuatu mengenai pemeras ugut.

Mereka mendapat tahu bahawa Rorke dan Stein telah menghubungi Alan Mayfield yang merupakan saudara Allahyarham Heather. Jadi Five-0 bergegas ke tempat kejadian dan mereka telah menghentikan Rorke daripada lari dengan wang, tetapi mereka harus meyakinkan Alan dengan lembut agar tidak membunuh Edward. Mereka memberitahu Alan bahawa mereka memahami dari mana asalnya dan dia masih boleh mendapatkan keadilan untuk saudari dengan membiarkan mereka mencuba semula Edward untuk kematiannya. Oleh itu, Alan membiarkan mereka mempunyai Edward pada akhirnya.

sesuai musim 7 episod 10

Tetapi kes terakhir yang mereka miliki dengan Max telah memotong masa yang mereka inginkan untuk menghabiskan waktu dengannya sebelum dia meninggalkan Hawaii untuk kebaikan namun, seseorang mungkin tidak pernah tahu masa depan dan dia selalu dapat kembali.

TAMAT!

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Chicago Med Recap 02/17/21: Musim 6 Episod 7 Lebih Baik Adalah Musuh Yang Baik
Chicago Med Recap 02/17/21: Musim 6 Episod 7 Lebih Baik Adalah Musuh Yang Baik
Malam ini di NBC, drama perubatan mereka, Chicago Med ditayangkan dengan episod perdana pada hari Rabu, 11 Februari 2021, dan kami akan menyusun semula ringkasan Chicago Med anda di bawah ini. Di Chicago Med musim 6 episod 7 yang berjudul, 'Better Is The Enemy Of Good, seperti dalam sinopsis NBC, Will menghadapi masalah apabila salah satu
Tara Wallace Hamil, Peter Gunz The Father: ‘Love & Hip Hop: New York’ Shocker - Amina Buddafly Jijik
Tara Wallace Hamil, Peter Gunz The Father: ‘Love & Hip Hop: New York’ Shocker - Amina Buddafly Jijik
Tara Wallace of Love & Hip Hop: Ketenaran New York hamil dan Peter Gunz menjadi ayah lagi walaupun hakikatnya dia masih berusaha memperbaiki masalah dengan isteri Amina Buddafly. Nampaknya segitiga cinta LHHNY akan semakin kusut tepat pada waktunya untuk tayangan perdana musim 6 di
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Berita kerajaan Britain mendedahkan bahawa Putera Charles dan Camilla Parker-Bowles mempunyai sejarah dan percintaan selama ini. Charles dan Camilla pertama kali bertemu pada tahun 1970, tetapi mereka tidak berkahwin sehingga tahun 2005. Dan soalan sering diajukan - Mengapa Charles tidak mengahwini Camilla di tempat pertama, tidak lama kemudian
Recap Shameless 12/13/20: Musim 11 Episod 2 Pulanglah, Gentrifier!
Recap Shameless 12/13/20: Musim 11 Episod 2 Pulanglah, Gentrifier!
Malam ini di Showtime, pertunjukan Shameless yang unik dan sangat menghiburkan kembali dengan Minggu baru, 13 Disember 2020, musim 11 episod 2 berjudul, Go Home, Gentrifier !, dan kami mempunyai ringkasan Shameless mingguan anda di bawah. Pada episod Shameless malam ini, seperti sinopsis Showtime, Debbie
Pilihan Pakar: Wain merah Oregon dan Washington...
Pilihan Pakar: Wain merah Oregon dan Washington...
Kedua-dua negeri ini di AS menawarkan kepelbagaian terroir yang besar. Michael Alberty memilih 18 wain merah Oregon dan Washington teratas
America's Got Talent Recap 8/1/17: Musim 12 Episod 9 Hakim Memotong 3
America's Got Talent Recap 8/1/17: Musim 12 Episod 9 Hakim Memotong 3
Malam ini di NBC America's Got Talent memulakan musim barunya dengan episod Selasa, 1 Ogos 2017 yang serba baru dan kami akan merakam ringkasan America's Got Talent anda di bawah! Pada episod AGT musim 12 episod 9 malam ini mengikut sinopsis NBC, The Judge Cuts terus dengan hakim tamu Laverne Cox menyertai panel. Mak
Sekali Waktu Musim 2 Episod 5 Rekod Doktor 10/28/12
Sekali Waktu Musim 2 Episod 5 Rekod Doktor 10/28/12
Malam ini di ABC adalah episod baru ONCE UPON A TIME yang disiarkan sebagai rancangan The Doctor On malam ini, Regina percaya bahawa dia telah melihat hantu dari masa lalu di Storybrooke, Mary Margaret dan Emma menjadi curiga terhadap satu-satunya yang terselamat dari pembantaian ogre, dan Regina mendapati dirinya gagal belajar da