Utama Ringkasan Under the Dome Series Finale Recap - Akhir yang Tidak Muktamad: Musim 3 Musuh Dalam

Under the Dome Series Finale Recap - Akhir yang Tidak Muktamad: Musim 3 Musuh Dalam

Under Recap Finale Series Dome - Akhir yang Tidak Muktamad: Musim 3

Malam ini di CBS Di bawah Kubah , berdasarkan novel dengan nama yang sama oleh Stephen King, kembali dengan episod akhir musim 3 September yang baru, yang disebut, Musuh Dalam. Kami telah menyusun ringkasan anda di bawah! Pada episod malam ini di final siri, Dome turun dan Perlawanan berusaha melindungi dunia luar dari penduduk bandar yang dijangkiti.

Pada episod terakhir, kalsifikasi Dome dipercepat, meninggalkan 24 jam sebelum semua orang tercekik akibat kerosakan penghalang. Juga: Barbie dan Julia cuba menyelamatkan anaknya dari Kinship dan Big Jim menghadapi Hektor yang semakin meletup. Adakah anda menonton episod itu? Sekiranya anda melewatkannya, kami mempunyai ringkasan lengkap dan terperinci, di sini untuk anda.

Pada episod malam ini dalam sinopsis CBS ketika Dome in Chester's Mill turun, The Resistance, yang dipimpin oleh Barbie, Julia dan Big Jim, membuat usaha terakhir untuk melindungi dunia luar dari penduduk kota yang dijangkiti di The Kinship, termasuk Sam dan Junior, dan ratu baru mereka.



Ini pasti satu episod yang anda tidak mahu ketinggalan. Jangan lupa untuk terus menonton Celeb Dirty Laundry di mana kami akan menyiarkan secara langsung blog episod perdana musim 3 Under the Dome.



Episod malam ini bermula sekarang - Refresh Page sering untuk mendapatkan kemas kini terkini!

blindspot musim 4 episod 13

Ini adalah final musim #UnderTheDome. Kita mulakan dengan Ratu Eva memberitahu yang lain bahawa pemerintahan Christine telah berakhir dan masa depan mereka berada di seberang kubah dan dia akan memimpin keluarga sehingga spesies mereka tidak akan pupus. Dia mengatakan kubah itu mencekik mereka tetapi pertama-tama mereka harus menghentikan perlawanan. Kami melihat Joe bekerja pada peranti dengan bantuan Big Jim dan Norrie. Norrie risau akan masa depan. Joe mengatakan bahawa mereka perlu fokus untuk menjatuhkan kubah terlebih dahulu. Jim memberitahu mereka untuk fokus pada peranti.

Kekeluargaan menjerumuskan mereka ketika Julia dan Barbie menguburkan doktor. Julia mengatakan bahawa dia tahu dokumen itu adalah harapan terakhirnya untuk menyembuhkan anak perempuannya. Dia mengatakan bahawa mereka perlu pergi mencari Christine dan melihat apakah dia ingat sesuatu yang dapat membantu. Kekeluargaan muncul dan mereka menembak dan berlari tetapi dikelilingi. Ratu Eva ada di sana dan menyuruh Barbie meletakkan pistolnya. Dia fikir itu Eva tetapi dia mengatakan Eva dan Christine sudah mati dan memanggil ayah Barbie. Dia terpegun. Sam mengatakan bahawa dia adalah permaisuri baru mereka.



Junior bangun berlumuran darah di kepalanya di tepi tasik dan melihat kabus keluar dari air. Dia berdiri dan berjalan pergi. Ratu mengunci Barbie dan Julia di dalam sel. Dia mengatakan bahawa dia sangat mirip ibunya. Dia mengatakan namanya Fajar dan dia tidak seperti Eva atau Christine. Dia bertanya mengapa dia membunuh Christine dan dia mengatakan tidak lagi berguna. Dia memberitahu Barbie bahawa dia tidak lagi berguna seperti jantan di kerajaan binatang. Mereka juga mempunyai Jim, Norrie dan Hunter di dalam sel.

Julia bertanya mengapa mereka masih hidup dan Jim mengatakan memanfaatkan untuk membuat Joe menyelesaikan projek ini. Dawn datang menemui Joe dan memberitahunya untuk menyelesaikan projek tersebut atau dia akan menyiksa mereka semua bermula dengan Norrie. Dia mengatakan bahawa dia memerlukan pertolongan mereka. Dawn bertanya bagaimana dia tahu dia akan bekerjasama. Dia mengatakan manusia dan kekeluargaan berkongsi keperluan untuk bertahan hidup dan mengatakan mereka semua perlu keluar agar dia terus bekerja. Dawn bersetuju dan mengatakan bahawa dia boleh memiliki semua kecuali Big Jim dan Julia. Dia bersetuju selagi dia tidak menyakiti mereka.

Dia mengatakan bahawa dia belum memenangi apa-apa dan mengatakan dia masih menjadi sebahagian daripada kekeluargaan - dia mengatakan bahawa dia dapat merasakannya di dalam dirinya dan mengatakan dia akan selalu menjadi salah satu dari mereka. Itu membuat Joe tidak selesa. Barbie memberitahu Julia tidak ada cara untuk menghalangnya. Dia mengatakan jika mereka menghentikannya, mereka semua akan mati dan jika kubah itu turun maka kekeluargaan akan melarikan diri. Julia mengatakan bahawa mereka harus membunuh Dawn sebelum dia keluar. Dia mengatakan bahawa dia masih anak perempuannya tetapi Julia mengatakan tidak ada apa-apa tentang dirinya.

Kyle datang ke sel dan Jim mengancamnya. Joe datang untuk keluar semua kecuali Julia dan Jim dan mengambil Barbie, Lily, Hunter, dan Norrie. Jim memberitahu Dawn bahawa dia memerlukan anjingnya dan tolong katakan. Dia mengatakan bahawa dia adalah kunci hatinya. Barbie memberitahu Julia bahawa jika dia salah mengenai Dawn, dia akan membunuhnya sendiri. Junior masuk dan mengatakan Christine bukan lagi salah satunya. Kekeluargaan lain mengatakan bahawa mereka mempunyai ratu baru. Dawn mendengar rakaman bahawa Christine meninggalkannya.

Sam memberitahu bahawa mereka mempunyai kecubung yang siap bergerak. Dia memberitahu Dawn bahawa dia mahu berada di sana untuknya. Dia mengingatkannya bahawa Junior cuba menenggelamkan anak-anak dan meminta menjadi jodohnya. Dia mengatakan peranan alpha akan diperoleh. Dia memberi amaran kepadanya mengenai tentera di luar kubah yang akan berusaha menangkapnya dan bereksperimen ke atasnya. Dia memberitahu bahawa dia tahu terowong yang dapat dia gunakan untuk mengeluarkannya. Dia menciumnya dan mengatakan bahawa dia mungkin memperoleh tembakan untuk menjadi alpha-nya. Dia menciumnya dan berkata untuk pergi membuat rancangan untuk melarikan diri.

Junior berdiri di luar dan mendengar. Indy dibawa ke Jim dan dia mendedahkan kepada Julia ada kunci pada anjing itu. Julia bercakap dengan Kyle untuk mendapatkan air untuk Jim dan mengatakan bahawa dia mengalami keadaan jantung. Mereka melarikan diri semasa kanak-kanak itu hilang. Julia mengatakan bahawa dia tidak percaya bahawa Kyle mengira dia benar-benar mempunyai hati. Joe menaikkan alat dengan bantuan rintangan. Dia mula menerangkan peranti itu tetapi mereka tidak mendapatkannya. Hunter mengatakan bahawa peranti ini sudah hampir panas.

Dia mengatakan bahawa dia berharap kubah itu akan berubah menjadi debu seperti di The Matrix. Norrie mengatakan bahawa dia datang bersamanya untuk menjaga keselamatannya ketika dia bersama Dawn. Barbie menyuruh Dawn menggunakan kekuatannya untuk menolong. Dia meraih pistol dan menembak salah satu daripadanya. Barbie mengatakan dia bukan pemimpin, tetapi pembunuh dan Dawn mengatakan seperti ayah, seperti anak perempuan. Dia mengatakan bahawa kehidupan yang dia jalani dalam kepompong dilakukan dengan cara itu sehingga dia dapat menyebarkan kegelapan kepadanya. Junior muncul untuk menghadapi Sam dan mengapa dia meninggalkannya di tasik.

Dia mengatakan bahawa dia berusaha untuk menggantikannya sebagai alpha Dawn. Sam mengatakan dia tidak layak dan tidak stabil. Mereka bergaduh. Sam mengatakan bahawa dia tidak layak untuk Fajar dan mendapat penurunan pada Junior. Dia menyuruhnya untuk tidak menghalangnya. Junior mengambil sekeping palang dan menusuknya ke perut Sam. Dia memberitahu Sam bahawa dia lebih baik daripada dia. Dia berjalan pergi sementara Sam berdarah dan mati. Jim dan Julia menuju ke bunkernya untuk mengangkat senjata. Dia bertanya berapa banyak senjata yang dimilikinya.

Kyle muncul dan Indy menyalak untuk memberi amaran kepada mereka. Dia mengatakan bahawa dia membawa mereka kembali dan akan menembak anjingnya. Jim bercakap tentang ayah Kyle dan kemudian mengatakan bahawa mereka memenangi kejuaraan liga ketika mereka bermain bersama di sekolah. Dia mengeluarkan bola emas dari rak trofi melemparkannya kepadanya lalu memukul kepala anak itu masuk. Julia menghentikannya dan mengatakan dia sudah mati. Jim mengatakan mereka perlu pergi. Joe menyiapkan peranti dan Hunter bercakap dengannya di walkie. Mereka membuat kecubung sejajar dan Barbie mengatakan dia boleh pergi.

Dawn mengatakan bahawa dia boleh pergi bersama Julia dan kebebasannya adalah hadiah perpisahan dari anak perempuan kepada ayah. Dia bertanya apa yang akan dia lakukan apabila kubah itu jatuh dan tentera datang untuknya. Dia mengatakan bahawa Sam menjaganya. Dawn mengatakan jika mereka bertemu lagi, dia akan menyesal dan mengatakan untuk tidak menyalahi kebebasannya kerana kelemahannya. Junior muncul dan bertanya bagaimana dia mengenalnya. Dia mengatakan bahawa dia mempunyai kenangan ibunya dan Christine. Dia melihat lebam dan bertanya apa yang dia lakukan. Dia mengatakan bahawa dia membunuh Sam untuknya dan untuk kekeluargaan.

bagaimana untuk melepaskan diri dengan pembunuh musim 6 episod 10

Dawn mengatakan kekeluargaan dan bandar hilang. Dia mengatakan ketika Jim menghancurkan telur, ini telah dikompromikan. Dia mengatakan bahawa mereka harus mencari telur lagi dan memulakan semula prosesnya. Joe mengatakan ini sudah siap dan dia perlu kembali ke pemancar. Dawn mengatakan bahawa dia memerlukan mereka di sana terutama Norrie. Dia bersiul ke kecubung dan mereka menyala. Dia mengatakan tidak akan diperlukan sekiranya Julia dan Big Jim tidak menghancurkan telur.

cinta dan hip hop musim 3 episod 12

Dia mengatakan bahawa mereka tidak dapat menyelesaikan kitaran kerana rintangan. Jim membidik Dawn dan Julia mengatakan untuk menunggu sehingga dia menurunkan kubah kemudian mengeluarkan jalang itu. Junior mendengar Indy menggonggong dan pergi untuk menyiasat. Joe bertanya mengapa Christine hanya menggunakan tujuh kecubung. Dawn mengatakan Norrie adalah catatan kelapan kerana dia yang pertama melihat bintang. Norrie mencium Joe dan mengatakan bahawa dia mencintainya dan tidak melupakannya. Dia berganding bahu dengan Dawn.

Hunter mengatakan kepadanya bahawa pemancar akan meletup. Joe berlari ke tengah bulatan dan memulakan kitaran. Norrie sangat marah kerana Joe melakukan ini dan mengatakan ini adalah rancangan Dawn selama ini. Norrie cuba berlari ke arahnya tetapi dia terlempar ke belakang. Lampu dari amethyst bersinar dan Barbie masuk ke penghalang kemudian melihat lampu di seluruh kubah bersinar.

Kubah meletup dan semua orang dihancurkan ketika gelombang kekuatan ungu membasahi mereka semua. Jim datang dan melihat langit yang cerah di atas mereka dan suara burung berkicau. Julia juga bangun dan mereka menyedari kubah itu hilang. Jim meraih senapang dan membidik Dawn tetapi Junior ada dan menjatuhkannya. Julia berlari untuk menolong. Jim menyuruh Julia berhenti Subuh. Norrie bangun dan melihat amethyst yang hancur dan jeritan untuk Joe. Askar ada yang menahan mereka semua.

Junior bergulat Jim ke bawah dan mencekiknya. Jim menarik pisau dan menikam Junior di sebelah. Dia mengeluarkan pisau dan kemudian Indy mengetuk Junior ke samping. Junior tidak akan berhenti dan dia terpaksa menikam anaknya di hati. Dia rebah mati di atasnya. Fajar berada di terowong di bawah simen dan Barbie ada di sana. Papan di bawah kakinya retak dan dia mengatakan bahawa dia melemahkan papan. Dia mengingatkan bahawa dia adalah anaknya dan mengatakan bahawa mereka sama. Dia mengatakan bahawa itu adalah kegelapan yang perlu mereka hancurkan.

Dia melangkah keluar ke papan dan mengatakan bahawa dia harus menyelamatkan umat manusia darinya walaupun dia mati. Dia berkata - ayah, jangan buat ini. Dia mengatakan bahawa dia adalah anak perempuannya dan mencintainya dan tahu dia mencintainya. Dia mengatakan bahawa dia bukan anak perempuannya kemudian melompat sehingga papannya pecah. Mereka berdua terbang. Julia ada di sana dan menjerit untuk Barbie. Dia datang memanjat dari lubang. Dia meraih rantai untuk melindungi dirinya. Mereka mencium tetapi kemudian tentera ada dan memaksa mereka berlutut. Mereka menyerah.

Jim bersendirian di hutan menahan anaknya yang sudah mati dan menangis. Seorang tentera berdiri berhampiran memerhatikan. Kemudian, Barbie berada di dalam sel tahanan. Dia memberitahu askar yang masuk dia ingin berjumpa dengan Julia. Lelaki itu mengatakan bahawa dia mesti diberitahu. Barbie mengatakan bahawa dia berhenti. Lelaki itu mengatakan hari ini dia mahu melakukan sesuatu yang berbeza dan meringkaskan peristiwa. Kami melihat mereka memuat orang-orang ke dalam trak dan melihat Julia memeluk Norrie. Kami melihat mereka semua dibersihkan dan dimasukkan ke dalam pakaian dan Indy dimasukkan ke dalam sangkar.

Askar itu membaca pelbagai perkara mengenai kubah, makhluk asing dan kekeluargaan termasuk kawalan minda. Kami melihat Joe dimasukkan ke dalam beg badan dan dimasukkan ke dalam laci di bilik mayat. Lelaki itu bertanya adakah itu ringkasan yang tepat. Barbie mengatakan terdapat banyak butiran yang hilang tetapi itulah intinya. Lelaki itu duduk dan mengatakan bahawa mereka dalam perjanjian ganas bahawa ini sesuai dengan pemerhatian mereka dan akaun mangsa yang lain. Dia merobek kertas itu dan mengatakan bahawa mereka tidak dapat memberitahu dunia kisah bintang merah jambu dan makhluk asing.

Dia menyerahkan kertas kepada Barbie untuk dibaca dan ditandatangani. Ia mengatakan percubaan radikal oleh Akteon mengenai tenaga alternatif berlaku beberapa minggu yang lalu. Dikatakan bahawa Hector Martin berada di sana sepanjang masa dan terbunuh akibat percubaannya dan sebahagian besar kota itu tamat ketika kubah itu jatuh. Askar itu mengatakan selagi jangkitan makhluk asing tidak aktif, mereka boleh bebas dengan beberapa pengecualian. Dia memberitahu Barbie untuk menghafal perincian pernyataan itu kemudian menyerahkan tag anjingnya dan bertanya apakah mereka mempunyai perjanjian.

Barbie bertanya apa yang berlaku pada yang lain. Lelaki itu mengatakan bahawa mereka ditahan sehingga mereka menemui penawarnya. Dia mengatakan bahawa mereka bukan raksasa tetapi mengatakan jika dia atau rakan-rakannya bercakap tentang makhluk asing atau mengatakan perkataan kekeluargaan, kebebasan mereka akan berakhir. Lelaki itu berkata untuk menandatangani dan dia dapat melihat Julia. Dia mengatakan orang lain menandatangani. Jim tidak akan menandatanganinya. Dia mengatakan tentera mempunyai banyak penjelasan yang harus dilakukan dan mengatakan berbilion orang ingin mengetahui kebenaran apa yang berlaku. Jim mahu menjadi jurucakap sebagai mangsa yang masih hidup.

Jim mengatakan bahawa dia adalah tonggak masyarakat dan semua orang akan mempercayainya dan mengatakan bahawa dia dapat menjual ais kepada orang eskimo. Lelaki itu mengatakan mereka dipanggil Inuits. Jim mengatakan bahawa dia hanya ingin mendapat ganti rugi yang adil kerana melakukan layanan hebat ini untuk negaranya. Lelaki itu bertanya berapa. Big Jim tersenyum sayu. Setahun kemudian, kami melihat Lily keluar dari keretanya. Dia berpacaran dengan Hunter sekarang. Dia memanggil dan mengatakan bahawa mereka mendapat hit - dia bekerja di NSA. Dia mengatakan tiga minggu yang lalu dan dia perlu memanggil bosnya.

Kami melihat Norrie berpakaian seragam askar di tempat tembak - dia betul-betul mematikan. Julia dan Barbie melompat dari sebuah kereta. Seorang wanita bertanya adakah dia melihat Julia dalam berita itu. Mereka kembali menaiki motosikal dan pergi. Norrie mencari meja di pejabat tentera. Dia mengambil sesuatu dari laci dan memasukkannya ke dalam poketnya. Seorang lelaki masuk dan dia mengatakan Kolonel meminta permintaan yang dia tinggalkan. Dia menyerahkannya dan memintanya untuk membawa lebih banyak kopi. Dia tidak melihatnya mengambil apa sahaja.

Norrie dan Julia berkhemah di luar oleh lampu api. Dia menyebut tentang perkahwinan dan dia ketawa dan mengatakan bahawa mereka telah berada di jalan selama setahun dan Chester's Mill nampaknya sudah lama. Dia mengatakan tidak ada orang yang lebih suka menghabiskan sepanjang hidupnya. Dia mengeluarkan tanda anjingnya dan menunjukkan cincin pertunangan yang dia simpan di rantai. Dia mencadangkan tetapi mereka terganggu oleh armada SUV hitam. Indy keluar diikuti oleh Jim dengan baju hitam. Dia bertanya adakah mereka merindukannya.

Dia membawa mereka ke pejabat pemerintahannya yang mewah - sekarang dia adalah anggota Kongres. Hunter dan Lily juga ada di sana. Lily adalah ketua kakitangannya. Dia mengatakan dia mendapat pekerjaan di Hunter di NSA dan Julia bertanya sama ada mereka pernah mendengar daripada Norrie - mereka tidak. Barbie bertanya mengapa mereka ada di sana. Mereka menunjukkan kepada mereka video pengawasan Dawn. Jim berkata jika anda tidak mempunyai badan, orang jahat itu tidak akan mati. Dia mengatakan mereka semua tahu bahawa kita tidak sendirian di alam semesta dan mengatakan bahawa dia tidak akan membiarkannya berlaku lagi.

undang-undang dan ketertiban svu musim 18 episod 10

Hunter mengatakan ini adalah Omaha kira-kira sebulan yang lalu. Barbie mengatakan bahawa dia boleh berada di mana sahaja sekarang. Norrie menggesek kad yang diangkat dan masuk ke kawasan yang selamat. Dia berada di bilik mayat dan melihat tag bilik mayat untuk Junior. Dia menuju ke kawasan memegang dan melihat Joe tertidur di atas katil bayi. Dia menyebut namanya melalui pembesar suara dan mengatakan bahawa dia tahu dia tidak mati. Dia berguling dan memandangnya. Dia mengatakan bahawa dia akan kembali untuknya dan mengatakan bahawa mereka akan membantunya.

Kami melihat sekumpulan kanak-kanak akan menyentuh sesuatu. Subuh adalah guru mereka dan dia mengikuti mereka. Mereka memberitahunya bahawa mereka menjumpainya seperti yang dia minta. Dia mengatakan bahawa dia akan kembali lain kali dan kita melihat telur hitam dengan coretan ungu melaluinya terbaring di tanah. Dia tersenyum sambil berjalan pergi.

TAMAT!

KEBAIKAN E BANTU CDL TUMBUH, SHARE di FACEBOOK dan TWEET POST INI !

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Recap Musim Sejuk Ini Kami Us 01/12/21: Musim 5 Episod 6 Ibu Lahir
Recap Musim Sejuk Ini Kami Us 01/12/21: Musim 5 Episod 6 Ibu Lahir
Malam ini di NBC, siri drama yang jujur ​​& provokatif mereka ini adalah Is Is Us dengan episod berganda Selasa, 12 Januari 2021, dan kami akan menyusunnya semula Ini Is Kita di bawah. Pada episod 6 episode Is Is Us musim ini yang berjudul, Birth Birth, menurut sinopsis NBC, Randall mengungkap kebenaran baru mengenai hi
Revenge Series Finale Recap and Spoilers - Who Dies, Just Desserts: Musim 4 Episod Akhir Dua Graves
Revenge Series Finale Recap and Spoilers - Who Dies, Just Desserts: Musim 4 Episod Akhir Dua Graves
Malam ini di ABC Revenge dilanjutkan dengan final Minggu 3 Mei, musim 4 yang baru yang dinamakan 'Two Graves,' dan kami mempunyai ringkasan dan spoiler mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini di final siri, Emily Emily VanCamp mengakui kejahatannya kerana dia tidak mempunyai pilihan. Namun, dia masih mempunyai choi
Neraka Dapur Hell 3/23/16: Musim 15 Episod 11 8 Chefs Lagi
Neraka Dapur Hell 3/23/16: Musim 15 Episod 11 8 Chefs Lagi
Malam ini di siri televisyen koki terkenal NBC, Gordon Ramsay, Hell's Kitchen, di mana para koki yang bercita-cita bersaing kembali dengan hari Rabu 23 Mac musim baru, episod 11 musim 11 yang disebut, '8 Chefs Again,' dan kami mempunyai ringkasan mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini, Gordon Ramsay meletakkan chef yang tinggal
Love & Hip Hop Recap 4/13/15: Musim 5 Episod 17 Pertemuan semula: Bahagian 2
Love & Hip Hop Recap 4/13/15: Musim 5 Episod 17 Pertemuan semula: Bahagian 2
Malam ini di VH1, siri Love & Hip Hop mereka disambung dengan Isnin 13 April musim 5 yang baru berjudul 'The Reunion: Part 2' dan kami mempunyai ringkasan mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini, Kesimpulan. Pelakon bersatu kembali untuk membincangkan drama dan cinta segitiga Musim 5. Pada episod terakhir,
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Berita kerajaan Britain mendedahkan bahawa Putera Charles dan Camilla Parker-Bowles mempunyai sejarah dan percintaan selama ini. Charles dan Camilla pertama kali bertemu pada tahun 1970, tetapi mereka tidak berkahwin sehingga tahun 2005. Dan soalan sering diajukan - Mengapa Charles tidak mengahwini Camilla di tempat pertama, tidak lama kemudian
Teen Wolf RECAP 7/15/13: Musim 3 Episod 7 Arus
Teen Wolf RECAP 7/15/13: Musim 3 Episod 7 Arus
Malam ini di MTV rancangan popular TEEN WOLF diteruskan dengan episod ketujuh musim ketiga yang disebut Currents. Pada pertunjukan malam ini, mentor dan bos yang dipercayai Scott diancam dan Dr. Deaton, Kali, dan the Twins mengejar Derek. Adakah anda menonton episod minggu lalu? Kami lakukan dan kami merakamkannya di sini
Cara Menghilangkan dengan Recap Premiere Musim Sejuk Pembunuhan 1/18/18: Musim 4 Episod 9 Dia Mati
Cara Menghilangkan dengan Recap Premiere Musim Sejuk Pembunuhan 1/18/18: Musim 4 Episod 9 Dia Mati
Malam ini di ABC, drama hit mereka How To Get Away With Murder (HTGAWM) disiarkan dengan episod Khamis, 18 Januari 2017 yang serba baru dan kami telah memaparkan bagaimana Anda Untuk Menghilangkan Ringkasan Pembunuhan di bawah! Pada HTGAWM musim 4 episod 9 malam ini, seperti sinopsis ABC, Ketika siasatan polis dijalankan selepas Sim