Utama Ringkasan Rakaman Perdana The Vampire Diaries: Musim 8 Episod 1 Helo, Saudara

Rakaman Perdana The Vampire Diaries: Musim 8 Episod 1 Helo, Saudara

Recap Tayangan Perdana The Vampire Diaries 10/21/16: Musim 8 Episod 1

Malam ini di CW The Vampire Diaries yang dibintangi oleh Nina Dobrev, Ian Somerhalder dan Paul Wesley tayang perdana dengan tayangan perdana musim 21, 8 Oktober yang baru Hai abang, dan kami mempunyai ringkasan mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini Musim 8 dimulakan dengan Stefan (Paul Wesley) mencari Damon (Ian Somerhalder) dan Enzo (Michael Malarkey) setelah mereka hilang secara misteri beberapa bulan yang lalu dari peti besi Armory.

Adakah anda menonton final Vampire Diaries musim 7 di mana rakan-rakan Bonnie mengambil langkah drastik untuk menyelamatkannya, termasuk Stefan yang memberitahu Caroline bahawa dia dan anak perempuan kembar Alaric mungkin diperlukan untuk menyelamatkan Bonnie? Sekiranya anda terlepas, kami mempunyai ringkasan The Vampire Diaries yang lengkap dan terperinci, di sini!

Pada episod The Vampire Diaries malam ini mengikut sinopsis CW, Sebulan selepas Damon (Ian Somerhalder) dan Enzo (Michael Malarkey) hilang secara misteri dari peti besi Armory, Stefan (Paul Wesley) tanpa lelah mendorongnya untuk meneruskan pencarian mereka, sementara Bonnie (Kat Graham) berjuang menahan harapan agar mereka dapat ditemui. Sementara itu, pertemuan berbahaya dengan pengunjung yang tidak dijangka meninggalkan Caroline (Candice King) dan Alaric (Matt Davis) kerana takut seseorang - atau sesuatu - mungkin menyasarkan keluarga mereka.



Oleh itu, pastikan untuk menanda tempat ini dan kembali antara 8:00 - 21:00 ET untuk ringkasan The Vampire Diaries kami. Sementara anda menunggu rekap tersebut, pastikan untuk melihat semua ringkasan, berita, spoiler & lain-lain The Vampire Diaries kami, di sini!



dunia mariah musim 1 episod 4

The Vampire Diaries Musim 8 Ep 1 'Hello, Brother' Recap Right Here!

The Vampire Diaries bermula musim 8 dengan pasangan yang memandu di jalan menuju filem superhero. Lelaki itu mengatakan bahawa dia gembira kerana filem ‘Vampire craze’ selesai; kekasihnya menjerit sambil membanting breknya untuk mengelakkan memukul seseorang. Setelah mereka berhenti, Damon Salvatore (Ian Somerhalder) bertepuk tangan dan mengucapkan tahniah kepada lelaki itu atas refleksnya yang cepat, dengan kehilangannya dan memukul Enzo.

Enzo St. John (Michael Malarkey) turun dari jalan raya dan mengatakan bahawa mereka harus membiarkan yang satu ini pergi, kerana dia mematahkan semua tulangnya kembali ke tempatnya. Enzo dan Damon membawa pasangan itu ke kilang kengerian mereka, di mana Damon menjelaskan bahawa mereka adalah pekerja / pekerja yang tidak bersedia yang terpaksa membawa kemanusiaan terburuk di sana. Damon bertanya kepada mereka yang mana satu yang lebih buruk, dan ketika mereka tidak menjawab, Damon bertanya kepada mereka apa perkara terburuk yang telah mereka lakukan dalam hidup mereka.



Gadis itu mengakui bahawa dia mencuri alat solek dari sebuah kedai ubat. Damon menyuruhnya berusaha lebih keras dan memaksanya untuk memberitahunya perkara terburuk yang telah dilakukannya; dia mengatakan bahawa dia tidur dengan teman lelaki sahabatnya, 8 kali. Teman lelaki itu mengakui bahawa dia mencuri pil sakit Nana dan menjualnya, semasa dia mati kerana barah.

Damon mengatakan bahawa mereka mempunyai pemenang dan memberitahu budak lelaki itu bahawa dia akan mati sebagai kematian yang paling menyakitkan yang amat sukar dibayangkan. Gadis itu mengetahui bahawa dia akan mati dengan cepat dan Enzo membuka tekaknya sementara Damon membawa budak itu ke kilang di mana semua mayat lain tergantung tinggi dan berdarah keluar. Damon meletakkannya di cangkuk daging dan menghantarnya ke dalam air di bawah, setelah Damon memberitahunya bahawa dia tidak tahu apa yang ada di dalam air. Enzo bertanya kepada Damon kapan dia selesai jika dia ingin menonton TV dan Damon memberitahunya bahawa dia akan membaca sebentar.

Caroline Forbes (Candice King) dan Stefan Salvatore (Paul Wesley) berada di kabin di tempat tidur bersama, sementara Bonnie Bennett (Kat Graham) terus menulis surat kepada Elena Gilbert (Nina Dobrev) mengenai kegagalan mereka mencari Damon dan Enzo. Bonnie sedih dengan Damon dan Enzo dan mengatakan ini adalah perkara paling sukar yang pernah dia lakukan. Dia mempunyai kilas balik ke masa yang baik dengan Enzo, dan mengingat betapa dia mencintainya.

ava vitali dalam hidup kita

Caroline mengadu kepada Stefan tentang pengasuh yang sedang membesarkan anak kembarnya. Stefan menunjukkan bahawa sepertinya dia tidak suka pengasuh mendekati Alaric Ric Saltzman (Matthew Davis), dan dia mengakui itu benar. Dia benci bahawa Ric sering tinggal di gudang senjata, dan rentan terhadap daya tarikan pengasuh.

Stefan mengatakan bahawa dia akan terus memeriksa laporan orang hilang dan Caroline pergi untuk melihat apa yang dapat dia pelajari dari sekutunya. Sebelum dia keluar dari pintu, Caroline mendapat pesanan bahawa mayat telah dijumpai. Ric ada di telefon dengan kembarnya yang ingin datang ke tempat kerjanya, tetapi dia berkata tidak sampai mereka berusia 18 tahun, dan meminta pengasuh.

Ric sekutu datang menghampirinya dengan berita menarik. Mereka menutup mata Ric dan menyuruhnya membiarkan jari-jarinya berjalan sambil menutupi telinganya juga. Alaric mengelilingi bilik dan mencari portal yang dia lalui.

Enzo bertanya kepada Damon berapa lama pembunuhan orang jahat ini akan berlangsung, tetapi Damon terlalu sibuk membaca Fifty Shades of Grey. Enzo menjerit ke dalam air berdarah, bertanya kapan ini akan berakhir. Damon mendorongnya ke dalam air, di mana tangan bertulang keluar kelihatan seperti menghancurkan tengkoraknya, dan kemudian dia ditarik keluar dari air.

Stefan dan Bonnie mengikuti petunjuk pembuangan mayat. Bonnie mengatakan setiap kali dia bersemangat atau sedikit harapan, hatinya kembali hancur, dan dia tidak mempunyai banyak yang perlu dirasakan. Stefan memintanya untuk tidak menyerah kerana jika dia menyerah dia tidak punya apa-apa kebaikan untuk bertahan. Bonnie memberitahu dia tentu saja, tetapi dia tidak mempunyai harapan kerana dia tidak mahu merasakannya lagi.

Rakan sekerja Alaric juga melalui portal, dan mereka menyiasat terowong itu bersama-sama. Di hujung terowong, di sebalik beberapa batu, Alaric menjumpai sebuah pintu. Dia merobohkannya dan mereka menjumpai sebuah bilik rahsia. Caroline bekerja dan berjumpa dengan anak kembarnya. Caroline mempunyai anak kembar semasa dia menonton video Enzo melawat seorang wanita.

Stefan dan Bonnie tiba di lokasi kemalangan kereta, di mana seorang detektif yang memaksa memberitahu mereka bahawa mereka menjumpai darah di panggangan yang tidak sesuai dengan gadis itu dan darah di jalan yang tidak sama dengan jenisnya. Gadis itu diikat ke kereta dengan tali gitar, kata Bonnie. Dia tahu itu Enzo dan Damon.

Stefan memanggil Caroline, yang mengatakan kawasan itu hanya sebidang tanah, tetapi ada berita mengenai kawasan itu beberapa bulan sebelumnya, ketika penduduk tempatan mendakwa itu adalah keajaiban ketika anak sungai yang berdekatan berlumuran darah. Ternyata ada rumah sembelih dengan masalah pembuangan air yang ditutup. Ia berada tepat dalam jarak 3 batu dari kemalangan, yang merupakan satu-satunya jarak tempuh di dalam kereta. Stefan memberitahu bahawa dia akan memeriksanya.

Celine, pengasuh itu memanggil Caroline ketika dia belum mendapat kabar dari Alaric dan telefonnya akan terus ke mel suara sepanjang petang, dan dia memanggil pejabatnya untuk melihat apakah dia ada. Celine mengatakan tidak apa-apa dan dia ada di rumah sekarang, tetapi ketika dia berjalan ke balai, pintu depan terbuka lebar, tetapi tidak ada Alaric.

Celine bertanya adakah mungkin gadis-gadis itu keluar dari rumah, tetapi sebelum Caroline dapat menjawab dia kembali ke dapur dan melihat pisau dan semangkuk makanannya hilang dan memberitahu bahawa seseorang ada di rumah. Wanita yang sama yang dikunjungi Enzo dalam video itu, mencelah tekak Celine dan Caroline bergegas pulang.

The Vampire Diaries (TVD) diteruskan dengan Sybil (Nathalie Kelley), wanita misteri dalam video bersama Enzo, berjalan melalui rumah Alaric mencari kembar. Caroline tiba tepat pada masanya untuk menyelamatkan kembar dari Sybil. Caroline menyeretnya keluar dari bilik kanak-kanak itu, dan memberi makan Seline (Kristen Gutoskie) darahnya untuk menghidupkannya kembali.

Alaric ada di bilik rahsia, di mana dia mengatakan bilik itu liar, dan apa-apa di bawah tanah mesti ada tanda-tanda hakisan atau kelembapan dari bumi, tetapi semuanya terpelihara dengan sempurna, kecuali kerangka di dalam bilik. Alaric memberitahu rakan-rakannya untuk tidak menyentuh apa-apa.

Rakan sekerjanya Georgie (Allison Scagliotti) memberitahu Alaric dia panas, dan dia mengatakan bahawa dia tutup untuk perniagaan. Hanya dia dan anak-anaknya, dan tidak ada gangguan. Alaric diberitahu bahawa Caroline telah menelefon dan itu adalah keadaan darurat dan dia berlari keluar dari bilik rahsia.

Stefan berkeliaran di rumah penyembelihan, tetapi melalui telefon dengan Bonnie. Di lokasi kemalangan, salah seorang anggota polis menemui lilin lilin di telinga gadis itu. Bonnie kelihatan terkejut dengan penemuan tersebut. Stefan memanggil nama Damon ketika dia berjalan, dan Damon berkata, Hai, Saudara!

Stefan menghadapi Damon mengenai apa yang sedang berlaku. Dia bertanya kepada Damon apa yang ada di peti besi, dan apa yang menahannya. Ketika Stefan bertanya di mana Enzo, Damon menyuruhnya pulang dan mereka semua baik di sana. Damon bercerita tentang bagaimana mereka mati dan dikelilingi oleh kematian. Stefan menyedari Damon telah menukar suisnya dan tidak ada lagi kemanusiaan yang tersisa di dalamnya.

Stefan mengatakan bahawa dia dapat membantu Damon mendapatkan kembali kemanusiaannya dan dia menolak, dengan mengatakan bahawa dia telah melihat bagaimana ini berakhir. Stefan bertanya kepadanya apa yang dia bicarakan dan dia mengatakan bahawa dia bercakap tentang neraka! Bukan jenis neraka yang memerangkap kamu di batu, tetapi api dan neraka jenis neraka. Damon mengakui bahawa dia telah melihatnya dan merasainya.

ace of spades champagne jay z

Sesiapa yang memegang Damon memberitahu dia bahawa dia belum menginginkan Stefan, jadi Damon menyuruhnya pergi, dan ini belum waktunya. Stefan mengatakan bahawa dia tidak akan pergi tanpa Damon.

Caroline memaksa pengasuh dan mengatakan kepadanya bahawa dia tidak akan mengingati apa yang berlaku dan membawa si kembar untuk makan malam dan ais krim selepas itu, tetapi menjauhkan diri sekurang-kurangnya 2 jam. Caroline kembali ke rumah dan membangunkan Sybil, memberitahunya bahawa dia mempunyai masa 30 saat untuk menjelaskan mengapa dia mengejar anak-anaknya dan 30 saat lagi untuk memberitahunya tentang peti besi.

muda dan syaitan yang gelisah

Sybil mengatakan bahawa dia telah memberi amaran kepada mereka tentang peti besi, dan mereka seharusnya tidak pernah membuka peti besi. Apa yang ada di dalamnya akan datang untuk mereka. Sebelum Caroline dapat mengemukakan soalan lagi, Sybil menggigit lidahnya sendiri. Bonnie tiba di rumah sembelih untuk mendengar Damon dan Stefan bercakap.

Damon terus memberitahu Stefan bahawa tidak ada lagi pertukaran kerana tidak ada harapan yang tersisa, dan setiap keputusan buruk yang dibuatnya telah menutup nasibnya, dia dan Elena berada di jalan yang berbeda; Kehebatan Elena jauh lebih bahagia daripada dirinya.

Stefan melumpuhkan Damon dan mengatakan bahawa mereka perlu membawanya ke dalam kereta tetapi Bonnie mengatakan bahawa dia tidak akan pergi tanpa Enzo. Sebelum mereka mengedipkan mata, Damon menahan Bonnie dan Enzo menumbuk Stefan. Enzo memberitahu Stefan bahawa dia perlu pergi sebelum Damon dipaksa melakukan sesuatu yang dia akan menyesal.

Stefan bersetuju dan Damon berkata, Sehingga kita bertemu lagi, Bonnie! Bonnie memanggil Enzo dan Damon memberitahu mereka bahawa mereka tidak mengerti, bahawa hidupnya telah berakhir selama satu setengah abad, sejak Stefan mengambilnya daripadanya.

Alaric pulang ke rumah dan paranoid kerana mereka berpecah belah, dan terlalu berbahaya bagi mereka untuk hidup terpisah. Caroline mengatakan bahawa dia ingin menjadi keluarga dan pasukan, tetapi mereka tidak dapat hidup bersama. Alaric memberitahu bahawa dia harus menjadi orang yang harus dilalui. Dia mahu dia bahagia, gadis-gadis itu bahagia dan bahkan dia mahu bahagia suatu hari nanti.

Bonnie dan Stefan pulang tanpa bercakap sepatah kata pun. Dia mengakui bahawa itu sukar, tetapi dia tahu itu sebenarnya bukan Enzo; bahawa kedua-duanya tidak terkawal. Semua petunjuk kemalangan kereta itu ialah Enzo meninggalkan mereka untuk Bonnie, dan dia tahu bahawa mereka dapat mengembalikannya.

Dia mengatakan Stefan betul, bahawa mereka memerlukan harapan. Stefan memberitahunya bahawa Damon telah mengatakannya berkali-kali sebelumnya, tetapi kali ini berbeza, Damon betul, mungkin sebenarnya tidak ada harapan.

Bonnie kembali ke dalam kabin, dan kembali ke belakang ketika Enzo sedang membaca Odessey kepadanya. Dia memberitahunya bahawa buku ini adalah kisah cinta terhebat sepanjang masa. Dia memberitahu Bonnie bahawa ketika datang kepadanya, dia tidak akan berhenti bertengkar, dia akan berani menyeberangi lautan dan berlayar melewati sirene untuk mencari jalan kembali kepadanya. Bonnie menyedari semua tanda yang ditinggalkan Enzo dari buku itu.

Damon dan Enzo meneruskan usaha mereka, dengan alasan tidak ada penebusan. Tidak kira apa yang anda lakukan dalam hidup anda, apabila syaitan memanggil, anda sudah selesai! Mereka berada di sebuah galeri seni, di mana Damon memberitahu orang asing bahawa mereka memiliki deria penciuman yang tajam dan bahawa semua warna merah yang dia gunakan dalam seninya memiliki aroma yang terlalu biasa.

Damon bertanya mengapa dia melukis dengan darah manusia, dan apa yang dia lakukan dengan orang yang dia dapatkan. Damon mengejeknya, Teruskan, bisikkan di telinganya! Orang asing itu memberitahu Enzo dan dia bertanya, apa itu tentang Amerika tengah dan kejahatan?

Enzo mengawal artis itu keluar dari bangunan ketika Damon menghalangnya, bertanya kepadanya bagaimana Bonnie dan Stefan menemui mereka sekiranya mereka menutup jejak mereka? Enzo berpura-pura tidak tahu. Damon menasihatinya bahawa jika dia mengambil berat sesuatu itu akan tahu, tetapi jika dia telah menukar suisnya, dan tidak peduli apa-apa, ia tidak akan dapat melihat apa-apa. Damon membawanya keluar.

Stefan menulis Elena mengenai Damon. Dia mengatakan bukan gilirannya untuk menulis, tetapi dia berharap ada cara mereka dapat mencapai kemanusiaan Damon sebelum hilang sepenuhnya. Damon kembali ke jalan, dan mempunyai visi tentang siapa yang dia anggap sebagai Katherine, tetapi dia mengatakan kepadanya bahawa dia adalah Elena. Dia memberitahu bahawa dia memerlukannya dan dia tidak tahu berapa lama dia boleh melawan.

Stefan menulis bahawa dia tidak akan menyerah pada Damon, tetapi harapan menyakitkan dan mengatakan mungkin esok akan lebih baik. Caroline pulang dan memeluknya, bertanya apakah dia mengalami hari yang buruk. Dia memberitahu bahawa dia ingin tinggal bersamanya. Stefan menciumnya dan mereka berdua tersenyum.

Bonnie memanggil Alaric mengenai buku Odessey dan dia menjelaskan bahawa Sirens adalah semua legenda lama, tetapi pada dasarnya perkara yang sama. Mereka menggunakan kawalan minda untuk memikat mangsa hingga mati. Dia mengatakan ada yang mengatakan bahawa mereka adalah utusan syaitan. Bonnie bertanya apakah Sirens boleh jadi nyata dan Alaric mengatakan mungkin, setiap cerita mesti bermula di suatu tempat.

Damon dan Enzo membawa artis itu dan menggantungnya di cangkuk daging, ketika Bonnie membaca dari buku itu. Alaric mengatakan itu sangat puitis, tetapi Bonnie menegaskan bahawa Enzo meninggalkan tanda-tanda itu supaya mereka dapat mengetahui apa yang berlaku dan siapa yang akan datang. Pada akhirnya, seorang wanita bangkit dari air berdarah, dan Damon dan Enzo mendengar nyanyian, mereka berbalik dan Damon berkata, Sepertinya dia akhirnya cukup makan!

cinta dan hip hop musim 8 episod 5

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Profil wilayah: Bergerac...
Profil wilayah: Bergerac...
Kawasan ini tidak asing lagi bagi banyak pelancong, tetapi anggurnya sering dilupakan. Tetapi bertahan, kata Stephen Brook, dan anda akan menemui sebilangan wain bernilai terbaik di Perancis.
The Young and the Restless Spoilers: Wednesday, June 9 - Sharon & Rey's Tricky Future - Amaran Adam - Nick & Phyllis Mematikan
The Young and the Restless Spoilers: Wednesday, June 9 - Sharon & Rey's Tricky Future - Amaran Adam - Nick & Phyllis Mematikan
Spoiler The Young and the Restless (Y&R) untuk hari Rabu, 9 Jun, mengusik bahawa Sharon Rosales (Sharon Case) dan Rey Rosales (Jordi Vilasuso) akan merancang masa depan mereka yang sukar - walaupun pada awalnya mereka mungkin tidak mengesyaki bahawa lebih banyak masalah berada di cakrawala. Adam Newman (Mark Grossman) juga akan mengalami perang yang sengit
MasterChef Recap Terry dan Eric Dihapuskan: Musim 7 Episod 12 & 13 Makanan 5 Bintang / Kentang Panas
MasterChef Recap Terry dan Eric Dihapuskan: Musim 7 Episod 12 & 13 Makanan 5 Bintang / Kentang Panas
Malam ini di FOX Masterchef kembali dengan semua yang baru pada hari Rabu, 24 Ogos, Musim 7 episod 12 & 13 yang disebut, '5 Star Food; Kentang Panas, 'dan kami telah membuat ringkasan MasterChef anda di bawah! Pada episod malam ini pada babak pertama episod gabungan, pemenang 'Top Chef' Musim 7 Kevin Sbraga
Skandal Recap 5/11/17: Musim 6 Episod 14 Head Games
Skandal Recap 5/11/17: Musim 6 Episod 14 Head Games
Malam ini di ABC Scandal yang dibintangi oleh Kerry Washington dilanjutkan dengan satu lagi episod menarik dalam satu hari Khamis, 11 Mei, musim 6 episod 14 yang disebut, Head Games, dan kami akan menyusun kembali Skandal untuk anda di bawah. Pada skandal musim 6 episod 14 malam ini seperti dalam sinopsis ABC, Presiden Fitz menganggap
Kerjaya Jenna Wolfe Hancur: NBC Menghantar Mesej Lesbian Hamil TIDAK Selamat Datang
Kerjaya Jenna Wolfe Hancur: NBC Menghantar Mesej Lesbian Hamil TIDAK Selamat Datang
Saya rasa ketika Rick Sanchez mengirimkan tweetnya yang manis itu pada suatu hari, anda tahu, yang membuat spekulasi mengenai apakah Jenna Wolfe diturunkan di NBC kerana menjadi seorang lesbian yang hamil, dia mengatakan apa yang banyak dipikirkan oleh kita. Mari kita hadapi, program utama NBC (rancangan pagi dan larut malam
The Young and the Restless Spoilers: Pernyataan Keluar Michael Mealor - Mengesahkan Kyle Abbott Berangkat dengan Selamat tinggal
The Young and the Restless Spoilers: Pernyataan Keluar Michael Mealor - Mengesahkan Kyle Abbott Berangkat dengan Selamat tinggal
Spoiler Young and the Restless (Y&R) mendedahkan bahawa Michael Mealor (Kyle Abbott) baru-baru ini membuat pernyataan keluar, jadi bintang Y&R akhirnya mengesahkan bahawa dia akan meninggalkan Genoa City dengan selamat tinggal. Setelah SOD melaporkan mengenai rundingan kontrak Mealor dan Hunter King (Summer Newman) semula
Recap The Affair 3: Musim 1 Episod 3
Recap The Affair 3: Musim 1 Episod 3
Malam ini di Showtime, The Affair dilanjutkan dengan hari Ahad yang baru 26 Oktober, musim 1 episod 3 yang disebut, 3. Malam ini, Noah meminta Alison membantunya meneliti budaya tempatan untuk novelnya, tetapi lawatan mereka yang tidak bersalah di Montauk terbukti lebih berbahaya daripada yang dijangkakan . Sementara itu, Cole Joshua Jackson mengambil