Utama Ringkasan Recap Jenayah Utama 8/3/15: Musim 4 Episod 9 Semoga Anda Berada Di Sini

Recap Jenayah Utama 8/3/15: Musim 4 Episod 9 Semoga Anda Berada Di Sini

Recap Jenayah Utama 8/3/15: Musim 4 Episod 9

Malam ini di TLC Jenayah Utama bersiaran dengan Isnin baru 3 Ogos, musim 4 episod 9 dipanggil Semoga Anda Ada Di Sini. Kami telah menyusun ringkasan anda di bawah! Pada episod malam ini, bahagian tersebut menyiasat video dalam talian seorang lelaki berdarah separuh bogel yang berjalan di jalan dengan pistol.

Pada episod terakhir, kes penculikan lama ditinjau semula ketika maklumat baru muncul, mendorong bahagian tersebut untuk bekerjasama dengan ejen FBI yang mungkin bengkok. Di tempat lain, Rusty mendapat kejayaan dalam penyiasatan Alice Herrera, tetapi dia mula mempersoalkan persahabatannya dengan T.J. Adakah anda menonton episod terakhir? Sekiranya anda ketinggalan, kami mempunyai ringkasan lengkap dan terperinci, di sini untuk anda.

ncis: rancangan pelarian baru orleans

Pada episod malam ini berdasarkan sinopsis TLC bahagian itu menyiasat video dalam talian seorang lelaki berdarah separuh bogel yang berjalan di jalan dengan pistol. Sementara itu, Rusty akhirnya menemui saudara Alice Herrera dan menghulurkan bantuan kepada Sharon.



Episod malam ini akan penuh dengan aksi dan anda tidak akan mahu ketinggalan, jadi pastikan anda mengikuti liputan langsung rancangan kami malam ini jam 9 malam EST! Sementara anda menunggu rangkuman kami tekan komen dan beritahu kami betapa teruja anda tentang musim ketiga.



Episod malam ini bermula sekarang - Refresh Page sering untuk mendapatkan kemas kini terkini!

#MajorCrimes bermula dengan Rusty dan Sharon merenung ke jendela bilik mayat. Tubuh Alice dibawa keluar untuk dilihat oleh Gustavo. Dia mengesahkan bahawa itu adalah Mariana Wallace dan mengatakan bahawa dia lebih tua, tetapi dia. Dia kelihatan terguncang dan mula menangis. Dia menjawab soalan untuk Morales mengenai Mariana kemudian meminta untuk bersendirian dengan kakaknya tetapi Morales mengatakan tidak dan dia harus melakukan itu di rumah pengebumian. Dia mencium dahi adiknya lalu menangis.

Sharon mendapat panggilan dan keluar untuk mengambilnya. Ini adalah Provenza dan dia mengatakan bahawa Tao menghantarnya sebuah video yang mempunyai virus goen seorang lelaki mati. Dia mengatakan Ketua Taylor mahu mereka berlari dengannya. Sharon menonton video itu dan melihat seorang lelaki terhuyung-huyung memakai seluar dalamnya di jalan. Dia mempunyai kegunaan dan polis menyuruhnya menjatuhkannya. Dia berhenti dan berkata isteri saya, saya sayang isteri saya dan kemudian runtuh. Mereka meminta paramedik dan melihat darah di bahagian belakang lehernya.



Di tempat kejadian, Amy mengatakan bahawa mereka mempunyai 20 saksi dengan cerita yang sama. Dia mengatakan bahawa dia berdarah dari leher dan Buzz sangat marah kerana pengulas video tersebut kesal dengan polis kerana ini. Tao mengatakan ini adalah kawasan yang mempunyai jenayah tinggi. Dia ditembak dengan 22 dan Tao mengatakan dia mempunyai rekod kejahatan kecil. Mangsa adalah John Price dari Beverly Hills. Julio menjumpai baju mangsa dan kemudian Andy mengatakan Seagull Motel adalah tempat seterusnya untuk memulakannya. Amy mengatakan pengurus hotel tidak mengenali John.

Julio mengatakan bahawa dia memeriksa kenderaan dan menjumpai kenderaan ganti - trak tukang paip. Mereka menuju ke bilik 110 dengan senjata ditarik. Mereka menemui sejumlah darah dan tanda-tanda pesta. Julio menjumpai darah di tempat tidur. Provenza mengatakan mungkin dia terbaring ketika dia ditembak kemudian tidak berpakaian ketika dia berjalan di jalan. Mereka tertanya-tanya di mana tukang paip itu dan Provenza menyuruh Amy mengintai rumahnya. Tao mencari beg kosong untuk cadar baru. Mereka menolak katil kemudian menariknya dan menemui kesan darah yang besar.

gandingan wain dengan salmon salai dan keju krim

Mereka memanggil SID untuk DNA yang berantakan. Sharon menonton video Buzz tentang ini dan dia menyedari terdapat dua kesan darah yang berasingan. Dia bertanya mengenai Max tukang paip. Julio mengatakan bahawa mereka tidak menemui apa-apa di dalam traknya. Andy mengatakan Price tinggal di Bev Hills tetapi tidak mempunyai kenderaan. Mereka tertanya-tanya adakah dia menaiki trak Max. Julio mengatakan itu seperti pesta dan Buzz mengatakan kata-kata terakhir Price adalah tentang mencintai isterinya. Sharon tertanya-tanya bagaimana dia mendapatkan pistol itu.

Morales memberitahu mereka bahawa Price mati akibat pembengkakan otak dan mengatakan tidak ada luka peluru. Dia mengatakan bahawa dia ditikam oleh pemutar skru kepala Philips. Sudah tentu, ada x di lehernya. Rusty bercakap dengan Sharon mengenai Gus dan dia mengatakan bahawa mereka akan memanggilnya untuk perbicaraan pembunuhan untuk mengenalinya. Oderno masuk dan mengatakan bahawa Gus mengatakan bahawa dia cuba memfailkan laporan orang hilang dua kali pada saudara perempuannya tetapi diberitahu bahawa dia tidak berdiri. Andrea mengatakan bahawa dia tidak akan mencari Paloma Wallace sehingga Gus bercakap dengan mereka.

Andrea mengatakan Gus mahu mereka membayar untuk pengebumian Mariana. Andy mengatakan bahawa dia akan membawa Gus pulang bersamanya dan mengatakan bahawa dia akan memberi makan lelaki itu dan memberinya tempat yang tenang untuk tidur. Andy memberitahu Rusty untuk menjaga syarikat Gus dan meminta Oderno mencari jalan untuk Gus memfailkan laporan orang hilang kepada saudari yang lain. Provenza mengatakan Max Riley masih menjadi suspek utama mereka tetapi isterinya ada di rumah. Tukang paipnya adalah MIA. Sharon bertanya mengenai sejarah Price. Tao mengatakan dia masih bujang tetapi mempunyai mantan bernama Gretchen.

musim 1 episod 14 yang terselamat

Alamatnya menunjukkan dia tinggal di rumahnya dan dia memandu kereta bekas orang lain, Chevy Tahoe. Sharon tertanya-tanya apakah Gretchen mempunyai wang - dia mewarisi $ 30 juta. Andrea bertanya adakah Price memiliki senjata itu dan Provenza mengatakan Eric Shuman adalah pemilik senjata itu dan Julio mengatakan lelaki itu telah hilang selama sembilan bulan. Mereka bermula dengan isteri dan bertanya mengapa Max berada di sebuah motel - dia mengatakan kemungkinan pekerjaan dan mereka bertanya kapan dia akan pulang. Dia mengatakan bahawa dia meninggalkan telefon bimbitnya di bilik mandi.

Dia mengatakan jika dia mendaftar masuk, dia boleh meninggalkan pesanan. Mereka meninggalkannya kad dan pergi. Tao memberi isyarat kepada Amy agar tetap tenang. Mereka membawa Gretchen dan bertanya kepadanya tentang Price. Dia mengatakan bahawa dia memberinya Tahoe dan dia tidak pernah menukar pendaftaran atau alamat lesennya. Andy bertanya di mana dia menghantar tunjangan itu dan dia mengatakan itu deposit langsung tetapi ia berakhir dua bulan yang lalu. Andy bertanya mengapa dia berkahwin dengan Price dan dia mengatakan bahawa dia masih muda, tampan dan berbohong kepadanya.

Si isteri pergi untuk pergi dan Tao menyuruh Amy terus memilikinya. Dia bergerak keluar dengan Tao dan Julio menyokongnya. Sharon bertanya adakah Price akan melihat pelacur. Dia mengatakan itu adalah paksaannya dan mengatakan ia adalah persoalan mengapa dia ingin menikahinya, selain wangnya. Dia bertanya mengapa mereka perlu tahu dan jika sesuatu berlaku pada John. Sharon mengatakan bahawa dia dibunuh pagi ini. Mereka menunjukkan kepadanya foto Max ketika Gretchen mula menangis. Dia mengatakan bahawa dia tidak mengenalnya.

Dia bertanya mengapa dan bagaimana Price mati. Andy mengatakan bahawa mereka tidak dapat memberitahunya sekarang dan Sharon mengatakan kata-kata terakhirnya adalah - Saya sayang isteri saya. Gretchen mengatakan anak bangsat kemudian mengatakan dia berbohong tentang segala-galanya. Amy mengikuti isteri tukang paip dengan Tao dan Julio di belakang. Amy mengatakan bahawa isteri sedang menghantar mesej dan mencari sesuatu. Dia menghampiri sebuah kereta dan itu adalah kereta John Price. Dia memukul kereta dan berkata - anda berkata tidak pernah lagi. Dia pergi untuk memecahkan tingkap dengan batu lalu Julio dan Tao ada di sana.

Mereka memberitahu bahawa itu bukan kereta suaminya dan kemudian mereka menjumpai Max di dalam beg badan di belakang. Amy bertanya bagaimana dia tahu dia ada di sana tetapi isterinya tidak akan bercakap. Tao memanggil Sharon dan mengatakan tukang paip itu adalah mangsa kedua. Rusty bertanya kepada Sharon apa yang akan terjadi sekiranya Gus tidak dapat melakukan pengebumian dan dia mengatakan dia akan dikremasi. Rusty kesal kerana dia tidak akan mendapat pengebumian yang tepat kemudian bertanya tentang mencari Paloma. Sharon memberitahu Rusty untuk menunjukkan kepada Gus semua penyelidikan yang telah dilakukannya dan mungkin membuatnya dapat bercakap.

Isteri Max mengatakan suaminya berselingkuh tahun lalu dan Amy bertanya adakah dia tahu bahawa dia mempunyai pencari di gantungan kunci. Dia mengatakan bahawa dia hanya mahu menangkap Max dalam aksi itu. Julio menenangkannya dengan beberapa teknik pengurusan kemarahan. Mereka memberitahu Provenza bahawa ia adalah alat pelacak sumber gigi biru, bukan GPS. Buzz menyerah pada penjelasan apabila Provenza tidak menerimanya. Mereka menunjukkan kepada seorang isteri gambar Price dan bertanya apakah dia mengenalnya. Mereka memberitahunya bahawa mereka fikir Max mungkin telah bertemu dengan Price di hotel.

Dia bertanya apakah mereka bermaksud untuk seks kemudian mengatakan Max tidak gay dan dia mencintai wanita, bukan juga wanita. Tao memberitahu Sharon bahawa mereka menjumpai cadar hotel berdarah dan mengatakan ada juga pemutar skru dan kad dengan semacam kod akses dan Amy mengatakan mungkin itu adalah kod garaj. Provenza mengatakan sepertinya dia bekerja di sebuah bengkel. Tao juga mempunyai beg makanan segera dan 125 resit. Dia mengatakan bahawa 87 dari penerimaan adalah untuk makan tengah hari dari trak makanan yang sama.

Tao menandakan laluan trak makanan. Amy, Julio dan Buzz pergi untuk mengikuti laluan tersebut. Morales ada di sana dan mengatakan Max Riley juga dibunuh oleh pemutar skru. Dia mengatakan bahawa ia adalah tempat yang sangat tepat dan ia harus melumpuhkan mangsa. Harga ditinggalkan kerana mereka fikir dia tidak dapat bergerak. Julio mengatakan Pedro mengenali Price tetapi itu saja. Buzz tertanya-tanya bagaimana jika itu adalah besi buruk dan menunjukkan pintu pad kekunci. Mereka mencuba pintu pagar dan pintu terbuka.

Tetapi itu bukan satu-satunya perkara di fikiran Brandon selepas wawancara. Kerana ternyata dia bertanya kepada pekerja sosial berkenaan lesen angkat ibu bapanya dan dialah yang memberitahunya bahawa mereka baik selama dua tahun. Dan ketika itulah dia menyedari ibunya telah berbohong kepadanya.

adalah Hayden yang meninggalkan hospital umum

Stef dan Lena pada asalnya mengatakan bahawa mereka tidak dapat menonton AJ dengan lesen mereka tidak lama lagi. Dan sekarang Brandon tahu bahawa itu bukan masalahnya - dia kemudian mengetahui kebenarannya. Dia tahu ibunya berusaha untuk menjauhkan Callie dan AJ. Oleh itu, dia mengecam mereka dan sebahagian daripadanya adalah kecemburuan.

Brandon bertanya kepada mereka mengapa mereka tidak pernah bertanya ketika mereka membawa anak-anak baru ke rumah dan mengapa AJ mendapat tamparan di pergelangan tangan sementara Stef telah mengambil perintah menahan terhadapnya.

Walaupun, semasa dia melampiaskan, Brandon mungkin tidak bermaksud Jude mendengarnya. Tidak pula kakaknya menyebutnya sebagai sesat. Perkara seperti itu boleh menjejaskan hubungan mereka.

Plus Jude mendengar Brandon mengatakan ibu bapa mereka sedang menjalani terapi pasangan. Menambah bahawa mungkin mereka harus berpisah jika mereka tidak tahan sendirian antara satu sama lain. Dan, Jude adalah seorang kanak-kanak. Dia tidak tahu bagaimana menangani semua yang didengarnya.

Oleh itu, dia juga mempunyai masa di mana dia hanya berkata kacau semuanya.

undang-undang dan ketertiban svu tenggelam kos kesalahan

Syukurlah, Jude akhirnya tenang tetapi dia kemudian bertanya kepada Callie kapan dia akan berhenti. Dia tidak boleh terus merosakkan perkara baik yang mereka lakukan untuk mereka.

Dan tidak ada yang dapat memberitahunya lebih baik daripada Rita. Rita datang bekerja untuk Girls United setelah dia menghadapi masalah dengan anak perempuannya sendiri. Chloe yang anda lihat adalah bipolar. Jadi pada mulanya Rita berusaha membantunya menyesuaikan diri tetapi seiring berjalannya waktu - Chloe mula mengabaikan ubatnya setiap kali dia merasakannya.

Itu membuatnya merasa lebih baik dan juga lebih mudah bagi Chloe untuk menyalahkan ibunya kerana ayahnya membunuh diri jika dia tidak berfikir secara rasional. Oleh itu, mereka kemudian bertempur sendiri. Dan Rita akhirnya memukul anak perempuannya.

Rita mengatakan dia tidak bermaksud tetapi selepas itu ketika dia dituduh memukul salah seorang gadis di rumah kumpulan - dia sedih mempunyai sejarah.

TAMAT!

KEBAIKAN E BANTU CDL TUMBUH, SHARE di FACEBOOK dan TWEET POST INI !

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Profil wilayah: Bergerac...
Profil wilayah: Bergerac...
Kawasan ini tidak asing lagi bagi banyak pelancong, tetapi anggurnya sering dilupakan. Tetapi bertahan, kata Stephen Brook, dan anda akan menemui sebilangan wain bernilai terbaik di Perancis.
The Young and the Restless Spoilers: Wednesday, June 9 - Sharon & Rey's Tricky Future - Amaran Adam - Nick & Phyllis Mematikan
The Young and the Restless Spoilers: Wednesday, June 9 - Sharon & Rey's Tricky Future - Amaran Adam - Nick & Phyllis Mematikan
Spoiler The Young and the Restless (Y&R) untuk hari Rabu, 9 Jun, mengusik bahawa Sharon Rosales (Sharon Case) dan Rey Rosales (Jordi Vilasuso) akan merancang masa depan mereka yang sukar - walaupun pada awalnya mereka mungkin tidak mengesyaki bahawa lebih banyak masalah berada di cakrawala. Adam Newman (Mark Grossman) juga akan mengalami perang yang sengit
MasterChef Recap Terry dan Eric Dihapuskan: Musim 7 Episod 12 & 13 Makanan 5 Bintang / Kentang Panas
MasterChef Recap Terry dan Eric Dihapuskan: Musim 7 Episod 12 & 13 Makanan 5 Bintang / Kentang Panas
Malam ini di FOX Masterchef kembali dengan semua yang baru pada hari Rabu, 24 Ogos, Musim 7 episod 12 & 13 yang disebut, '5 Star Food; Kentang Panas, 'dan kami telah membuat ringkasan MasterChef anda di bawah! Pada episod malam ini pada babak pertama episod gabungan, pemenang 'Top Chef' Musim 7 Kevin Sbraga
Skandal Recap 5/11/17: Musim 6 Episod 14 Head Games
Skandal Recap 5/11/17: Musim 6 Episod 14 Head Games
Malam ini di ABC Scandal yang dibintangi oleh Kerry Washington dilanjutkan dengan satu lagi episod menarik dalam satu hari Khamis, 11 Mei, musim 6 episod 14 yang disebut, Head Games, dan kami akan menyusun kembali Skandal untuk anda di bawah. Pada skandal musim 6 episod 14 malam ini seperti dalam sinopsis ABC, Presiden Fitz menganggap
Kerjaya Jenna Wolfe Hancur: NBC Menghantar Mesej Lesbian Hamil TIDAK Selamat Datang
Kerjaya Jenna Wolfe Hancur: NBC Menghantar Mesej Lesbian Hamil TIDAK Selamat Datang
Saya rasa ketika Rick Sanchez mengirimkan tweetnya yang manis itu pada suatu hari, anda tahu, yang membuat spekulasi mengenai apakah Jenna Wolfe diturunkan di NBC kerana menjadi seorang lesbian yang hamil, dia mengatakan apa yang banyak dipikirkan oleh kita. Mari kita hadapi, program utama NBC (rancangan pagi dan larut malam
The Young and the Restless Spoilers: Pernyataan Keluar Michael Mealor - Mengesahkan Kyle Abbott Berangkat dengan Selamat tinggal
The Young and the Restless Spoilers: Pernyataan Keluar Michael Mealor - Mengesahkan Kyle Abbott Berangkat dengan Selamat tinggal
Spoiler Young and the Restless (Y&R) mendedahkan bahawa Michael Mealor (Kyle Abbott) baru-baru ini membuat pernyataan keluar, jadi bintang Y&R akhirnya mengesahkan bahawa dia akan meninggalkan Genoa City dengan selamat tinggal. Setelah SOD melaporkan mengenai rundingan kontrak Mealor dan Hunter King (Summer Newman) semula
Recap The Affair 3: Musim 1 Episod 3
Recap The Affair 3: Musim 1 Episod 3
Malam ini di Showtime, The Affair dilanjutkan dengan hari Ahad yang baru 26 Oktober, musim 1 episod 3 yang disebut, 3. Malam ini, Noah meminta Alison membantunya meneliti budaya tempatan untuk novelnya, tetapi lawatan mereka yang tidak bersalah di Montauk terbukti lebih berbahaya daripada yang dijangkakan . Sementara itu, Cole Joshua Jackson mengambil