Utama Ian Somerhalder Recap Tayangan Perdana The Vampire Diaries 10/8/15: Musim 7 Episod 1 Hari Satu Dua Puluh Dua Ribu, Beri atau Ambil

Recap Tayangan Perdana The Vampire Diaries 10/8/15: Musim 7 Episod 1 Hari Satu Dua Puluh Dua Ribu, Beri atau Ambil

Recap Tayangan Perdana The Vampire Diaries 10/8/15: Musim 7 Episod 1

Malam ini di CW Diari Pontianak dibintangi oleh Nina Dobrev, Ian Somerhalder dan Paul Wesley dilanjutkan dengan Khamis baru 8 Oktober, musim 7 Tayangan Perdana Hari Pertama Dua Puluh Dua Ribu, Beri atau Ambil, dan kami mempunyai ringkasan dan spoiler mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini, musim 7 bermula dengan Damon (Ian Somerhalder) dipaksa untuk menavigasi realiti barunya tanpa Elena. (Nina Dobrev)

adakah stefano mati pada hari-hari

Pada final musim keenam, selepas perkahwinan Alaric (Matt Davis) dan Jo (bintang tamu Jodi Lyn O'Keefe), perkara berubah secara dramatik apabila tetamu yang tidak diundang muncul, meninggalkan Elena (Nina Dobrev) dalam bahaya yang mengerikan . Walaupun ada nasihat Matt (Zach Roerig) untuk meninggalkan bandar untuk melindungi dirinya sendiri, Bonnie (Kat Graham) yang menantang mengambil alih urusannya sendiri setelah mendapati dirinya mendapat rancangan yang terpalit. Ketika Stefan (Paul Wesley) dan Caroline (Candice Accola) mencapai persimpangan emosi dalam hubungan mereka, perjumpaan dengan Liv (bintang tamu Penelope Mitchell) meninggalkan Tyler (Michael Trevino) berhadapan dengan keputusan yang mengubah hidupnya selamanya. Sementara itu, tindakan Lily (bintang tamu Annie Wersching) yang melulu menyebabkan Stefan menyedari sejauh mana ibunya akan bersatu semula dengan keluarganya. Akhirnya, setelah rantai peristiwa yang dahsyat, Damon (Ian Somerhalder) terpaksa membuat keputusan yang paling sukar dalam hidupnya. Adakah anda menonton episod terakhir? Sekiranya anda terlepas, kami akan menerimanya di sini untuk anda.

Pada episod malam ini mengikut sinopsis CW, musim 7 bermula dengan Damon terpaksa menavigasi realiti barunya tanpa Elena. Sementara itu, Stefan menunggu Caroline menyelesaikan emosinya dan berusaha melindungi kota itu dari Lily dan keluarganya dari golongan bidaah, yang sedang membuat malapetaka di Mystic Falls. Di tempat lain, Enzo berjuang untuk mendapatkan tempatnya dalam kehidupan baru Lily; dan Matt bekerjasama dengan Stefan dan Caroline untuk menghentikan golongan Bani.



Anda tidak akan terlepas aksi apa pun malam ini, jadi tonton pukul 8:00 EST ke CW untuk mendapatkan yang terbaru. Kami akan menyiarkan tayangan perdana musim 7 secara langsung untuk anda di sini dan sementara itu, buka bahagian komen kami dan beritahu kami pendapat anda mengenai musim baru ini!



REKAP:

[10/8/15, 6:22:23 PM] Rachel Rowan: #VampireDiaries bermula dengan Stefan membuka gudang penyimpanan dengan peti mati di dalamnya - kini tiga tahun dari sekarang. Dia terengah-engah dan kelihatan cedera. Dia membuka satu keranda dan ada Damon yang kelihatan pucat. Dia menyuruhnya bangun dan mengatakan bahawa dia memerlukannya. Dia menuangkan beg darah ke mulut abangnya. Damon tersentak dan duduk. Caroline menulis dalam jurnal untuk Elena membacanya dan mengejarnya setelah dia bangun. Dia mengatakan Ric dan Damon pergi ke Jerman untuk pergi minum. Bonnie ada di sana mengawasi mereka.

Matt hampir selesai dengan latihan timbalannya dan Caroline mengatakan dia berharap ibunya ada di sana untuk melihatnya. Ibunya mempunyai bangku khusus yang Caroline duduki menulis. Caroline mengatakan dia berharap dia dapat sembuh dan terus maju. Stefan menghampirinya. Dia bertanya apa yang dia tulis dan dia bertanya mengapa dia ada di sana. Dia mengatakan bahawa Matt melaporkan beg darah hilang dari hospital dan mereka tertanya-tanya apakah itu ibunya yang tidak pernah dilihat oleh seseorang selama ini. Dia bertanya tentang Damon dan dia mengatakan dia bimbang. Caroline mengatakan itu menakutkan.



Stefan mengatakan itu pelik kerana dia memberitahunya bagaimana perasaannya terhadapnya. Dia mengatakan bahawa dia membenci Damon tetapi menggunakannya untuk bercakap kecil. Caroline akhirnya bersetuju bahawa itu janggal. Dia mengatakan kepadanya bahawa mereka hanya boleh berteman semasa dia menyembuhkan dan melakukan perkara itu. Caroline bersetuju dan Stefan membiarkannya menulis. Dia mengatakan perkara-perkara hebat. Juga menulis berdekatan adalah Valerie. Dia dilanggar oleh sebuah kereta ketika menghantar mesej dan memandu. Dua orang yang memukulnya meninggalkannya di jalan kerana lelaki itu tinggi dan tidak mahu DWI. Mereka memandu pergi.

Dia kesal dan duduk ketika mereka pergi. Valerie kesal dengan semua orang Lily terutama Malcolm. Yang lain mengadu hidup dengan tiga tegukan darah sehari. Mary-Louise dan Nora ribut-ribut. Di Amsterdam, Damon bertanya di mana mereka berada. Bonnie menulis dalam jurnal mengenai Ric dan Damon yang selalu mabuk. Damon mengancam untuk mencekik Bonnie yang mengatakan bahawa dia akan menyewa basikal dan melihat bandar itu seperti pelancong biasa. Damon mengatakan untuk menaiki landasan kereta api dan tidak melihat kedua-dua arah.

Ric mengatakan dia harus pergi bersamanya tetapi Damon tidak akan pergi. Damon mengatakan bahawa menjaga Ric daripada melompat dari tebing membuat dia terganggu sementara menunggu Bonnie mati sehingga Elena keluar dari koma ajaibnya. Ric mengatakan dia gembira dia ada di sana dengannya. Lily mengatakan bahawa dia harus pergi ke NYC untuk melihat Lorenzo dan yang lain mengeluh kerana tertinggal di rumah. Lily mengingatkan gadis-gadis bahawa selera mereka untuk membunuh tidak berjaya. Mary-Louise mengeluh mengenai rancangan hidup bersama.

Mereka bertanya mengenai Oscar dan di mana dia berada. Valerie muncul dan mengatakan bahawa beberapa remaja mengerikan berlari ke arahnya dan membiarkannya mati seperti pembunuh jalan. Dia mengatakan lebih buruk lagi, dia bertindak seperti pembunuh jalan kerana mereka diperintah oleh seorang pasifis yang tidak peduli dengan anak-anaknya. Nora memberitahu bahawa mereka mempunyai satu sama lain dan tidak memerlukan orang lain. Lily memberitahu Valerie bahawa dia bangga dengannya kerana menolak keinginannya untuk melawan dan mengatakan bahawa dia sedang belajar. Valerie berjalan kesal.

Anak-anak membersihkan darah dari kereta mereka tetapi kemudian Valerie, Mary-Louise dan Nora muncul dan membunuh budak itu. Gadis itu cuba berlari dan mereka menggunakan mantera untuk menyeretnya kembali kepada mereka. Mereka memberitahunya bahawa dia lebih teruk daripada BF kerana meninggalkannya di sana. Mereka menjilat darah dari kepalanya dan kemudian Valerie menggigitnya. Dia memberitahu mereka bahawa Lily akan marah. Mereka memberitahunya bahawa Lily perlu belajar bahawa bidaah tidak wujud. Mereka mengambil gambar selfie dengan badannya. Stefan dan Matt muncul di lokasi jenayah kemudian dan melihat remaja yang tersekat meneteskan darah.

Stefan bertanya apa yang berlaku. Stefan dan Matt memanggil Damon untuk melaporkannya mengenai aktiviti ibu mereka. Stefan mengatakan bahawa dia memerlukan Ric untuk memberitahunya bagaimana membuat bom. Damon menyerahkan telefon kepada Ric. Stefan mengatakan bahawa mereka mesti membuang semua bidaah sekaligus. Ric mengatakan bahawa dia harus memanggilnya kembali dari tempat yang lebih peribadi maka dia akan pingsan. Dia terhuyung-hayang pergi. Bonnie mengatakan Lily menang - dia mengembalikan keluarganya. Damon mengatakan Stefan mendapat ini dan Bonnie menuduhnya terus turun perlahan hingga ke dasar batu.

Bonnie memberitahunya bahawa Elena mahu dia menjalani hidupnya. Damon minum bourbon Ric dan mengatakan itu keldai. Dia merasainya dan mengatakan itu teh. Ric hanya bermain dalam keadaan mabuk. Ric bersama lelaki yang teduh dan bertanya apakah dia dapat berkomunikasi dengan isterinya dan memberitahunya bahawa dia memilikinya. Lelaki itu mengatakan bahawa dia memerlukan sesuatu yang ditambat kepadanya dan Ric menawarkan cincin perkahwinan Jo. Ric menyinggung perasaannya kerana menjadi psikik palsu dan lelaki itu mengatakan mungkin isterinya lebih baik mati. Ric mula memukulnya.

muda dan gelisah minggu depan

Lily berada di NYC di sebuah bar. Enzo menemuinya dan mengatakan bahawa dia adalah gadis tercantik di bar. Dia mengatakan bahawa dia merindukannya dan dia bertanya bagaimana latihan tandas anak anjing barunya. Dia mengingatkan dia berada di sana akan menyukarkan mereka. Lily bertanya adakah dia dapat mencari sesuatu untuknya. Dia menunjukkan batu itu - itulah yang dimiliki Ric. Dia bertanya mengapa dia menginginkannya dan dia mengatakan itu adalah masalah keluarga. Dia mengatakan bahawa dia menyangka dia adalah keluarga. Dia mengatakan bahawa mereka mahu mempercayai bahawa dia ada di pihak mereka. Enzo mengingatkannya bahawa dia berdiri bersamanya melawan anak-anaknya.

Dia bertanya adakah dia masih sanggup membelakangkan Damon. Dia bertanya apa yang terjadi pada budak lelaki itu yang dia temui di kapal dan tidak pernah tahu kebaikan sebelum dia menyelamatkan nyawanya. Dia mengatakan bahawa budak lelaki itu bukan anak lelakinya dan mengatakan untuk mencari batu terkutuknya sendiri. Dia berjalan pergi. Caroline melaporkan kepada Stefan bahawa Enzo dan Lily tidak ada tetapi lima bidaah ada di sana. Stefan sedang menyelesaikan bom. Dia mengatakan bahawa dia harus melakukan ini kerana bidaah tahu bagaimana rupa dia. Dia memberitahunya untuk tidak bimbang tentang dia tetapi dia tidak boleh berhenti.

Caroline muncul dengan bunga dan bermain wagon selamat datang ke rumah bidaah. Dia mengatakan bahawa dia tinggal di blok dan bercakap sendiri di dalam dan memuji kayu keras. Matt menyelinap di pintu belakang dengan bom. Caroline mengatakan bahawa dia membawa mereka hadiah rumah tangga. Mereka memberitahu bahawa Valerie alah kepada alam. Dia bertanya dari mana mereka berasal ketika Matt memulakan pemasa di bom. Mary-Louise dan Nora mendekatinya dan mengagumi jaketnya. Matt muncul di pintu depan dan mengatakan bahawa mereka perlu pergi.

Wanita itu cuba menghalangnya dan seorang memaksanya untuk menyerahkan jaketnya. Caroline tidak. Kemudian yang lain memaksanya untuk memuji mereka. Dia buat. Caroline berjalan seperti neraka dan meraih Matt ketika bom itu meletup. Damon dan Bonnie pergi mencari Ric dan Damon mengadu dia seorang pelacak yang lemah. Dia memberitahu Damon bahawa dia juga tidak menyedari bahawa Ric sedang mabuk bermain. Sebuah kereta menuju ke Bonnie ketika dia berdiri di jalan. Damon menariknya keluar dari jalan. Bonnie mengatakan bahawa dia ragu-ragu.

Kemudian dia mengatakan bahawa dia tidak akan kesal seumur hidupnya. Damon mengatakan semua yang dia lihat ketika memandangnya, dia tidak melihat Elena. Dia mengingatkannya bahawa dia kehilangan Elena juga kemudian mengatakan bahawa dia satu-satunya peringatan Elena sehingga mencintai atau membencinya, dia terjebak dengannya. Lily menerima panggilan dari Stefan yang bertanya apakah dia ada di rumahnya dan mengatakan dia meletupkannya bersama keluarganya di dalam. Dia menyuruhnya keluar dari Mystic Falls pada malam ini atau dia akan mengejarnya. Lily mengatakan tidak mungkin dia menghapuskan bidaah lalu menyuruhnya berlari.

Matt berada di peringkat timbalannya. Nora dan Mary-Louise juga ada di sana. Mereka bercakap mengenai kerosakan dan berpegangan tangan. Mary menjatuhkan tangannya lalu Nora mengatakan itu abad ke-21 dan tidak mengapa. Valerie muncul dan memberitahu mereka untuk fokus pada balas dendam. Ketiganya mula melaungkan seperti nama Matt. Majlis diteruskan. Caroline ada menonton. Dia tersenyum ketika Matt memaparkan lencana. Mereka terus melaungkan. Stefan muncul dan mengatakan bahawa mereka mempunyai masalah. Penyiram pergi.

Gadis-gadis itu tertawa dan kemudian Valerie mengucapkan kata ajaib untuk menyalakan api. Salah seorang timbalan baru dibakar dan Matt berjalan untuk menolongnya. Kekacauan memastikan. Kemudian bidaah mula memberi makan. Matt melihat sekeliling dengan seram. Caroline tersengih lalu menarik kepalanya. Penyihir menggunakan mojo mereka padanya. Seorang menyerang Stefan juga kemudian Lily ada di sana dan menyuruh mereka berhenti. Mereka semua melakukannya dan Lily memberitahu mereka bahawa dia berjuang untuk menyatukan kembali mereka dan mencari jalan untuk hidup berdampingan di dunia baru ini. Dia mengatakan bahawa dia berkorban untuk menjadikan mereka keluarga. Dia memberitahu mereka bahawa pertumpahan darah berakhir sekarang. Ahli bidaah berjalan di belakang Lily. Matt terpana.

Caroline bertanya kepada Stefan apa yang berlaku dan bagaimana mereka bertahan. Dia mengatakan kelas Matt sudah mati kecuali dia dan sheriff baru untuk. Dia mengatakan bahawa dia mempunyai serpihan di lehernya sehingga dia tidak dapat keluar. Caroline datang untuk membantu. Dia mengatakan Mystic Falls tidak akan bertahan dalam perang antara mereka dan bidaah dan mengatakan Lily tidak dapat mengawalnya. Stefan mengatakan bahawa dia fikir dia boleh bercakap dengan Lily. Caroline menulis di dalam buku hariannya mengenai Matt yang membuat cerita mengenai api perlombongan yang memaksa pengungsian kota.

Lily bertemu dengan Stefan dan mereka merundingkan perjanjian untuk membeli mereka masa untuk membersihkan orang. Caroline memaksa orang untuk pergi dan mereka berjaya menghentikan Mystic Falls. Untuk membeli perjanjian ini, Stefan harus memberikan bidaah rumah agam Salvatore. Matt mengatakan mereka mempunyai gencatan senjata untuk berkongsi bandar dan Stefan mengatakan bahawa mereka harus hidup berdampingan dengan musuh selama yang diperlukan. Caroline mendapati Enzo meletakkan bangku ibunya untuk disimpan. Caroline menyalahkannya untuk semua ini.

Enzo mengatakan bahawa dia bukan sebahagian daripada pelik sarkas Lily. Dia mengatakan memilih pihak - kita atau mereka. Dia mengatakan bahawa dia terdengar seperti Lily. Caroline mengatakan tidak ada yang mempercayainya. Stefan berada di panggangan yang bergerak di sekitar minuman bir. Telefonnya berdering. Dia bertanya kepada Damon bagaimana Eropah dan Damon bertanya bagaimana keadaannya di sana. Stefan mengatakan bahawa ia boleh menunggu sehingga ia kembali. Damon membuka pintu Grill mengatakan dia kembali dan bertanya siapa sih yang tinggal di rumah mereka. Stefan menjelaskan gencatan senjata dan Damon mengatakan bahawa dia seharusnya berusaha lebih keras untuk membunuh bidaah.

Damon bergurau bahawa dia harus mencalonkan diri sebagai walikota. Dia memberitahu Damon untuk tidak mengacau ini. Damon mengatakan ini mesti idea Caroline kemudian mengatakan Stefan menggantung rambut wira untuk gadis itu. Stefan mengatakan Elena mahu dia bahagia dan menjalani kehidupannya. Stefan mengatakan jika Elena bangun dan semua orang yang dia cintai sudah mati, dia tidak akan senang dengan Damon. Stefan mengatakan bahawa dia melakukan ini untuknya. Bonnie memberitahu Matt bahawa penyerahan bandar bukanlah penyelesaian. Matt mengatakan bahawa dia mengkhianati Kai dan itulah bagaimana mereka semua keluar.

Dia memberitahu bahawa bidaah dihentikan pada tahun 1903 tetapi tindakannya mengubahnya. Dia berjalan pergi dan mengatakan bahawa dia harus pergi meronda. Dia memandu melalui bandar yang hancur yang kelihatan seperti itu - kekacauan yang ditinggalkan. Damon berdiri di birai menara jam dan meninjau bandar. Damon mengambil sebotol minuman keras dan duduk di bilik asrama Elena di kolej. Tetapi kemudian Bonnie muncul. Dia bertanya mengapa dia ada di sana. Dia bertanya adakah dia berada di Mystic Falls. Dia mengatakan bahawa dia tidak mempunyai tempat lain untuk pergi.

Dia mengatakan ada bidaah yang memotong kuku di bilik tidurnya. Bonnie mengatakan bahawa adalah perkara baik bahawa dia tidak mati kemudian mengatakan tiga saat adalah masa yang lama untuk menunggu dalam keadaan hidup dan mati. Dia mengatakan bahawa dia tahu berapa lama tiga saat - dia mengatakan bahawa dia fikir betapa hebatnya Elena dalam pelukannya kemudian teringat bahawa dia adalah kawan baiknya dan tidak mahu kehilangannya. Dia mengatakan bahawa dia hanya memeriksa. Damon mengatakan bahawa dia akan menunggu Elena dan dia akan menolongnya menunggu.

Dia mengatakan bidaah keluar kerana dia. Damon mengatakan bahawa itu tidak benar, ini adalah kesalahan ibunya dan semua orang terlalu takut untuk menghentikannya. Bonnie mengatakan bahawa dia tidak takut. Seorang gelandangan menceroboh bandar dan Malcolm memakannya. Bonnie ada di sana dan Malcolm bertanya siapa dia. Dia berkata penyihir bandar. Dia cuba menggunakan sihirnya padanya kemudian dia cuba mengambil kuasanya. Sementara dia terganggu untuk menguras kekuatannya, Damon merobek jantungnya. Itu kurang ajar di bandar!

Bonnie bertanya kepada Stefan jika mereka melakukan kesalahan besar dalam menyerahkan bandar asal mereka. Dia mengatakan mungkin kemudian bertanya apa yang akan dilakukan ibunya. Caroline mengatakan melindungi nyawa manusia dengan apa jua kos. Dia mengatakan dengan ukuran itu, mereka tidak melakukan kesalahan. Caroline mengatakan bahawa dia fikir dia akan sembuh dari kematian ibunya dan dia akan bersedia untuk melanjutkan. Caroline mengatakan bahawa dia tidak akan berhenti kehilangan ibunya. Stefan mengatakan bahawa itulah kehidupan. Dia mengatakan bahawa anda tidak boleh menunggu bahagian yang baik datang.

mengikuti kardashians musim 9 episod 1

Stefan berkata untuk memaafkan dirinya kerana berusaha untuk bahagia. Mereka menutup perabotnya dan dia mengatakan dia akan naik ke pintu depan. Dia memberitahu Stefan bahawa dia membuatnya bahagia tidak kira semua yang berlaku. Dia mengatakan bahawa dia betul dan kemudian dia menciumnya. Ric datang berjumpa dengan lelaki di bilik mayat hospital. Dia memberitahunya bahawa dia ingin berjumpa dengan Jo. Dia mempunyai lelaki yang menyimpan Jo di tempat simpanan sejuk dan bukannya dikuburkan. Lelaki itu mengatakan bahawa dia perlu melepaskannya. Ric mengatakan bahawa dia merancang untuk menghidupkannya kembali dan mengatakan dia bercanda.

Lelaki itu menunjukkan Ric ke badan Jo. Valerie memberitahu Beau untuk tidak menyembunyikan bekas luka. Dia mengatakan bahawa dia adalah seorang yang selamat. Mary-Louise dan Nora membawa mayat Beau dan mengatakan bahawa dia sudah mati dan mereka menjumpainya di bandar. Lily kesal apabila melihatnya. Dia memeluknya dan memanggilnya anak manisnya. Dia bertanya siapa yang membawanya dari kami. Dia mengatakan siapa yang melakukan ini? Caroline menulis dalam jurnalnya Elena. Enzo menjumpainya dan dia berkata untuk berhenti mengejarnya. Enzo mengatakan bahawa dia datang untuk memberitahunya bahawa dia benar kemudian mengatakan salah seorang bidaah Lily kehilangan hatinya.

Caroline bertanya siapa yang membunuhnya dan mengatakan bahawa mereka tidak melakukannya. Enzo mengatakan bahawa dia betul dan dia memilih sisi. Dia menembak Caroline yang penuh dengan dadah untuk menjatuhkannya kemudian mengatakan dia memilih Lily. Kami kemudian kembali ke tiga tahun di masa depan ketika Stefan membangunkan Damon. Damon mengatakan bahawa dia menyuruhnya untuk tidak mengganggunya sehingga Elena terjaga. Dia mengatakan mereka harus pergi. Anak panah menembak ke sisi keranda. Stefan mengatakan bahawa dia sudah kembali dan mengatakan parutnya terbuka lagi dan dia tahu dia sudah dekat. Damon mengatakan bahawa dia tidak akan berhenti sehingga dia mati.

Wanita itu melepaskan tembakan ke arah mereka dan Damon melepaskan tembakan ke lutut. Mereka bersetuju bahawa dia menaikkan permainannya. Kami tidak dapat melihat siapa yang menembak mereka dan cuba membunuh Stefan. Adakah Caroline? Lily?

Artikel Yang Menarik

Pilihan Editor

Recap Musim Sejuk Ini Kami Us 01/12/21: Musim 5 Episod 6 Ibu Lahir
Recap Musim Sejuk Ini Kami Us 01/12/21: Musim 5 Episod 6 Ibu Lahir
Malam ini di NBC, siri drama yang jujur ​​& provokatif mereka ini adalah Is Is Us dengan episod berganda Selasa, 12 Januari 2021, dan kami akan menyusunnya semula Ini Is Kita di bawah. Pada episod 6 episode Is Is Us musim ini yang berjudul, Birth Birth, menurut sinopsis NBC, Randall mengungkap kebenaran baru mengenai hi
Revenge Series Finale Recap and Spoilers - Who Dies, Just Desserts: Musim 4 Episod Akhir Dua Graves
Revenge Series Finale Recap and Spoilers - Who Dies, Just Desserts: Musim 4 Episod Akhir Dua Graves
Malam ini di ABC Revenge dilanjutkan dengan final Minggu 3 Mei, musim 4 yang baru yang dinamakan 'Two Graves,' dan kami mempunyai ringkasan dan spoiler mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini di final siri, Emily Emily VanCamp mengakui kejahatannya kerana dia tidak mempunyai pilihan. Namun, dia masih mempunyai choi
Neraka Dapur Hell 3/23/16: Musim 15 Episod 11 8 Chefs Lagi
Neraka Dapur Hell 3/23/16: Musim 15 Episod 11 8 Chefs Lagi
Malam ini di siri televisyen koki terkenal NBC, Gordon Ramsay, Hell's Kitchen, di mana para koki yang bercita-cita bersaing kembali dengan hari Rabu 23 Mac musim baru, episod 11 musim 11 yang disebut, '8 Chefs Again,' dan kami mempunyai ringkasan mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini, Gordon Ramsay meletakkan chef yang tinggal
Love & Hip Hop Recap 4/13/15: Musim 5 Episod 17 Pertemuan semula: Bahagian 2
Love & Hip Hop Recap 4/13/15: Musim 5 Episod 17 Pertemuan semula: Bahagian 2
Malam ini di VH1, siri Love & Hip Hop mereka disambung dengan Isnin 13 April musim 5 yang baru berjudul 'The Reunion: Part 2' dan kami mempunyai ringkasan mingguan anda di bawah. Pada episod malam ini, Kesimpulan. Pelakon bersatu kembali untuk membincangkan drama dan cinta segitiga Musim 5. Pada episod terakhir,
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Mengapa Putera Charles Tidak Menikahi Camilla Parker-Bowles Lebih Cepat - Apa Kisah Sebenar?
Berita kerajaan Britain mendedahkan bahawa Putera Charles dan Camilla Parker-Bowles mempunyai sejarah dan percintaan selama ini. Charles dan Camilla pertama kali bertemu pada tahun 1970, tetapi mereka tidak berkahwin sehingga tahun 2005. Dan soalan sering diajukan - Mengapa Charles tidak mengahwini Camilla di tempat pertama, tidak lama kemudian
Teen Wolf RECAP 7/15/13: Musim 3 Episod 7 Arus
Teen Wolf RECAP 7/15/13: Musim 3 Episod 7 Arus
Malam ini di MTV rancangan popular TEEN WOLF diteruskan dengan episod ketujuh musim ketiga yang disebut Currents. Pada pertunjukan malam ini, mentor dan bos yang dipercayai Scott diancam dan Dr. Deaton, Kali, dan the Twins mengejar Derek. Adakah anda menonton episod minggu lalu? Kami lakukan dan kami merakamkannya di sini
Cara Menghilangkan dengan Recap Premiere Musim Sejuk Pembunuhan 1/18/18: Musim 4 Episod 9 Dia Mati
Cara Menghilangkan dengan Recap Premiere Musim Sejuk Pembunuhan 1/18/18: Musim 4 Episod 9 Dia Mati
Malam ini di ABC, drama hit mereka How To Get Away With Murder (HTGAWM) disiarkan dengan episod Khamis, 18 Januari 2017 yang serba baru dan kami telah memaparkan bagaimana Anda Untuk Menghilangkan Ringkasan Pembunuhan di bawah! Pada HTGAWM musim 4 episod 9 malam ini, seperti sinopsis ABC, Ketika siasatan polis dijalankan selepas Sim