Utama Ringkasan Stap 19 Tayangan Perdana 10/04/18: Musim 2 Episod 1 Tiada Pemulihan

Stap 19 Tayangan Perdana 10/04/18: Musim 2 Episod 1 Tiada Pemulihan

Rakaman Tayangan Perdana Stesen 19 10/04/18: Musim 2 Episod 1

Malam ini di ABC Station 19 kembali dengan khamis baru 4 Oktober 2018, tayangan perdana musim 2 episod 1, Tiada Pemulihan dan kami mempunyai ringkasan mingguan Stesen 19 anda di bawah. Pada stesen 19 musim 2 episod 1 malam ini mengikut sinopsis ABC, Tayangan perdana Musim 2: Kehidupan tetap seimbang ketika anggota Stesen 19 melawan neraka yang berkecamuk di dalam bangunan pencakar langit. Sementara itu, kesihatan Pruitt berada dalam bahaya besar di Gray Sloan; dan ahli bomba berpengalaman dengan masa lalu yang misteri tiba di Stesen 19, membuat semua orang tertanya-tanya apa yang akan berlaku di masa depan.



Stesen 19 musim 2 episod 1 malam ini nampaknya akan menjadi hebat dan anda tidak mahu ketinggalan. Sementara anda menunggu rangkuman kami, pastikan untuk melihat semua rangkuman TV, berita, spoiler & banyak lagi, di sini!

tidak tahu malu musim 9 episod 11

Ke Rangkuman Stesyen malam 19 bermula sekarang - Segarkan halaman dengan kerap mo kemas kini terkini !

Anggota bomba berada di tengah-tengah protokol evakuasi penuh dari pencakar langit ketika letupan menggegarkan bangunan pada tayangan perdana Stesen 19 musim ini.



Letupan itu menunjukkan bahawa tinggal di bangunan akan membahayakan mereka namun Andy tidak peduli dengan keselamatannya sendiri ketika dia memilih untuk naik ke atas daripada turun. Nampaknya dia menunggu Jack dan dia tidak akan meninggalkan bangunan tanpa dia. Dia telah mengatakan bahawa dia akan berusaha melindungi bangunan itu dan oleh itu Andy berharap dapat menemukannya masih hidup dan sihat. Cuma bukan tugasnya untuk kembali mencari Jack. Dia telah diperintahkan oleh komandannya untuk mengosongkan bangunan dan dia memilih untuk mengabaikan perintah itu kerana itu adalah Jack. Jack yang sama dengan yang diam-diam dia rasakan dan mengapa dia tidak mahu menyerah kepadanya. Dan ke mana dia pergi, sahabatnya Maya mengikuti.

Maya teringat bagaimana rasanya ketika mereka berdua menjalani latihan. Mereka adalah satu-satunya wanita di sana dan harus berjuang setiap ons penghormatan yang mereka terima, jadi Maya tidak akan membiarkan sahabatnya itu dalam bahaya sendirian. Dia mengikuti Maya menaiki tangga dan meninggalkan Vic untuk turun sendirian, tetapi sepanjang perjalanan Vic terserempak dengan Montgomery. Montgomery telah memilih untuk menyelamatkan orang awam daripada dirinya sendiri dan oleh itu telah ditinggalkan di tangga. Dia fikir dia akan mati di sana sehingga Vic datang dan dia enggan meninggalkannya. Dia mula menyeretnya ke tangga untuk keselamatan dan pada satu ketika tangga itu membawa dunia ke stesen mereka. Ben telah beberapa penerbangan di bawah menyeret orang awam ke keselamatan dan dia telah melewati Miller.

Miller mencari Jack dan dia akhirnya mengetahui sendiri bahawa seluruh pasukannya telah ditinggalkan di dalam bangunan. Dia malah menemui Vic dan dia juga berusaha meninggalkannya walaupun dia tidak memilikinya. Dia menuntut agar dia membantunya menjalankan Montgomery dan dia melakukannya kecuali Vic meragui apakah itu akan cukup dan jadi dia mengecam. Dia berhadapan dengan Ketua Bomba Ripley setelah mereka akhirnya keluar dari bangunan itu dan dia masuk ke wajahnya kerana dia mengatakan dia tidak peduli dengan anggota bomba yang telah ditinggalkan. Vic mungkin menghadapi masalah serius atas tindakannya dan untungnya Ripley tidak berminat untuk menegurnya secara rasmi. Dia mengatakan bahawa dia harus bimbang tentang gambaran besar dan bahawa dia hanya akan mendapat satu peluang untuk melepaskan diri dari omong kosongnya.



Ripley tidak mengejar Vic kerana dia dapat melihat bahawa dia sakit dan jadi satu-satunya yang enggan mengakui itu adalah dia. Vic memilih untuk marah kerana lebih mudah dan dia marah pada semua orang. Dia marah pada Ben ketika dia melihat bagaimana dia berhasil keluar dari bangunan dengan memilih untuk menyelamatkan nyawa Molly. Molly menderita paru-paru yang runtuh dan masih boleh mati untuk semua yang Ben perlakukan untuk merawatnya namun itu tidak menjadi masalah bagi Vic. Dia berpaling ketika Ben memerhatikannya dan cuba bercakap. Dia tidak peduli dengan apa yang Ben atau apa yang ingin dia katakan dan sebaliknya dia memilih untuk pergi bersama Montgomery. Montgomery mempunyai luka besar di dadanya dan memerlukan pembedahan dan Vic tinggal bersamanya selama dia diizinkan.

Vic akhirnya terpaksa meninggalkan pasukannya dan ketika itulah dia memutuskan untuk berbincang dengan Ben. Ben berada di tengah-tengah memberitahu untuk memberi jaminan kepada semua orang ketika Vic kembali dan dia membiarkan Ben memilikinya. Dia tidak peduli jika Montgomery meminta Ben untuk menyelamatkan Molly daripadanya - dia mengatakan Ben meninggalkan rakannya untuk mati dan bukan sahaja dia jijik dengannya tetapi begitu juga Grant. Grant percaya bahawa Montgomery akan selamat kerana dia selalu mengatakan bahawa mereka bekerja berpasangan dan hakikat bahawa pada akhirnya dia tidak berjaya membuatnya membuatnya berjalan-jalan. Tidak ada yang ingin berada di sekitar Ben dan tidak ada yang dapat dia katakan yang dapat memperbaiki keadaan. Dia tidak dapat melihat ibu Molly selepas itu.

vanessa pada kakak 17

Sementara itu, kembali ke bangunan, Andy dan Maya mengesan Jack dan mereka menyelamatkannya dari bawah timbunan runtuhan. Mereka telah bekerjasama untuk menyelamatkan nyawanya dan akhirnya semua orang dalam pasukan mereka berjaya keluar dari neraka. Mereka menyangka bahawa itu adalah keajaiban dan sudah mula merayakannya tidak lama lagi. Sudah beberapa lama sebelum ada yang menyedari bahawa seseorang sedang berusaha menghubungi Andy di selnya dan oleh itu dia mendapat tahu tentang ayahnya dari puluhan mesej yang tersisa di selnya. Dia telah bergegas ke hospital dan di sana dia mengetahui apa yang berlaku pada orang lain. Ternyata gadis muda yang telah disimpan Ben akhirnya mati di meja operasi dan Montgomery juga berisiko mati di atas meja kerana cedera di dadanya.

Ben begitu kecewa dengan dirinya sehingga dia meninggalkan ruang menunggu dan dia tidak mengendahkan Vic. Pada akhirnya Vic datang dan dia ingin meminta maaf namun Ben kini dalam keadaan tidak mahu mendengarnya. Dia memerlukan masa untuk melampiaskan dan hanya ketika dia menenangkan dia bersedia bercakap dengan siapa pun lebih kurang Vic. Vic meminta maaf atas perkara yang dia katakan. Dia tahu bahawa Montgomery bukan hanya rakannya dan bahawa dia juga Ben dan jadi dua saling memaafkan ketika debu telah bersihkan. Mereka bahkan kembali normal ketika Montgomery pulih sepenuhnya! Tetapi perkara tidak sama untuk Andy dan Ryan. Ryan telah berbohong kepada Andy mengenai ayahnya dan dia telah membentaknya kerana dia berbohong kepadanya adalah corak yang dia rela putus. Oleh itu, dia bersetuju bahawa ada beberapa perkara yang harus berubah di antara mereka.

malu-malu musim 7 episod 6

Pada waktunya, Andy telah mendapatkan kembali segala-galanya tetapi hubungan lamanya dengan Ryan dan untuk memburukkan lagi keadaan dia mendapat kapten baru enam minggu kemudian.

Kapten Robert Sullivan adalah pengikut peraturan yang tegas dan dia telah ditugaskan sebagai kapten kerana Ripley berpendapat mereka memerlukan lebih banyak struktur di Stesen 19…

Stesen 19 menerima kapten baru pada saat terburuk pada episod serba baru malam ini

TAMAT!

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Filem Sideways 2 tidak mungkin, kata pengarang...
Filem Sideways 2 tidak mungkin, kata pengarang...
Pengarang Sideways Rex Pickett mengatakan pengarah Alexander Payne takut membuat sekuel filem hit 2004 akan 'habis terjual'.
Gins terbaik untuk Negroni...
Gins terbaik untuk Negroni...
Decanter memilih lapan jenama gin untuk digunakan dalam Negron - dari Tanquaray No Ten hingga Plymouth Navy Strength - ditambah cara membuat Negroni
Spoiler Rumah Sakit Umum: Sonny Ditandakan Pembunuhan Setelah Kembali di Port Charles - Vincent Novak Mahu Corinthos Dihapuskan?
Spoiler Rumah Sakit Umum: Sonny Ditandakan Pembunuhan Setelah Kembali di Port Charles - Vincent Novak Mahu Corinthos Dihapuskan?
Spoiler Rumah Sakit Umum (GH) mengejek bahawa Sonny Corinthos (Maurice Benard) dapat ditandai sebagai pembunuhan ketika kembali ke Port Charles. Nama Vincent Novak telah disebut berulang kali - dan kami tahu dari spoiler bocor lain bahawa lelaki ini kemungkinan besar akan menjadi masalah besar. GH ne
Kendall Jenner Dating Hot NBA Player D’Angelo Russell: KUWTK Star Cheers on Lakers Star
Kendall Jenner Dating Hot NBA Player D’Angelo Russell: KUWTK Star Cheers on Lakers Star
Kendall Jenner dilihat di gelanggang permainan di Los Angeles Lakers baru-baru ini dan dia kelihatan seperti peminat rookie D'Angelo Russell. Sepertinya model muda itu mungkin mengikuti jejak kakaknya ketika dia berusaha untuk mendapatkan teman lelaki NBA. Adakah Kendall Jenner semakin panas dan berat dengan
Bagaimana Menghilangkan Dengan Pembunuhan Recap 10/04/18: Musim 5 Episode 2 Darah siapa itu?
Bagaimana Menghilangkan Dengan Pembunuhan Recap 10/04/18: Musim 5 Episode 2 Darah siapa itu?
Malam ini di ABC, drama hit mereka How To Get Away With Murder (HTGAWM) disiarkan dengan episod Khamis, 4 Oktober 2018 yang serba baru dan kami mempunyai anda Bagaimana Cara Menghilangkan Ringkasan Pembunuhan di bawah! Pada HTGAWM musim 5 episod 2 malam ini, Darah siapa itu ?, seperti sinopsis ABC, Annalize bersiap untuk mempertahankannya
Undang-Undang & Perintah Ringkasan SVU 1/6/16: Musim 17 Episode 10 Guru Catfishing Premiere Musim Sejuk
Undang-Undang & Perintah Ringkasan SVU 1/6/16: Musim 17 Episode 10 Guru Catfishing Premiere Musim Sejuk
Malam ini di drama kejahatan penerbit pemenang Anugerah NBC Emmy, Dick & Wolf, Law & Order: SVU ditayangkan dengan tayangan perdana musim sejuk 6 Januari 6 Januari yang disebut, 'Catfishing Teacher.' Pada episod malam ini, pertemuan dengan seorang guru dirancang oleh seorang pelajar sekolah menengah, tetapi keadaannya menjadi sangat buruk
Apa itu pilihan massal - tanya Decanter...
Apa itu pilihan massal - tanya Decanter...
Apa itu pilihan massal? Pakar wain Inggeris Stephen Skelton menjelaskan ...