Utama Orang Yang Menarik Orang Menarik RECAP 1/7/14: Musim 3 Episod 12 Aletheia

Orang Menarik RECAP 1/7/14: Musim 3 Episod 12 Aletheia

Orang Menarik RECAP 1/7/14: Musim 3 Episod 12 Aletheia

KEPENTINGAN ORANG kembali untuk tayangan perdana musim pertengahan musim sejuk dan kami tidak sabar untuk melihat apa yang berlaku malam ini di episod baru yang berjudul Aletheia. Pada pertunjukan malam ini, pasukan berjuang untuk mengelakkan musuh mereka tanpa Reese. Adakah anda menonton episod terakhir sebelum rehat? Kami berjaya dan kami merakamkannya di sini untuk anda!

Pada episod minggu lalu kilas balik ke masa remaja Finch memberikan gambaran mengenai penciptaannya The Machine. Juga, pasukan itu menerima jumlah orang yang sudah mati, dan Reese meninggalkan pasukan POI di belakang selepas perang dengan organisasi kejahatan.

Pada pertunjukan malam ini, banyak musuh berkumpul di pasukan POI ketika mereka melindungi orang yang mati dengan hubungan dengan masa lalu Finch yang jumlahnya telah meningkat. Mereka berjuang untuk menjaga musuh mereka tanpa Reese, yang telah meninggalkan pasukan dan misi mereka setelah perang tragis dengan HR. Namun, jika diturunkan satu orang, ia boleh membawa bencana kepada pasukan. Camryn Manheim dan Saul Rubinek bintang tamu sebagai Control dan Arthur Claypool.



Person of Interest Malam ini Musim 3 Episode 12 pasti mengujakan, dan anda pasti tidak akan ketinggalan. Oleh itu, pastikan untuk menonton liputan langsung episod baru Orang yang Menarik - malam ini di 9:00 EST! Sementara anda menunggu rangkuman kami, tekan komen dan beritahu kami betapa teruja anda dengan rancangan ini. Jangan lupa kembali pada jam 9 malam untuk rangkuman LIVE kami!



Episod malam ini bermula sekarang - Segarkan Halaman untuk Kemas Kini

Control mahu programnya kembali. Dia sanggup membuat perjanjian hanya untuk mendapatkannya. Orang pertama yang memberitahunya di mana ia tinggal. Dia mencuba Harold dan dia tidak menolong. Dia mengaku bahawa dia tidak mempunyai kawalan di mana program itu. Ia tidak mendengarkannya lagi. Satu-satunya pilihan lain adalah Arthur dan dia juga tidak banyak membantu. Penyakit Arthur telah menghapus sebahagian besar perkara penting. Seperti bagaimana dia membuat cadangan program Samaritannya. Dia secara jujur ​​tidak dapat menolongnya dan setelah dia menyedari bahawa dia hampir membunuhnya.

Yang menghalangnya adalah serangan peluru ke dalam bilik hotel. Nampaknya Shaw telah mendapat pertolongan sebelumnya. Tanpa pengetahuan Finch dia memberitahu Root rancangan mereka. Beruntung bagi mereka Root terbukti sekali lagi boleh dipercayai. Dia mengeluarkan mereka dari keadaan dan tidak dapat menyelamatkan diri. Dia ditembak cuba melarikan diri bersama yang lain. Shaw ingin menolong tetapi Root memberinya izin untuk yang lain untuk terus maju tanpa dia.



Kemudian Finch, Shaw, dan Arthur bergerak ketika Finch tertanya-tanya mengenai dakwaan membuat sandaran. Dia meminta Arthur hanya untuk mencari rakannya yang telah menghidupkan ketumbuhannya untuk memperbodohkan Control. Dia ingat membuat sandaran walaupun dia lupa siapa Shaw. Dia boleh membawa mereka ke sana. Dia memasukkannya ke dalam peti simpanan dengan nama palsu. Shaw risau bagaimana mereka masuk tanpa kunci ketika Arthur, penuh dengan kejutan, mencari apa yang mereka cari. Dia menyembunyikannya dalam penggera amaran perubatannya sebelum dia jatuh sakit.

Mereka tutup untuk mendapatkan sokongan ketika Kewaspadaan tiba di tempat kejadian. Arthur mempunyai bantuan membawa mereka ke lokasi ketika mereka menangkapnya di bawah ubat di hospital. Finch dan Arthur masih berada di peti besi ketika keadaan di luar menjadi semakin tidak menentu. Hirsh telah tiba. Shaw memberi amaran kepada Finch agar cepat pergi, tetapi dia kehabisan masa. Dia melihat mereka di peti besi bersama dengan wanita yang telah menolong mereka. Malangnya, dia ditembak melakukan pekerjaan ini dan terima kasih kepada Finch dia dikurung tanpa rawatan perubatan.

Root masih hidup walaupun dia mungkin berharap tidak. Control tahu dia mempunyai cara dengan mesin dan dia ingin tahu bagaimana Root melakukannya dan bagaimana orang-orangnya dapat belajar melakukannya. Root menolak tetapi berapa lama dia boleh bertahan di bawah penyeksaan?

Percubaan Fusco untuk menjangkau Reece adalah penghinaan. Dia fikir semua yang harus dia lakukan adalah mengingatkan Reece semua kebaikan yang mereka lakukan namun dia belum menyedari bagaimana Reece yang gementar. Nampaknya kematian Carter membuktikan sesuatu kepadanya. Dia tidak lagi percaya pasukan itu membantu orang. Dia memberitahu Fusco bahawa mereka hanya menangguhkan perkara yang tidak dapat dielakkan. Fusco mahu menolong dan dia tidak boleh jadi dia harus menyerah. Sebelum pergi walaupun dia memberitahu Reece dia sudah lama tidak mendengar kabar dari Finch. Rakan mereka mungkin memerlukan pertolongan mereka.

Setelah beberapa jam kesakitan Root memberitahu Control mesin lebih dari sekadar log masuk yang mudah. Mesin itu adalah rakannya dan atasannya. Tidak ada yang dapat mengawal mesin. Control mempercayainya. Dia faham Root mempunyai khayalan dan cara apa yang lebih baik untuk menyakitinya daripada menghilangkan kemampuan mendengar Root.

Kembali ke dalam bilik kebal, Arthur sedang menjalani programnya ketika tiba-tiba mengkliknya. Dia tahu mesin itu, yang menakjubkan, masih hidup. Semua sangat bagus tetapi di luar bilik kebal mempunyai masalah tersendiri. Kewaspadaan dan Hirsh sedang dalam rundingan. Kewaspadaan mahukan program itu dan begitu juga Hirsh. Tidak lama kemudian salah seorang daripada mereka akan belajar bahawa mereka tidak boleh menang. Sama ada dengan ancaman atau banyak orang akan mati. Kewaspadaan mencuba rancangan B mereka dengan menghubungi Finch secara langsung tetapi dia tidak bermain bola.

Shaw telah membuat jalan untuk mereka melarikan diri melalui saluran pembuangan. Finch perlu mempersiapkan Arthur untuk melarikan diri. Ada satu perkara yang harus mereka lakukan sebelum pergi. Finch menyuruh Arthur memusnahkan program tersebut. Ini adalah impian mereka dan Arthur tidak mahu melepaskan programnya. Tidak dengan semua kerja yang dibuat. Finch mempunyai kebenaran kepadanya. Dia memberitahu rakannya bahawa mesin sudah siap dan berfungsi. Dia dan rakan sekolah lama mereka yang lain, Nathan, adalah orang yang membangunnya. Ia juga mengapa dia tahu apa yang dia bicarakan. Sekiranya program tersalah tangan maka program itu hanya akan digunakan oleh orang yang akan menganiaya. Tidak memberikan rasa hormat yang sepatutnya. Arthur mengucapkan selamat tinggal kepada bayinya dan kemudian memusnahkannya. Dia tidak mahu berada di tangan yang salah.

Kewaspadaan meletupkan bom untuk masuk ke peti besi. Orang-orang mereka berjaya masuk, tetapi tidak berjaya melewati Shaw. Mereka hampir berjaya melarikan diri ketika pasukan Kewaspadaan yang tersisa menangkap mereka. Mereka akan membunuh Finch dan Shaw ketika Reece dan Fusco akhirnya muncul untuk menyelamatkan hari itu. Mereka berjaya melarikan diri melalui saluran pembuangan seperti yang mereka rancangkan.

Root kehilangan satu telinga dan dengan yang lain dia mendapat mesej dari Mesin. Control dengan bodohnya membawa telefon bimbit ke dalam kandang soal siasat. Root mengorbankan satu telinga untuk merebut senjata Control. Dengan itu dia dapat mengatasi kawalan. Dia tidak membunuh penyeksanya. Dia akan menyampaikan mesej mesin. Mesin tidak akan berada di bawah kawalan sesiapa. Sebaliknya dia akan menjadi orang yang bertanggungjawab. Mesin mesti menjadi pelindung sekarang. Dari apa yang tidak dia katakan.

Root tidak bergabung semula dengan bekas rakannya. Mereka nampaknya tergelincir. Pengurus bank, yang disimpan oleh Finch, bukan pengurus yang sebenarnya. Itu adalah peniru yang baru-baru ini memperoleh jalan masuk Samaritan. Arthur mungkin telah menjejakkan kaki ke sana, tetapi itu tidak menjadi masalah jika pemanduan dimatikan. Mesin tersebut telah menghantar Root mengejar wanita misteri ini. Sementara wanita tersebut menyampaikan salah satu senjata paling mematikan di dunia kepada majikannya dan kemudian dibunuh kerana itu.

Finch telah kehilangan banyak masa tetapi pukulan ganda Samaria keluar pada masa yang sama Reece mengatakan kepadanya bahawa dia tidak akan kembali pasti sakit. Itu teringat ketika dia harus melepaskan ayahnya. Ia tepat setelah dia melakukan pengkhianatan pada awal tahun 80an. Dia mengunjungi ayahnya di rumah dan memberitahu lelaki itu, yang tidak dapat mengingatinya, selamat tinggal. Berapa banyak lagi orang yang akan dipaksa untuk melepaskannya?

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Ray Donovan Recap 7/19/15: Musim 3 Episode 2 Ding
Ray Donovan Recap 7/19/15: Musim 3 Episode 2 Ding
Malam ini di Showtime, Ann Biderman, Ray Donovan yang dibintangi oleh Liev Schreiber kembali dengan hari minggu baru 19 Julai musim 3 episod 2 yang disebut, 'Ding.' Kami telah menyusun ringkasan anda di bawah! Pada episod malam ini Paige Finney Katie Holmes memanggil Ray Liev Schreiber untuk melindungi quarterback. Pada episod terakhir
The Bold and the Beautiful Spoilers: Selasa, 3 Ogos - Peranan Perkahwinan Harapan - Stephanie Forrester Dihormati
The Bold and the Beautiful Spoilers: Selasa, 3 Ogos - Peranan Perkahwinan Harapan - Stephanie Forrester Dihormati
Spoiler The Bold and the Beautiful untuk hari Selasa, 3 Ogos mendedahkan bahawa Steffy Forrester (Jacqueline MacInnes Wood) membuat dua permintaan perkahwinan. Seseorang meminta Hope Logan Spencer (Annika Noelle) memainkan peranan khas dalam upacara tersebut. Permintaan kedua ada hubungannya dengan menghormati nama senamanya, Stephanie Fo
The Young and the Restless Spoilers: Victoria Mengejar Wang dan Cinta Pada 2021 - Cole Howard Kembali?
The Young and the Restless Spoilers: Victoria Mengejar Wang dan Cinta Pada 2021 - Cole Howard Kembali?
The Young and the Restless spoilers mendokumentasikan bahawa Victoria Newman (Amelia Heinle) tidak dapat bertahan dengan kekuatan sendiri, seperti yang telah dilakukannya pada hampir tahun 2020. Ketua Newman Enterprises perlu mencari cinta untuk menyeimbangkan jadual kekuatannya sebagai tahun baru terungkap. Setelah bertahun-tahun Victoria ha
Keluar RECAP 3/5/14: Tayangan Perdana Musim 7 Ketika Air Pecah
Keluar RECAP 3/5/14: Tayangan Perdana Musim 7 Ketika Air Pecah
Siri pereka Flipping Out yang menarik kembali malam ini dengan tayangan perdana musim ketujuh yang disebut, 'When the Water Breaks.' Flipping Out yang selalu menghiburkan kembali untuk musim ketujuh dan mengikuti Jeff Lewis dan pembantu setianya, Jenni Pulos, ketika mereka bekerja di busi reka bentuk dalaman yang berkembang pesat
Tempat membeli wain dalam saiz botol yang lebih besar...
Tempat membeli wain dalam saiz botol yang lebih besar...
Tempat membeli wain dalam saiz botol yang lebih besar: Menyajikan wain dalam format botol besar selalu terasa istimewa - biasanya dibuat dalam kuantiti yang lebih kecil ...
Recap Detektif Sejati 01/27/19: Musim 3 Episod 4 Jam dan Hari
Recap Detektif Sejati 01/27/19: Musim 3 Episod 4 Jam dan Hari
Malam ini di HBO, drama kejahatan mereka, True Detective menayangkan hari minggu baru, 27 Januari 2019, musim 3 episod 4 berjudul, The Hour and the Day, Kami telah membuat ringkasan True Detective anda di bawah! Pada True Detective musim 3 episod 4 malam ini seperti dalam sinopsis HBO, Hays dan West melihat kemungkinan adanya hubungan
Jinger Duggar, Jeremy Vuolo Pernikahan: Pasangan Dikendalikan oleh Jim Bob Dan Michelle Duggar Untuk Berkahwin Selepas 5 minggu Pacaran?
Jinger Duggar, Jeremy Vuolo Pernikahan: Pasangan Dikendalikan oleh Jim Bob Dan Michelle Duggar Untuk Berkahwin Selepas 5 minggu Pacaran?
Berita pertunangan Jinger Duggar dan Jeremy Vuolo bermaksud Duggars berada di landasan pantas untuk merancang tontonan media seterusnya: perkahwinan Jinger Duggar. Walaupun persahabatan Jinger Duggar dan Jeremy Vuolo baru bermula lima minggu yang lalu, sebilangan peminat tidak dapat tidak bertanya-tanya apakah Michelle Duggar dan Jim